Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00313634/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000264839
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Siewierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 67 41 335
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1siewierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp1siewierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.sp1siewierz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9d05a1c-5cba-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000803/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313634/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134373,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I: Dostawa drukarki 3D wraz z akcesoriami i sprzętem towarzyszącym, lutownicy oraz mikrokontrolera dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu:a) Przedmiot zamówienia w Części I obejmuje zakup i dostawę lutownicy, mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami, drukarki 3D wraz z akcesoriami i laptopem, filamentu i skanera kompatybilnego z drukarką 3D.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 3a do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą.
c) Przed planową dostawą Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić do akceptacji Zamawiającemu sprzęt proponowany do dostawy (np. karty katalogowe, opisy, linki, itp.)
2. Wszystkie sprzęty, wyposażenie, pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach szkolnych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty dotyczące dostarczonych towarów – atesty, instrukcje użytkowania, itp. pozwalające na korzystanie z przedmiotu dostawy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby Zamawiającego. W przypadku konieczności montażu, ustawienia, rozmieszczenia danego sprzętu, powyższe będzie należało do obowiązków Wykonawcy.
4. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232700-1 - Centralna jednostka sterująca
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 37345,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II: Dostawa sprzętu audio-wideo dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu:a) Przedmiot zamówienia w Części II obejmuje zakup i dostawę kamery, statywu, mikroportu, mikrofonów, zestawu oświetleniowego, gimbala, aparatu fotograficznego, blendy, nadajnika kieszonkowego i oprogramowania graficznego.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 3b do specyfikacji warunków zamówienia(SWZ), który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą.
c) Przed planową dostawą Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić do akceptacji Zamawiającemu sprzęt proponowany do dostawy (np. karty katalogowe, opisy, linki, itp.)
2. Wszystkie sprzęty, wyposażenie, pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach szkolnych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty dotyczące dostarczonych towarów – atesty, instrukcje użytkowania, itp. pozwalające na korzystanie z przedmiotu dostawy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby Zamawiającego. W przypadku konieczności montażu, ustawienia, rozmieszczenia danego sprzętu, powyższe będzie należało do obowiązków Wykonawcy.
4. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.5.) Wartość części: 33939,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część III: Dostawa wyposażenia pracowni biologiczno-geograficznej oraz fizyczno-chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu:a) Przedmiot zamówienia w Części III obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni biologiczno-geograficznej oraz fizyczno-chemicznej, w tym licencji dostępu do portalu wirtualnych lekcji, kamery-mikroskopu, zestawów doświadczalnych i innych pomocy dydaktycznych.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 3c do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą.
c) Przed planową dostawą Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić do akceptacji Zamawiającemu sprzęt proponowany do dostawy (np. karty katalogowe, opisy, linki, itp.)
2. Wszystkie sprzęty, wyposażenie, pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach szkolnych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty dotyczące dostarczonych towarów – atesty, instrukcje użytkowania, itp. pozwalające na korzystanie z przedmiotu dostawy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby Zamawiającego. W przypadku konieczności montażu, ustawienia, rozmieszczenia danego sprzętu, powyższe będzie należało do obowiązków Wykonawcy.
4. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 63089,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części I ponieważ cena oferty złożonej przez Max Baum Sp. z o.o. ul. Górczewska 144, 01-460 Warszawa na kwotę 55 479,06 zł przewyższa kwotę 39 955,00 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55479,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55479,06 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w Części II ponieważ nie złożono żadnej oferty w tej Części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w Części III ponieważ nie złożono żadnej oferty w tej Części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- Dostawa wyposażenia na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa kompletnych stanowisk do nauczania w zawodzie technik robotyk w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.