eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRemont budynku nr 1 (wraz z szyją bramną) w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku nr 1 (wraz z szyją bramną) w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 147

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/11wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku nr 1 (wraz z szyją bramną) w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37c82fde-1fd7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020530/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont budynku nr 1 (wraz z szyją bramną) w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21/ZP/RB/INFR/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont budynku nr 1 (wraz z szyją bramną) w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy.”

Główny przedmiot zamówienia:
CPV – 45000000 - 7 (roboty budowlane)
Dodatkowy przedmiot zamówienia:
CPV – 45331000 – 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych
i klimatyzacyjnych)
CPV – 45332000 – 3 (roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne)
CPV – 45311000 – 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych)
Zakres wszystkich prac i wymagań został szczegółowo opisany w załączniku nr 1
do SWZ oraz w załącznikach od 3 do 11 do SWZ.
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy terminowo, z należytą starannością, zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, w technologii i zakresie określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz przepisach ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Norm Polskich i aprobat technicznych.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności w ramach realizacji przedmiotu umowy, o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie wykonywania robót i w ich otoczeniu zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. 2022.2556
z późn. zm.), ustawy z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. 2022.916
z późn.zm.), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16.12.2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U. 2022.2380 z późn. zm.), ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U.2022.699 z późn. zm.).– oświadczenie w pkt 16 załącznik nr 12 do SWZ.
5. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333200-2 - Instalowanie gazomierzy

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393064,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393064,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393064,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LEMAR s.c Lewandowski Marek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: LEMAR s.c. Lewandowska Wanda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590009771

7.3.4) Miejscowość: Górna Grupa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393064,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.