Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565265/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00577291/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdyńskie Centrum Filmowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386910131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Grunwaldzki 2
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-372
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gcf.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcf.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/453302/usluga-sprzatania-obiektu-gdynskiego-centrum-filmowego-przy-placu-grunwaldzkim-2-w-gdyni1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63378163-0091-4ef1-98b7-d053f273c1fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229416/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego w Gdyni przy Placu Grunwaldzkim 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/GCF/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 665000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego w Gdyni przy Placu Grunwaldzkim 2.
2. Przedmiotowa usługa polegać będzie między innymi na:
1) odkurzaniu, zamiataniu i myciu podłóg, w tym maszynowo oraz konserwacji ich powierzchni,
2) odkurzaniu wykładzin oraz usuwaniu powstałych na nich plam,
3) utrzymaniu czystości na klatkach schodowych oraz w ciągach komunikacyjnych,
4) sprzątaniu i utrzymaniu higieny toalet,
5) myciu wind z zewnątrz oraz utrzymanie czystości wewnątrz kabin,
6) myciu szklanych elementów ścian, drzwi wewnętrznych oraz zewnętrznych,
7) utrzymaniu w czystości wyposażenia obiektu GCF, w tym foteli, elementów scenografii, opraw oświetleniowych,
8) myciu i konserwacji sceny w Sali kinowej „Warszawa”,
9) odkurzaniu pomieszczeń Forum Studenckiego,
10) zamiataniu i myciu galerii GFC
11) zbieraniu i segregacji śmieci i odpadów,
12) opróżnianiu śmietników wewnętrznych oraz zewnętrznych wraz z ich myciem,
13) bieżącym uzupełnianiu papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie w toaletach,
14) zamiataniu, myciu w tym maszynowo patio zewnętrznego wraz ze schodami,
15) okresowym czyszczeniu wycieraczek przed wejściem do GFC, myciu i dezynfekcji śmietnika (posadzki) na parkingu podziemnym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób jego wykonania w tym częstotliwość wykonywania poszczególnych jego elementów oraz obowiązki wykonawcy zawarte są w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, dalej „SWZ” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335642,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 779283,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335642,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jantar 2 sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar sp. z o.o., Sekret sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-26-57-011
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 71
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335642,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zapewnienie noclegu i wyżywienia podczas wyjazdu szkoleniowego Kompanii Reprezentacyjnej Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Dostawa bluz kangurek na potrzeby Parlamentu Studentów UMG- powtórne
- Usługa cateringowa podczas Dnia Sportu w dniach 13 i 15 maja 2025
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ryzyk lotniczych Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Zakup gadżetów promocyjnych- dzień sportu
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na stałym utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków - na obszarze administrowanym przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.