Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538843/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Żary w okresie od 02.01.2024 do 31.12.2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971266335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 470 73 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gminazary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-242487ee-94fb-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Żary w okresie od 02.01.2024 do 31.12.2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-242487ee-94fb-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120283/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Żary w okresie od 02.01.2024 do 31.12.2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.261.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 261732 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 241418 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przygotowanych przez siebie posiłków do niżej wymienionych szkół dla szacunkowej średniej dziennej liczby osób korzystających z posiłków w okresie 02.01.2024 do 31.12.2024r.:Szkoła Podstawowa w Bieniowie 11 osób (w okresie wrzesień-październik 2023 żaden uczeń nie korzystał ze zbiorowego wyżywienia)
Szkoła Podstawowa w Lubanicach 5 osób
Szkoła Podstawowa w Mirostowicach Dolnych 10 osób
Szkoła Podstawowa w Olbrachtowie 13 osób
Szkoła Podstawowa w Sieniawie Żarskiej 5 osób
Szkoła Podstawowa w Złotniku 14 osób
Zespół Szkół w Grabiku 56
Przygotowanie i dowóz posiłków w dni nauki szkolnej dla dzieci szkół podstawowych z terenu Gminy Żary oraz osób wskazanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach w formie jednego gorącego posiłku – danie obiadowe jednodaniowe w następującej formie:
- dwa razy w tygodniu zupa z wkładką
- trzy razy w tygodniu drugie danie mięsne/ rybne
Świeże warzywa lub owoce do każdego dania (surówka lub na zgryz)
Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci w wieku szkolnym, nie mogą być przygotowane z półproduktów.
Usługi w zakresie dożywiania świadczone będą w dni nauki szkolnej w czasie pobytu dzieci w szkole. Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia 02.01.2024r. do dnia 31.12.2024r. tj. około 179 dni
2. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przygotowanych przez siebie posiłków do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla szacunkowej średniej dziennej liczby dzieci korzystających z posiłków w okresie od 02.01.2024 do 31.12.2024r.
przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci z oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Żary:
- obiad i podwieczorek
Oddział przedszkolny Szkoła Podstawowa w Bieniowie 33 dzieci
Oddział przedszkolny Szkoła Podstawowa w Lubanicach 16 dzieci
Oddział przedszkolny Szkoła Podstawowa w Mirostowicach Dolnych 25 dzieci + 8 dzieci tylko jednodaniowe
Oddział przedszkolny Szkoła Podstawowa w Olbrachtowie 35 dzieci
Oddział przedszkolny Szkoła Podstawowa w Sieniawie Żarskiej 20 dzieci
Oddział przedszkolny Szkoła Podstawowa w Złotniku 11 dzieci
Zamawiający zamawia przygotowanie i dostarczenie posiłków obiadowych dwudaniowych wraz z podwieczorkiem, z zastrzeżeniem obiadów jednodaniowych dla dzieci z oddziału w Mirostowicach Dolnych (około 8 dzieci)
Świeże warzywa lub owoce do każdego dania (surówka lub na zgryz), wkomponowanie do jadłospisu porcji mleka.
Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci w wieku przedszkolnym i nie mogą być przygotowane z półproduktów.
Usługi w zakresie dożywiania świadczone będą w okresie od dnia 02.01.2024r. do dnia 31.12.2024r. z wyłączeniem dni, w których dzieci będą miały przerwę. O terminie przerwy w pobycie w oddziale Dyrektor lub upoważniona osoba poinformują z dwudniowym wyprzedzeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 227617 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyżywienie dzieci z oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, dzieci 3-6 lat- śniadania.W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przygotowanych przez siebie posiłków do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla szacunkowej średniej dziennej liczby dzieci korzystających z posiłków w okresie od 02.01.2024 do 31.12.2024r:
Oddział przedszkolny Szkoła Podstawowa w Bieniowie 37 dzieci
Zamawiający zamawia przygotowanie i dostarczenie posiłków w postaci śniadania.
Świeże warzywa lub owoce do każdego dania (surówka lub na zgryz), wkomponowanie do jadłospisu porcji mleka.
Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci w wieku przedszkolnym, nie mogą być przygotowane z półproduktów.
Usługi w zakresie dożywiania świadczone będą w okresie od dnia 02.01.2024r. do dnia 31.12.2024r. z wyłączeniem dni, w których dzieci będą miały przerwę. O terminie przerwy w pobycie w oddziale Dyrektor lub upoważniona osoba poinformują z dwudniowym wyprzedzeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 227617 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering Jaskółka Grzegorz Ugrynowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281554165
7.3.3) Ulica: Krakowskie Przedmieście 25
7.3.4) Miejscowość: Lubsko
7.3.5) Kod pocztowy: 68-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CATERING JASKÓŁKA GRZEGORZ UGRYNOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
CATERING JASKÓŁKA GRZEGORZ UGRYNOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227617 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Sukcesywna dostawa materiałów izotopowych dla 105 Kresowego SzWzP SPZOZ w Żarach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa dróg ul. Paderewskiego i ul. Krótka (na odcinku od ul. Paderewskiego do ul. Szymanowskiego) w Żarach
- "Dostawa wraz z montażem kontenera socjalno - sanitarnego"
- Wykonanie okresowych przeglądów serwisowych aparatury i sprzętu medycznego.
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla poszczególnych obszarów Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja Strefy Innowacji podczas Krajowych Dni Pola
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- Organizacja i przygotowanie zaplecza noclegowego oraz gastronomicznego dla "53 Konferencji zastosowań matematyki".
- Organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Świadczenie usług hotelarsko - konferencyjnych w Krakowie.
- "Organizacja pobytu szkoleniowego obejmująca usługę hotelową, usługę gastronomiczną oraz usługę wynajmu sali konferencyjnej"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.