Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011561/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021048 z dnia 2021-03-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali przyjęć i czasowego magazynowania odpadów, przebudowa i modernizacja istniejącej hali przyjęcia odpadów oraz hali instalacji sortowania odpadów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070453336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kabaty 2
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beskid@beskidzywiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.beskidzywiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.beskidzywiec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa hali przyjęć i czasowego magazynowania odpadów, przebudowa i modernizacja istniejącej hali przyjęcia odpadów oraz hali instalacji sortowania odpadów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9930184-780f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008142/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa hali przyjęć i czasowego magazynowania odpadów. Przebudowa i modernizacja istniejącej hali przyjęcia odpadów oraz hali instalacji sortowania odpadów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011561/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS-79/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2499999,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana „Budowa hali przyjęć i czasowego ma-gazynowania odpadów. Przebudowa i modernizacja istniejącej hali przyjęcia odpadów oraz hali instalacji sortowania odpadów.”2. Zakres prac obejmuje między innymi: a) opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej branż: elektrycznej, sanitarnej i wodno-kanalizacyjnej, deszczowej, grzewczej, wentylacyjnej i klimatyzacyjnej. b) wykonanie robót budowlanych:- w branży konstrukcyjno -budowlanej,- roboty instalacyjne elektryczne,- roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne, - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,- instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, alarmowych i systemu sygnalizacji pożaru,- roboty w zakresie kanalizacji deszczowej.c) wykonanie instalacji samoczynnego oddymiania, wykonanie systemu sygnalizacji poża-ru oraz urządzeń alarmowych.d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno – użytkowym (PFU), który stanowi załącznik do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.Ze względu na brak zaprojektowanej linii technologicznej wewnątrz hal w trakcie wykonywania robót budowlanych rezygnuje się z wykonania kanałów technologicznych w halach do czasu wyboru projektu linii. Zamawiający wymaga dokonania wszystkich nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej przez Wykonawcę na mocy posiadanych przez Zamawiającego praw autorskich do projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pp, ponieważ, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305000,00
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- "Kompleksowy remont dachu - pokrycie z membrany PVC wraz ze wzmocnieniem więźby dachowej w budynku mieszkalno - usługowym znajdującym się w Żywcu przy ul. Komorowskich 75"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa muru oporowego wraz z odbudową chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1459 S Pietrzykowice Dołem w km 1+665 do km 1+762 w Pietrzykowicach"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu (8+1) do przewozu osób, dla Fundacji Pomocy Dzieciom, z siedzibą w Żywcu przy ul. Wincentego Witosa 3.
- Remont pokrycia dachowego na budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Żywcu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1417 S Jeleśnia - Pewel Wielka - Hucisko - Kurów polegająca na budowie chodnika dla pieszych w km. 5+323 - 6+323 w miejscowości Pewel Wielka
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.