Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007581/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-15
- 2021/BZP 00007581/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009126/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021248 z dnia 2021-03-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na opracowaniu architektury IT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OLSZTYŃSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281524001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Trylińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-683
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896120500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opnt.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opnt.olsztyn.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opnt.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na opracowaniu architektury IT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d67117fa-6d4c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Startup Heroes - platforma startowa dla nowych pomysłów” realizowanego w ramach „Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020” (nr umowy: POPW.01.01.01-28-0002/18-00)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007581/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2021/TP/OPNT/SH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20325,08 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa opracowania architektury IT Startup - ułożenie komponentów systemu informatycznego w taki sposób by działał jak najwydajniej i był łatwy do rozbudowywania a jednocześnie realizował założenia projektowe. Architektura dotyczy zbudowana silnika IT, który będzie integrował wiele różnych algorytmów AI od zewnętrznych dostawców do jednej platformy.4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72244000-7 - Usługi prototypowania
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa opracowania analizy prawnej modelu oraz analiza prawna dot. Ochrony danych i przetwarzania danych spółki4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pacode Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272924382
7.3.3) Ulica: ul. Mordechaja Anielewicza 23/84
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-026
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Jan Skołuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721118280
7.3.3) Ulica: Grochmalickiego 27/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-606
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO JAN SKOŁUDA
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO JAN SKOŁUDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-152021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- dostawa artykułów spożywczych, pieczywa, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa, wędlin, drobiu oraz produktów garmażeryjnych do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie
- Ochrona fizyczna mienia na bazie ZPUH LP Olsztyn
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Kardiomonitory. Defibrylatory AED.
- Ochrona fizyczna osób, dozór mienia, obsługa portierni biura RDLP w Olsztynie w 2025 r.
- SZP.221-20.2024 Dostawa urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, laptopów, monitorów interaktywnych oraz licencji w podziale na 8 części.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i multimedialnego dla ASP w Gdańsku
- Odnowienie asysty technicznej producenta dla posiadanych przez NBP produktów Quest
- Aktualizacja oprogramowania specjalistycznego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi
- Zakup sprzętu komputerowego
- Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w projekcie: "Edukacja włączająca w Zespole Szkół w Parchowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.