Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012014/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
- 2021/BZP 00012014/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012014/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012014/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012014/05 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012575/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-03
- 2021/BZP 00018258/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00019272/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-18
- 2021/BZP 00242825/01 - Wynik z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021225 z dnia 2021-03-23 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Likwidacja szybów „Julian II” i „Julian IV” SRK S.A. Oddział KWK „Piekary I”: Zamówienie podzielone jest na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.4.2.) Miejscowość: Bytom
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pwilk@srk.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021225
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00012014/04
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3.2. Opis aukcji elektronicznej Przed zmianą:
23. AUKCJA ELEKTRONICZNA23.1 Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.23.1.1. po dokonaniu badania złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty dodatkowe niepodlegające odrzuceniu, lub co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu gdy zamawiający zrezygnował z negocjacji 23.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert – zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,23.1.3. sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,23.1.4. w trakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończenia aukcji,23.1.5. aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną pięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek,23.1.6. gdzie postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 % ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.23.2 Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://laip-srk.coig.biz/22.2.3. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców: b) Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zawierające między innymi komplet: login i hasło (umożliwiające zalogowanie do systemu aukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom za pośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzu ofertowym.22.2.4. Zalecane wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych:h) Szerokopasmowe łącze internetowe,i) Komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP);j) Stabilne wersje (bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji od 9 do 11. Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmowe oprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java,k) Ważny podpis elektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno z następujących centr certyfikacji:• Cencert,• Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum• EuroCert.l) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem,m) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,n) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacje podstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale „Instrukcja obsługi” (dostępnej po zalogowaniu).23.3 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane.23.4 Akceptacja regulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym w trakcie pierwszego logowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.23.5 Wykonawca ma możliwość zalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanego oraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora (komplet login-hasło).23.6 W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpis elektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest on zobligowany do dostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji.
Po zmianie:
23. AUKCJA ELEKTRONICZNA23.1 Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.23.1.1. po dokonaniu badania złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty dodatkowe niepodlegające odrzuceniu, lub co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu gdy zamawiający zrezygnował z negocjacji 23.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert – zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,23.1.3. sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,23.1.4. w trakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończenia aukcji,23.1.5. aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną dziesięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek,23.1.6. gdzie postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 % ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.23.2 Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://laip-srk.coig.biz/22.2.3. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców: b) Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zawierające między innymi komplet: login i hasło (umożliwiające zalogowanie do systemu aukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom za pośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzu ofertowym.22.2.4. Zalecane wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych:h) Szerokopasmowe łącze internetowe,i) Komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP);j) Stabilne wersje (bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji od 9 do 11. Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmowe oprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java,k) Ważny podpis elektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno z następujących centr certyfikacji:• Cencert,• Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum• EuroCert.l) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem,m) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,n) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacje podstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale „Instrukcja obsługi” (dostępnej po zalogowaniu).23.3 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane.23.4 Akceptacja regulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym w trakcie pierwszego logowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.23.5 Wykonawca ma możliwość zalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanego oraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora (komplet login-hasło).23.6 W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpis elektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest on zobligowany do dostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji.
2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Remont biegów schodowych na parterze w budynku zarządzanym przez Bytomskie Mieszkania - ul. Witczaka 104
- Remont dachu budynku administracyjno-gospodarczego w Oddziale Zewnętrznym w Zabrzu Aresztu Śledczego w Bytomiu
- "Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli dla SP ZOZ Szpital Specjalistyczny Nr 1 w Bytomiu ".
- Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku niebędącego własnością SRK S.A. [...] dla części obejmującej województwo dolnośląskie...
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.