Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00416475/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00430165/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00517480/01 - Wynik z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja muzealiów w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - III etap”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596
1.5.8.) Numer faksu: +48 89 527 9596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,105591,f57411ddef93adbdd34f2548e670b9aa.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja muzealiów w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - III etap”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43ceac7a-5625-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040654/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Konserwacja zabytków ruchomych, księgozbiorów, materiałów archiwalnych, muzealiów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416475/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 524899,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 1 - Konserwacja zabytkowych organów piszczałkowych MW/26/1/LW:a) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełną konserwację obiektu muzealnego uwzględniającą jego indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalsze pogarszanie stanu obiektu, a także przywrócić mu właściwe walory brzmieniowe (z ok poł. XVIII wieku) i estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić im na bezpieczne eksponowanie i użytkowanie przez Zamawiającego. Zakres zamówienie obejmuje następujących działania:
- przeprowadzenie właściwej konserwacji zabytku w szczególności z zachowaniem konstrukcji i stylistyki wykonawczej zgodnej z rozwiązaniami technicznymi, stylistyką muzyczną, cechami stylistycznymi epoki oraz parametrami technicznymi instrumentu historycznego
- przywrócenie właściwego brzmienia instrumentowi poprzez konserwację elementów oryginalnych, rekonstrukcję elementów niezachowanych oraz intonację i strojenie piszczałek,
- instrument po konserwacji należy wyregulować, zintonować i nastroić oraz przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie tych czynności,
- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej (tj. z przeprowadzonych prac konserwatorskich) zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zapisów załącznika nr 4 wzór/projekt umowy,
- Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych,
- Wykonawca pokrywa koszty zapakowania ubezpieczenie na czas transportu oraz transport instrumentu do miejsca jego montażu w siedzibie Zamawiającego,
- wybrany wykonawca po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia, dokona badania i pomiaru akustycznego wnętrza pomieszczania, w którym zostaną zamontowane organy, w celu dobrania najbardziej optymalnych szczegółowych rozwiązań technicznych, które zapewnią równomierne wybrzmienie instrumentu w całej przestrzeni pomieszczenia; zakres i forma tego badania zostanie ustalone z zamawiającym.
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ - program prac konserwatorskich dla części 1,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37311300-4 - Organy muzyczne
92312250-8 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów
98396000-5 - Usługi strojenia instrumentów
92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
4.5.5.) Wartość części: 380000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 2 - Konserwacja zabytkowego prospektu organowego MW/26/2/LW:a) przedmiotem zamówienia jest konserwacja i restauracja obiektu muzealnego. Celem prowadzonych prac jest powstrzymanie degradacji obiektu, zabezpieczenie i utrwalenie oryginalnej substancji zabytku ze szczególnym uwzględnieniem jego indywidualnego charakteru i znaczenia historycznego oraz przywrócenie mu walorów artystycznych i ekspozycyjnych. Zmówienie obejmuje następujące działania:
- pełną konserwację i restaurację obiektu
- opracowanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zapisów załącznika nr 4 wzór/projekt umowy
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ - program prac konserwatorskich dla części 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92312250-8 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów
92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 87665,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 3 - Konserwacja rzeźby alegorycznej figura Neptuna MW/1/LW:a) przedmiotem zamówienia jest konserwacja i restauracja obiektu muzealnego. Celem prowadzonych prac jest powstrzymanie degradacji obiektu, zabezpieczenie i utrwalenie oryginalnej substancji zabytku ze szczególnym uwzględnieniem jego indywidualnego charakteru i znaczenia historycznego oraz przywrócenie mu walorów artystycznych i ekspozycyjnych. Zamówienie obejmuje następujące działania:
- pełną konserwację i restaurację obiektu
- opracowanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zapisów załącznika nr 4 wzór/projekt umowy
b) przedmiot zamówienia obejmuje także:
- transport muzealiów z miejsca przekazania (siedziba lub magazyn Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy) do miejsca konserwacji oraz z miejsca konserwacji do miejsca zwrotu (siedziba lub magazyn Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy),
- zapewnienie niezbędnego zabezpieczenia muzealiów podczas transportu na własny koszt i ryzyko,
c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ - program prac konserwatorskich dla części 3,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92312250-8 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
4.5.5.) Wartość części: 17206,72 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 4 - Konserwacja rzeźby alegorycznej postać kobieca MW/2/LW:a) przedmiotem zamówienia jest konserwacja i restauracja obiektu muzealnego. Celem prowadzonych prac jest powstrzymanie degradacji obiektu, zabezpieczenie i utrwalenie oryginalnej substancji zabytku ze szczególnym uwzględnieniem jego indywidualnego charakteru i znaczenia historycznego oraz przywrócenie mu walorów artystycznych i ekspozycyjnych. Zamówienie obejmuje następujące działania:
- pełną konserwację i restaurację obiektu
- opracowanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zapisów załącznika nr 4 wzór/projekt umowy
b) przedmiot zamówienia obejmuje także:
- transport muzealiów z miejsca przekazania (siedziba lub magazyn Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy) do miejsca konserwacji oraz z miejsca konserwacji do miejsca zwrotu (siedziba lub magazyn Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy),
- zapewnienie niezbędnego zabezpieczenia muzealiów podczas transportu na własny koszt i ryzyko
c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ - program prac konserwatorskich dla części 4,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
92312250-8 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 20906,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 5 - Konserwacja rzeźby alegorycznej postać męska MW/3/LW:a) przedmiotem zamówienia jest konserwacja i restauracja obiektu muzealnego. Celem prowadzonych prac jest powstrzymanie degradacji obiektu, zabezpieczenie i utrwalenie oryginalnej substancji zabytku ze szczególnym uwzględnieniem jego indywidualnego charakteru i znaczenia historycznego oraz przywrócenie mu walorów artystycznych i ekspozycyjnych. Zamówienie obejmuje następujące działania:
- pełną konserwację i restaurację obiektu
- opracowanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zapisów załącznika nr 4 wzór/projekt umowy
b) przedmiot zamówienia obejmuje także:
- transport muzealiów z miejsca przekazania (siedziba lub magazyn Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy) do miejsca konserwacji oraz z miejsca konserwacji do miejsca zwrotu (siedziba lub magazyn Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy),
- zapewnienie niezbędnego zabezpieczenia muzealiów podczas transportu na własny koszt i ryzyko
c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ - program prac konserwatorskich dla części 5,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
92312250-8 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 19121,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renovacja Hubert Ramotowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743-158-13-53
7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 11a,
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania urządzeń instalacji gazowych w budynkach UR
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji urządzeń grzewczych na paliwo płynne typu KL-15, KL-35, RL-36, K-40 na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji rury kanalizacyjnej, ze zbiorów Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu, przekazanej w depozyt na potrzeby stworzenia wystawy stałej MHP w Warszawie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
więcej: Organy muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.