Og³oszenie z dnia 2024-01-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00204830/01 - Wynik z dnia 2024-02-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cz±stkowy nawierzchni dróg gminnych w Gminie Giera³towice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GIERA£TOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257848
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ksiêdza Roboty 48
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Giera³towice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-186
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 30 11 340, 32 30 11 350
1.5.8.) Numer faksu: 32 30 11 341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gieraltowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gieraltowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cz±stkowy nawierzchni dróg gminnych w Gminie Giera³towice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-622a2ee3-ae12-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00021201
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00016394/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont cz±stkowy nawierzchni dróg gminnych w gminie Giera³towice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±. Ofertê, o¶wiadczenia, podm. ¶rodki dowod,, pe³nomocnictwa, zobow. podmiotu udost. zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozd. X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:3.1. drog± elektroniczn±: zp@gieraltowice.pl; lub3.2. poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl3. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga: posiadania konta na Marketplanet OnePlace. 4. Rejestracja i korzystanie z Platformy. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Giera³towice, https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl lub https.://oneplace.marketplanet.pl.5. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiaj±cy podaje wymagania techn. zwi±zane z korzystaniem z Platformy:6.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; a. Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;b. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±c± TLS 1.2, ;c. W³±czona obs³uga JavaScript;d. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie.pdf. 6.2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:a. dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdeS,b. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.6.3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi do 2 GB. Zamawiaj±cy zaleca w szczególno¶ci nastêpuj±ce formaty przesy³anych danych: pdf, doc, docx, zip, 7z . Dopuszcza siê nastêpuj±ce formaty przesy³anych danych: xml, txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,tar, gz, gzip, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdeS, CAdeS, ASIC, XMLenc.6.4. Kodowanie okre¶lono w SWZ6.5. Zam. inf., i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Giera³towice tel. +48 22 257 22 23) e-mail:oneplace@marketplanet.pl.6.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace. Regulamin znajduje siê na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy.6. W korespondencji nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania. 7. Wyk. mo¿e zwróciæ siê do zam. o wyja¶nienie SWZ.Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej e-mail: zp@gieraltowice.pl lub na Platformie Zakupowej: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy Pzp., w zwi±zku z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1.1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Giera³towice z siedzib±
w Giera³towicach przy ul. Ks. Roboty 48, e-mail: urzadgminy@gieraltowice.pl;
1.2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@gieraltowice.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
1.3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny sformalizowania procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
1.4. Odbiorcami danych osobowych jw. bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.- Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”; podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych w tym spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A z siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiego 49, w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Urz±d prowadzi postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl;
1.5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy
(art. 78 ust. 4 Pzp.);
1.6. Po spe³nieniu celu, dla którego dane zosta³y zebrane, mog± one byæ przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
1.7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.8. W odniesieniu do udostêpnionych danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.9. Osoba udostêpniaj±ca dane ma prawo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych *;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.10. Osobie udostêpniaj±cej dane osobowe nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 183700,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cz±stkowego nawierzchni dróg gminnych w Gminie Giera³towice.
2. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy. obejmuj± nastêpuj±ce rodzaje czynno¶ci:
1) Ze wzglêdu na specyfikê zamówienia Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonywuj±cych czynno¶ci zwi±zane z realizacj± robót drogowych.
4. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy ( Za³±cznik nr 6 do SWZ ) oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) ( Za³±cznik nr 7 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Cena (C) - waga kryterium 60 %;
1.2. Czas przyst±pienia do realizacji remontu - waga kryterium 25 %.
1.3. Czas realizacji remontu cz±stkowego - waga kryterium 15 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
2.1. Cena (C) - waga 60 %
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a. Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2.2. Czas przyst±pienia do realizacji remontu - waga 25 %
a. W kryterium „czas przyst±pienia do realizacji remontu” oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 25 punktów.
b. W ramach kryterium „czas przyst±pienia do realizacji remontu” ocenie podlegaæ bêdzie czas przyst±pienia do realizacji remontu cz±stkowego w dniach zadeklarowany przez Wykonawcê poni¿ej terminu maksymalnego okre¶lonego przez Zamawiaj±cego (maksymalny czas przyst±pienia do realizacji remontu wymagany przez Zamawiaj±cego to 6 dni kalendarzowych).
c. Ocena kryterium „czas przyst±pienia do realizacji remontu – 25 %” zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
- za przyst±pienie do realizacji remontu w maksymalnym wymaganym przez Zamawiaj±cego czasie od daty przyjêcia zg³oszenia remontu cz±stkowego tj. do 6 dni kalendarzowych – 0 pkt.
- za skrócenie czasu przyst±pienia do realizacji remontu o ka¿dy kolejny dzieñ kalendarzowy od maksymalnego wymaganego przez Zamawiaj±cego od daty przyjêcia zg³oszenia remontu cz±stkowego - 1 pkt. (tj. do 5 dni – 5 pkt., do 4 dni -10 pkt, do 3 dni – 15 pkt, do 2 dni – 20 pkt, w ci±gu 1 dnia - 25 pkt)
d. Minimalny punktowany czas przyst±pienia do realizacji remontu wynosi 1 dzieñ.
e. Zamawiaj±cy informuje, ¿e maksymalny wymagany czas przyst±pienia do realizacji remontu wynosi 6 dni i wskazanie terminu d³u¿szego w ofercie bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
2.3. Czas realizacji remontu cz±stkowego - waga 15 %
a. W kryterium „czas realizacji remontu cz±stkowego” oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 15 punktów.
b. W ramach kryterium „czas realizacji remontu cz±stkowego” ocenie podlegaæ bêdzie czas realizacji remontu cz±stkowego w dniach zadeklarowany przez Wykonawcê poni¿ej terminu maksymalnego okre¶lonego przez Zamawiaj±cego (maksymalny czas realizacji remontu wymagany przez Zamawiaj±cego to 14 dni kalendarzowych).
c. Ocena kryterium „czas realizacji remontu cz±stkowego – 15 %” zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
- za wykonanie realizacji remontu w maksymalnym wymaganym przez Zamawiaj±cego czasie od daty przyjêcia zg³oszenia remontu cz±stkowego tj. do 14 dni kalendarzowych – 0 pkt.
- za wykonanie realizacji remontu w terminie od 11 dni do 13 dni od daty przyjêcia zg³oszenia remontu cz±stkowego – 5 pkt.
- za wykonanie realizacji remontu w terminie od 8 dni do 10 dni od daty przyjêcia zg³oszenia remontu cz±stkowego – 10 pkt.
- za wykonanie realizacji remontu w terminie do 7 dni od daty przyjêcia zg³oszenia remontu cz±stkowego – 15 pkt.
d. Minimalny punktowany czas realizacji remontu wynosi 7 dni.
e. Zamawiaj±cy informuje, ¿e maksymalny wymagany czas realizacji remontu wynosi 14 dni i wskazanie terminu d³u¿szego w ofercie bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
f. Ocena z³o¿onych ofert w zakresie kryterium czas przyst±pienia do realizacji remontu zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê w formularzu oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyst±pienia do realizacji remontu
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji remontu cz±stkowego
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
2.4.1. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ przynajmniej dwa zadania polegaj±ce na realizacji robót zwi±zanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej lub remontu cz±stkowego na drogach o nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej o warto¶ci brutto min. 30.000,00z³/ka¿de, - wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów, na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie w oparciu o z³o¿one podmiotowe ¶rodki dowodowe wg metody „spe³nia/ nie spe³nia”.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ ,(o¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O¶wiadczenie wykonawcy ( oraz Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli wystêpuje), w zakresie braku wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - za³±cznik nr 11 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
4.1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, (ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu), albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, (oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu) niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SWZ ,(o¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ ,(o¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, - wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:3.1. O¶wiadczenie wstêpne na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp. o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania ( za³±cznik nr 2 do SWZ oraz w sytuacji opisanej w SWZ równie¿ za³±cznik 2a, 2b, 3 do SWZ),
3.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sporz±dzone na podstawie Za³±cznika nr 2 do SWZ oraz podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji.
3.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sporz±dzone na podstawie Za³±cznika nr 2a do SWZ oraz podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji (je¿eli dotyczy).
3.4. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, sporz±dzone na podstawie Za³±cznika nr 2 b do SWZ oraz podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji (je¿eli dotyczy).
3.5. Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG).
3.6. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, dotycz±ce Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, Podwykonawcy, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – zgodnie z zapisami SWZ.
3.7. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
3.8. Zobowi±zanie podmiotów udostêpniaj±cych zasoby i/lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, wymagane postanowieniami Rozdzia³u XI SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3.9. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w zakresie okre¶lonym w Rozdz. XII pkt 3 SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane /us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
3.10. Ewentualne zastrze¿one informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - wraz z uzasadnieniem – zgodnie z Rozdz. 10 ust. 2 pkt 3) SWZ. (Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 PZP).
3.11. O¶wiadczenie wykonawcy/Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli wystêpuje), w zakresie braku wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - za³±cznik nr 11 do SWZ.
Oferta wraz z za³. powinna byæ podpisana elektronicznie przez osobê upowa¿n.do reprezent.Wyk.,zgod.z form± reprez.Wyk.okre¶l.w rejestrze lub innym dokumencie,w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wyk.albo przez upe³n.przedst.Wyk.W celupotwierdzenia,¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wyk.jest umocowana do jego reprezentowania,zam.¿±da od wyk.odpisu lub inf.z KRS,CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru.5.Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê zgod.z zapisami w SWZ w rozdz.XVIII.6.Oterminie z³o¿enia oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na Platformie.System nie zaakceptuje oferty z³o¿onej po terminie sk³adania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w wyodrêbnionym pliku. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenie zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ mocodawca ( osoba/ osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo ) lub notariusz.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 8 do SWZ).
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. (o¶wiadczenie i dokumenty sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
5. Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada wraz z ofert±: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie braku wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - za³±cznik nr 11 do SWZ (sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ROZWI¡ZANIE UMOWY,ZMIANA I ODST¡PIENIE OD UMOWY1.Zam.mo¿e odst±piæ od um.w terminie trzech m.od dnia dowiedzenia siê o przyczynie odst±pienia,nie pó¼niej jednak ni¿ do dn.zakoñ.okresu gwarancji i rêkojmi lub rozwi±zaæ um.bez wypowiedzenia z winy Wyk.w szczególno¶ci:a.Je¿eli Wyk.pomimo uprzedn.pisemnych2-krotnych zastrze¿eñ ze str.Zam.nie wykonuje robót zgodnie z um.lub uporczywie albo w ra¿±cy sposób zaniedbuje zobow.umowne;a.je¿eli zostanie og³.likwidacja lub rozwi±zanie przedsiêb.Wyk.;c.je¿eli zostanie wydany nakaz zajêcia maj±tku Wyk.w stopniu uniemo¿l. wykon.przedm.nin.umowy;d.je¿eli Wyk.nie rozpocz±³ robót w ci±gu 10 dni liczonych od dn.przes³ania zg³. wykon.robót o którym mowa w§1ust. 3;e.je¿eli Wyk.bezzasadnie opó¼nia siê z p³atno¶ciami na rzecz swoich podwyk.powy¿ej 30 dni w stosunku do terminu p³atno¶ci wynik.z faktury/faktur wystawionych przez podwyk.i dorêczonych Wyk.i nie ureguluje ich w terminie dodatk.oznaczonym,jako nieprzekraczalny przez Zam.;f.je¿eli Wyk.bez uzasadnionego powodu nie przyst±pi³ do robót w terminie ustal. zg.z §1ust.4 lub w przypadku wstrzymania robót nie podj±³ ich w nastêpnym dniu kalend.od daty otrzym.decyzji o wznowieniu robót;g.w przypadku,gdy na³o¿one na Wyk.kary um.przekrocz± 5%wynagrodz.umownego nettookre¶l.w §3ust.3umowy;h.w przypadku konieczno¶ci wiêcej ni¿ 3-krotnego dokon.bezpo¶redniej zap³aty Podwyk.lub dalszemu Podwyk.o których mowa w §4ust16 lub konieczno¶æ dokonania bezpo¶r. zap³at na sumê wiêksz± ni¿ 5 %wynagrodz.umownego netto okre¶l.w §3 ust.3umowy.2.Ponadto Zam.mo¿e odst±piæ od umowy w przypad.wyszczegól.w art.456 ust.Pzp.Odst±pienie od umowy nale¿y uzasadniæ na pi¶mie.W takim przypadku Wyk.mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodz.nale¿nego z tyt.wykonania czê¶ci umowy.3.W przypadk.wymien.w ust.1 i 2 Zam.mo¿e,po uprzedz. Wyk.z 14-dniowym okr.,wkroczyæ na plac budowy,nie zwalniaj±c Wyk.od odpowiedz.wynikaj±cej z um. i przyj±æ sam prowadzenie dal.robót lub powierzyæ je innemu wykonawcy.4.Zam.mo¿e równie¿ odst±piæ od umowy, je¿eli Wyk.nie wyra¿a zgody na zawarcie aneksu do um.wskazuj±cego czê¶æ zamówienia,której realizacja zostanie powierzona podwyk.lub nie zawar³ um.z ujawnionym Podwyk.wg wzoru zaakceptowanego przez Zam.,w sytuacji,gdy Zam.powe¼mie infor.o realizacji robót przez nieujawnionego Podwyk..5.W przypadku rozwi±zania lub odst±pienia od umowy,Wyk.nale¿y siê wynagrodz.za wykonane prace pod warunkiem,¿e roboty te nadaj± siê do wykorzystania do celu okre¶l.w przedm. umowy.Je¿eli wykonane prace maj± wady na tyle istotne,¿e roboty nie nadaj± siê do wykorzystania do celu okre¶l.w przedm.umowy, Zam.mo¿e od umowy odst±piæ a Wyk.nie nale¿y siê wynagrodz..6.W przypadkach okre¶l.w §10ust.1Zam.mo¿e bez zgody s±du oraz bez uprzedn.wezwania Wyk.powierzyæ realizacjê robót osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wyk.,nie zwalniaj±c Wyk.z odpowiedzialno¶ci wynikaj±cej z nin.umowy,na co Wyk.wyra¿a zgodê.7.Niezale¿nie od odst±pienia od um.lub rozwi±zania um bez wypowiedz.zobowi±zania Wyk.z tyt.gwarancji i rêkojmi,postanowienia o odpowiedz.Wyk.wzglêdem Zam.,w tym obow.zap³aty kar umownych pozostaj± obowi±zuj±ce.8.Zam.przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postan.zawartej um.w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku8.1.Zmiany terminu wykonania okre¶l. w§2 ze wzgl.na wyst±pienie:a.si³y wy¿szej okre¶l.jako zdarzenie pochodz±ce z zew.maj±ce charakter nadzwyczajny,którego nie da siê przewidzieæ i przy do³o¿eniu najwy¿szej staranno¶ci nie da siê jemu zapobiec. Str.powo³uj±ca siê na si³ê wy¿sz± powinna zawiadomiæ dr. str.na pi¶mie,w terminie7-miu dni od zaistnienia zdarzenia stan.przypadek si³y wy¿szej,pod rygorem utraty prawa powo³ywania siê na si³ê wy¿sz±.Termin wykonania um.mo¿e zostaæ wyd³u¿.o okres wstrzym.robót,wynikaj±cy z zaistnienia si³y wy¿szej;b.niesprzyjaj±cych warunków atmosfer.takich jak: opady deszczu lub ¶niegu trwaj±ce d³u¿ej ni¿ tydzieñ,intensywne ulewy o charakterze nawa³nic.Termin wykon.um.mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o okres wstrzymania robót,wynikaj±cy z zaistnienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy prowadzonego postêpowania. adres: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-24 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-22
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Uzupe³nienie do Sekcji VII Projekt Postanowienia Umowy pkt. 8.1. c. zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. Termin wykonania umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o okres zawieszenia.d. zlecenia przez Zamawiaj±cego robót dodatkowych, gdy ich wykonanie nie jest mo¿liwe w terminie okre¶lonym w umowie lub wykonanie ich spowoduje opó¼nienie wykonania przedmiotu umowy. Okres przesuniêcia terminu realizacji umowy bêdzie równy okresowi wykonania robót dodatkowych. 8.2. zmiany podwykonawcy robót lub zakresu prac zleconych podwykonawcy z wa¿nych przyczyn nie daj±cych siê przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,8.3. zg³oszenia w trakcie realizacji zamówienia podwykonawców lub dalszych podwykonawców, 8.4.Zamawiaj±cy przewiduje zmianê wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a. zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, wówczas wynagrodzenie netto przys³uguj±ce Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowi±zuj±cych przepisów,
b. zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w § 3 ust. 3 umowy w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych,
c. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia zgodnie z postanowieniami § 5 ust. 21-37 umowy.
8.5.konieczno¶ci wprowadzenia zmian nieistotnych nie maj±cych wp³ywu na realizacjê niniejszej umowy np., zwi±zanych ze zmian± numerów kont, wprowadzenia zmian organizacyjnych Zamawiaj±cego i Wykonawcy.
9.Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w pozosta³ych przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.
10.Zmiany, o których mowa w ust. 8-9 dopuszczone s± pod nastêpuj±cymi warunkami:
a. wprowadzenie zmian wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci;
b. zmiany mog± byæ wprowadzone na podstawie udokumentowanego wniosku i zaakceptowaniu go przez drug± Stronê umowy;
c. zmiany nie mog± pogarszaæ sytuacji Zamawiaj±cego w stosunku do warunków na jakich umowa zosta³a zawarta;
d. Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o wprowadzenie zmian.
Zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych, Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 2 oraz § 3 ust. 3 umowy w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia na zasadach okre¶lonych poni¿ej. Zasady wprowadzania zmian ze wzglêdu na waloryzacjê opisano szczegó³owo w projekcie umowy.
Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
Osobami do porozumiewania siê z Wykonawcami s±:
1. w sprawach proceduralnych : Danuta Kozik, tel. 032 30-11-340, e-mail: zp@gieraltowice.pl
2. w sprawach merytorycznych : Sebastian Pawlas ,tel. 032 30-11-344, e-mail: zp@gieraltowice.pl
INNE PRZETARGI GIERA£TOWICE
wiêcej: przetargi GIERA£TOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi le¶nej w le¶nictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postêpowania 260/24
- "Przebudowa budynku s³u¿by celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmian± sposobu u¿ytkowania na budynek o¶wiatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z p³yt betonowych wraz z uzupe³nieniem kruszywem mineralnym ³amanym, z mechanicznym nadaniem spadków pod³u¿nych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podzia³em na dwa rejony
- "Roboty i us³ugi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarz±dc± jest Burmistrz Pszczyny"
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.