Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00317462/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2022 roku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Administracja Zasobów Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340888485
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrowska 30
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@azk.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.azk.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2022 roku.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e27483d-5db3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007566/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2022 roku.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317462/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2022 roku. Łączna powierzchnia budynków objętych usługą wynosi 126 062,23 m2. Wykaz budynków i lokali stanowią załączniki 1 i 2 do formularza ofertowego (Zał. 1 do SWZ).
Zakres usługi obejmuje bieżące usuwanie przyczyn awarii, wykonywanie napraw, oraz innych czynności takich jak:
1) Instalacja elektryczna i odgromowa:
wymiana i uzupełnianie żarówek na częściach wspólnych budynków,
wymiana uszkodzonych opraw na częściach wspólnych budynków,
wymiana przełączników, wyłączników światła na częściach wspólnych budynków,
usuwanie awarii na częściach wspólnych budynków,
zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,
wymiana wkładek topikowych w zabezpieczeniach przedlicznikowych,
wymiana zabezpieczeń przedlicznikowych,
uzupełnianie dekli na puszkach,
przegląd instalacji odgromowej i jej naprawa,
wymiana pojedynczych puszek instalacji elektrycznej,
dokręcanie końcówek przewodów WLZ,
sprawdzanie przyczyny braku prądu w lokalu oraz ewentualne zabezpieczenie w sytuacji podejrzenia zagrożenia pożarowego,
sprawdzanie wyłączników ppoż.,
likwidacja nielegalnych podłączeń do instalacji,
wymiana żarówek w lampach zewnętrznych będących w utrzymaniu Administracji Zasobów Komunalnych.
2) Instalacja wodno-kanalizacyjna:
telefoniczne informowanie pogotowia Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji we Włocławku na nr tel.: 994, lub: 54 2363954, całodobowo 600292811, o konieczności udrożnienia zewnętrznych instalacji kanalizacyjnych (z podaniem adresu, miejsca, warunków terenowych),
potwierdzanie każdego czasu rozpoczęcia i każdego czasu zakończenia udrożniania wykonanego przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, na adresy poczty elektronicznej: prudzinski@azk.wloclawek.pl; tkoscinski@azk.wloclawek.pl, oraz obsługiwanej w godzinach
6.00–22.00 poczty elektronicznej pod adresem: dzial.sieci@mpwik.wloclawek.pl,
telefoniczne informowanie Wykonawcy wyłonionego przez Administrację Zasobów Komunalnych do realizacji usług udrażniania kanalizacji o konieczności usunięcia niedrożności instalacji na odcinku od budynku do pierwszej studni poza budynkiem, a także bezzwłoczne poinformowanie właściwego Administratora budynku o konieczności udrożnienia zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i sposobie oraz czasie jego wykonania (zgodnie z powyższym),
informowanie lokatorów o awariach, utrudnieniach w związku z wystąpieniem awarii i usuwaniem skutków awarii,
udrożnianie pionów kanalizacyjnych, przyłączy i leżaków w budynkach i poza budynkami do pierwszej studni,
likwidacja przecieków wodno-kanalizacyjnych i wymiana instalacji do 2 mb, z wyjątkiem przecieków powstałych na skutek zamarznięcia instalacji,
wymiana zaworów na instalacji wodociągowej od zaworu głównego do urządzeń,
konserwacja i przygotowanie instalacji wodociągowej (wodomierze w studzienkach) do odczytu
i legalizacji oraz zabezpieczanie jej przed zamarzaniem w okresie zimowym,
zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów.
3) Instalacja centralnego ogrzewania:
prowadzenie kontroli dostarczanych parametrów czynnika grzewczego podawanego przez dostawcę, co najmniej raz w każdym miesiącu (odnotowanych w kontrolce),
usuwanie przecieków na wewnętrznej instalacji c.o. od zaworów odcinających instalację odbiorczą w budynku,
odpowietrzanie instalacji,
zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,
konserwacja, przeglądy okresowe i bieżące naprawy (w tym awaryjne) węzłów ciepłowniczych,
obsługa automatyki pogodowej na wewnętrznej instalacji c.o.
4) Instalacja ciepłej wody użytkowej:
likwidacja przecieków instalacji c.w.u. i wymiana instalacji do 2 mb,
zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,
wymiana zaworów na instalacji wodociągowej do urządzeń.
5) Instalacja gazowa:
usuwanie przecieków gazowych na instalacji od gazomierza do przyborów gazowych,
zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,
wykonywanie rocznych i zerowych przeglądów instalacji gazowej zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane.
6) Roboty dekarskie:
udrożnianie czyszczaków, rur spustowych instalacji deszczowej oraz rynien, uzupełnianie rzygaczy, rur spustowych do 2 mb, również z użyciem podnośnika,
zabezpieczanie luźnych elementów dachu stwarzających zagrożenie dla przechodniów.
7) Roboty murarskie:
uzupełnianie tynków w miejscach napraw objętych zakresem usługi konserwacji i pogotowia lokatorskiego.
8) Roboty ślusarskie:
uzupełnianie ubytków w barierkach,
regulacja drzwi na częściach wspólnych,
regulacja samozamykaczy,
wymiana, naprawa oraz regulacja zamków w stolarce okiennej i drzwiowej na częściach wspólnych nieruchomości,
wymiana zamków w skrzynkach pocztowych po przejęciu pustostanu (lokalu) przez nowego najemcę,
uzupełnianie klamek i szyldów.
9) Inne prace:
wymiana uszkodzonych oraz uzupełnianie pojedynczych szyb w oknach i drzwiach na częściach wspólnych nieruchomości,
obsługa techniczna przy wejściach komisyjnych, np. rozwiercanie i wymiana zamków w drzwiach,
usuwanie nawisów śnieżnych i sopli z dachów,
zabezpieczanie otworów drzwiowych i okiennych w pustostanach,
wymiana uszkodzonych oraz uzupełnianie brakujących wycieraczek wpuszczanych metalowych, montowanych przed wejściami do klatek schodowych.
10) W przypadku stwierdzenia awarii na odcinku przed licznikami głównymi Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia awarii gestorom sieci.
11) Godziny świadczenia usług:
a) konserwacja wykonywana będzie w godzinach:
- poniedziałek, środa, czwartek – 7.30-15.30,
- wtorek – 7.30-17.00,
- piątek – 7.30-14.00,
b) obsługa pogotowia lokatorskiego wykonywana będzie w godzinach:
- poniedziałek, środa, czwartek – 15.30-21.00,
- wtorek – 17.00-21.00,
- piątek – 14.00-21.00,
- na pozostałe godziny w ciągu doby wykonawca ustanawia osoby pełniące dyżur telefoniczny w domu i działające na wezwanie.
12) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług w oparciu o własnych przeszkolonych pracowników posiadających stosowne, prawem wymagane kwalifikacje.
13) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac niezależnie od wysokości na jakich ma je realizować, dostępu do miejsca robót oraz od posiadanego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465169,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465169,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465169,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne "HYDRO-GRZEW" Jerzy Michałowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 888-100-39-06
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 15
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465169,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Sukcesywne świadczenie usług prania i dezynfekcji asortymentu na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawy produktów strączkowych i sypkich do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawy tłuszczy do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawa paliwa (oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 i oleju opałowego) dla Nadleśnictwa Włocławek w roku 2025
- "Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- Świadczenie usługi całodobowego pogotowia awaryjnego w zasobie mieszkaniowym stanowiącym własność Nieruchomości - Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2025 r.
- Świadczenie usługi całodobowego pogotowia awaryjnego dla budynków Gminy Piekary Śląskie administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław - Rejon D,E,M,N
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.