eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługa sprzątania obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdyńskie Centrum Filmowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386910131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Grunwaldzki 2

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-372

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gcf.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcf.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platforma.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/453302/usluga-sprzatania-obiektu-gdynskiego-centrum-filmowego-przy-placu-grunwaldzkim-2-w-gdyni

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63378163-0091-4ef1-98b7-d053f273c1fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229416/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sprzątanie obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego w Gdyni przy Placu Grunwaldzkim 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/GCF/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 665000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego w Gdyni przy Placu Grunwaldzkim 2.
2. Przedmiotowa usługa polegać będzie między innymi na:
1) odkurzaniu, zamiataniu i myciu podłóg, w tym maszynowo oraz konserwacji ich powierzchni,
2) odkurzaniu wykładzin oraz usuwaniu powstałych na nich plam,
3) utrzymaniu czystości na klatkach schodowych oraz w ciągach komunikacyjnych,
4) sprzątaniu i utrzymaniu higieny toalet,
5) myciu wind z zewnątrz oraz utrzymanie czystości wewnątrz kabin,
6) myciu szklanych elementów ścian, drzwi wewnętrznych oraz zewnętrznych,
7) utrzymaniu w czystości wyposażenia obiektu GCF, w tym foteli, elementów scenografii, opraw oświetleniowych,
8) myciu i konserwacji sceny w Sali kinowej „Warszawa”,
9) odkurzaniu pomieszczeń Forum Studenckiego,
10) zamiataniu i myciu galerii GFC
11) zbieraniu i segregacji śmieci i odpadów,
12) opróżnianiu śmietników wewnętrznych oraz zewnętrznych wraz z ich myciem,
13) bieżącym uzupełnianiu papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie w toaletach,
14) zamiataniu, myciu w tym maszynowo patio zewnętrznego wraz ze schodami,
15) okresowym czyszczeniu wycieraczek przed wejściem do GFC, myciu i dezynfekcji śmietnika (posadzki) na parkingu podziemnym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób jego wykonania w tym częstotliwość wykonywania poszczególnych jego elementów oraz obowiązki wykonawcy zawarte są w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, dalej „SWZ” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335642,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 779283,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335642,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jantar 2 sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar sp. z o.o., Sekret sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-26-57-011

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 71

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335642,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.