Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014892/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00014892/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00034069/01 - Wynik z dnia 2021-04-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021285 z dnia 2021-03-23 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka – rok produkcji 2021”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: "TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490023843
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Szymony 17A
1.4.2.) Miejscowość: Zakopane
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 0182025620
1.4.8.) Numer faksu: 0182025621
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: tesko@tesko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tesko.bip.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych, letnie i zimowe utrzymanie dróg, świadczenie usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Miasto Zakopane
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021285
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00014892/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania Przed zmianą:
https://tesko.bip.gov.pl
Po zmianie:
https://tesko.bip.gov.pl https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/dfccf942-83d1-44c5-9e5a-f54ace7b4d35
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1: całkowity koszt leasingu (C) – waga 80 %. Przyznana Wykonawcy liczba punktów będzie obliczona na podstawie wzoru matematycznego: C = Cn/Cb* 80 gdzie: C – kryterium – całkowity koszt leasingu, Cn – najniższy zaoferowany całkowity koszt leasingu, Cb – całkowity koszt leasingu badanej oferty.Kryterium nr 2: czas realizacji dostawy przedmiotu zamówienia (D) - waga 20 %.Kryterium czas realizacji dostawy przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy z uwzględnieniem ostatecznego terminu wskazanego w pkt. 7.1 SWZ (tj. maksymalnie do dnia 31 lipca 2021 r.) będzie rozpatrywane na podstawie długości realizacji dostawy przedmiotu zamówienia zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Zamawiający w kryterium czas realizacji dostawy przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy będzie przyznawał punkty wg wzoru określonego w pkt. 19.2.2 SWZZamawiający informuje, że skrócenie czasu realizacji dostawy względem terminu wskazanego w pkt. 7.1 SWZ musi mieścić się w przedziale od 1 miesiąca do 7 dni. Zaproponowany przez Wykonawcę skrócony termin dostawy o 7 dni otrzyma 5 punktów. Natomiast Wykonawca który zaproponuje skrócony termin dostawy względem terminy określonego w pkt. 7.1 SWZ o jeden miesiąc otrzyma 20 punktów. Wykonawca ze względu na specyfikę zamówienia nie może zaproponować natychmiastowej realizacji zamówienia. Uwaga!Wykonawca który w formularzu ofertowym nie zaoferuje terminu dostawy albo zgodnie z pkt. 7.1 SWZ lub nie określi skrócenie terminu dostawy względem pkt. 7.1 SWZ zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ. 3. Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (N) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: N = C + Dgdzie: N – łączna liczna punktów oferty ocenianej, C – liczba punktów uzyskana w kryterium nr 1,D – liczba punktów uzyskana w kryterium nr 2, 4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.8. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.10. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.11. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 19.10, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
Po zmianie:
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1: całkowity koszt leasingu (C) – waga 80 %. Przyznana Wykonawcy liczba punktów będzie obliczona na podstawie wzoru matematycznego: C = Cn/Cb* 80 gdzie: C – kryterium – całkowity koszt leasingu, Cn – najniższy zaoferowany całkowity koszt leasingu, Cb – całkowity koszt leasingu badanej oferty.Kryterium nr 2: czas realizacji dostawy przedmiotu zamówienia (D) - waga 20 %.Kryterium czas realizacji dostawy przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy z uwzględnieniem ostatecznego terminu wskazanego w pkt. 7.1 SWZ (tj. maksymalnie do dnia 31 sierpnia 2021 r.) będzie rozpatrywane na podstawie długości realizacji dostawy przedmiotu zamówienia zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Zamawiający w kryterium czas realizacji dostawy przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy będzie przyznawał punkty wg wzoru określonego w pkt. 19.2.2 SWZZamawiający informuje, że skrócenie czasu realizacji dostawy względem terminu wskazanego w pkt. 7.1 SWZ musi mieścić się w przedziale od 1 miesiąca do 7 dni. Zaproponowany przez Wykonawcę skrócony termin dostawy o 7 dni otrzyma 5 punktów. Natomiast Wykonawca który zaproponuje skrócony termin dostawy względem terminy określonego w pkt. 7.1 SWZ o jeden miesiąc otrzyma 20 punktów. Wykonawca ze względu na specyfikę zamówienia nie może zaproponować natychmiastowej realizacji zamówienia. Uwaga!Wykonawca który w formularzu ofertowym nie zaoferuje terminu dostawy albo zgodnie z pkt. 7.1 SWZ lub nie określi skrócenie terminu dostawy względem pkt. 7.1 SWZ zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ. 3. Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (N) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: N = C + Dgdzie: N – łączna liczna punktów oferty ocenianej, C – liczba punktów uzyskana w kryterium nr 1,D – liczba punktów uzyskana w kryterium nr 2, 4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.8. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.10. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.11. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 19.10, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka – rok produkcji 2021. Uwaga!: podwozie i zabudowa rok produkcji 2021. 1.2. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmioty zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Szymony 17a w Zakopanem (woj. Małopolskie) na własny koszt w ustalonym przez strony dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Uwaga! Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. 1.3. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DOSTĘPNA NA STRONIE PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA. 1.4. SPOSÓB FINANSOWANIA. WYMAGANIA DOTYCZĄCE LEASINGU OPERACYJNEGO: 1) Wiążący sposób finansowania zamówienia leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1406 z późn. zm.).2) Okres leasingu 48 miesięcy, w trakcie których Zamawiający (leasingobiorca) uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 47 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe zostaną ustalone ze zmiennym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych będącym integralną częścią umowy. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji oferty. Zamawiający informuje, iż w przypadku spadku WIBOR poniżej poziomu 0, Zamawiający dopuszcza przyjęcie wartości WIBOR = 0 do naliczania rat leasingowych. Uwaga! Do kalkulacji oferty, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskaźnik WIBOR 1M z dnia 01 marca 2021 roku.3) Zamawiający dokona płatności pierwszej raty w miesiącu kolejnym po odbiorze końcowym bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia, potwierdzonym protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 4) Opłata wstępna: 0%5) Opłata końcowa (opłata za wykup): 1% wartości netto przedmiotu leasingu. 6) Opłata końcowa (opłata za wykup) zostanie uiszczona w terminie 30 dni od dnia wystawienia stosownej Faktury VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość wykupienia przedmiotu zamówienia wraz zapłatą ostatniej raty, pod warunkiem otrzymania dwóch odrębnych dokumentów księgowych z zachowaniem terminu płatności o którym mowa w zdaniu poprzednim. 7) Po upływie okresu leasingu Zamawiającemu przysługuje prawo nabycia przedmiotu zamówienia. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o nabyciu przedmiotu zamówienia, własność przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego pod warunkiem zapłaty opłaty końcowej (opłaty za wykup) oraz uregulowaniu wszelkich innych zobowiązań wynikających z zawartej umowy. Wartość wykupu dla przedmiotu zamówienia określona jest we wzorze umowy (istotnych postanowień umowy), stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.8) Zamawiający nie przewiduje wystąpienia dodatkowych kosztów umowy leasingu. Rata leasingowa winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu w tym m.in.: koszty rejestracji, prowizje, opłaty manipulacyjne i inne opłaty bankowe, jak również opłaty wynikające z Ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza refakturowania żadnych dodatkowych kosztów realizacji przedmiotu umowy w szczególności kosztów wymienionych w poprzednim zdaniu. 9) Zamawiający akceptuje możliwość zapłacenia odsetek za zwłokę w zapłacie rat oraz opłaty za niestandardową obsługę umowy wynikające z tabeli opłat i prowizji lub innego dokumentu o podobnym charakterze. 10) Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych.11) Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty ewentualnych mandatów.12) Zamawiający zgodnie z art. 4 pkt. 2 Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 935) informuje, że Spółka jest podmiotem publicznym.1.5. Zabezpieczenie umowy leasingu: Zamawiający informuje, iż akceptuje standardowo stosowane w leasingu operacyjnym zabezpieczenie umowy w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Po zmianie:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka – rok produkcji 2021. Uwaga!: podwozie i zabudowa rok produkcji 2021. 1.2. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmioty zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Szymony 17a w Zakopanem (woj. Małopolskie) na własny koszt w ustalonym przez strony dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Uwaga! Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. 1.3. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DOSTĘPNA NA STRONIE PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA. 1.4. SPOSÓB FINANSOWANIA. WYMAGANIA DOTYCZĄCE LEASINGU OPERACYJNEGO: 1) Wiążący sposób finansowania zamówienia leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1406 z późn. zm.).2) Okres leasingu 48 miesięcy, w trakcie których Zamawiający (leasingobiorca) uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 47 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe zostaną ustalone ze zmiennym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych będącym integralną częścią umowy. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji oferty. Zamawiający informuje, iż w przypadku spadku WIBOR poniżej poziomu 0, Zamawiający dopuszcza przyjęcie wartości WIBOR = 0 do naliczania rat leasingowych. Uwaga! Do kalkulacji oferty, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskaźnik WIBOR 1M z dnia 01 marca 2021 roku.3) Zamawiający dokona płatności pierwszej raty w miesiącu kolejnym po odbiorze końcowym bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia, potwierdzonym protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 4) Opłata wstępna: 0%5) Opłata końcowa (opłata za wykup): 1% wartości netto przedmiotu leasingu. 6) Opłata końcowa (opłata za wykup) zostanie uiszczona w terminie 30 dni od dnia wystawienia stosownej Faktury VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość wykupienia przedmiotu zamówienia wraz zapłatą ostatniej raty, pod warunkiem otrzymania dwóch odrębnych dokumentów księgowych z zachowaniem terminu płatności o którym mowa w zdaniu poprzednim. 7) Po upływie okresu leasingu Zamawiającemu przysługuje prawo nabycia przedmiotu zamówienia. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o nabyciu przedmiotu zamówienia, własność przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego pod warunkiem zapłaty opłaty końcowej (opłaty za wykup) oraz uregulowaniu wszelkich innych zobowiązań wynikających z zawartej umowy. Wartość wykupu dla przedmiotu zamówienia określona jest we wzorze umowy (istotnych postanowień umowy), stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.8) Zamawiający nie przewiduje wystąpienia dodatkowych kosztów umowy leasingu. Rata leasingowa winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu w tym m.in.: koszty rejestracji, prowizje, opłaty manipulacyjne i inne opłaty bankowe, jak również opłaty wynikające z Ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza refakturowania żadnych dodatkowych kosztów realizacji przedmiotu umowy w szczególności kosztów wymienionych w poprzednim zdaniu. 9) Zamawiający akceptuje możliwość zapłacenia odsetek za zwłokę w zapłacie rat oraz opłaty za niestandardową obsługę umowy wynikające z tabeli opłat i prowizji lub innego dokumentu o podobnym charakterze. 10) Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych.11) Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty ewentualnych mandatów.12) Zamawiający zgodnie z art. 4 pkt. 2 Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 935) informuje, że Spółka jest podmiotem publicznym.1.5. Zabezpieczenie umowy leasingu: Zamawiający informuje, iż akceptuje standardowo stosowane w leasingu operacyjnym zabezpieczenie umowy w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.W związku z udzielonymi odpowiedziami w dniu 18.03.2021 rok, Zamawiający dokonał modyfikacji SWZ oraz wydłużył termin składania ofert do dnia 31.03.2021 r., godz. 11:00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).1.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. 83 1600 1042 0002 0141 8134 7151 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu przetargowym, znak sprawy: 2 - ZP/2021 - Śmieciarka”. Uwaga!Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 16.4 SWZ powyżej przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert (tj. do dnia 23 marca 2021 roku do godziny 11:00).1.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie PZP. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem przy ulicy Szymony 17a. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);1.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP zostanie odrzucona .1.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy PZP. .
Po zmianie:
1.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).1.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. 83 1600 1042 0002 0141 8134 7151 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu przetargowym, znak sprawy: 2 - ZP/2021 - Śmieciarka”. Uwaga!Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 16.4 SWZ powyżej przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert (tj. do dnia 31 marca 2021 roku do godziny 11:00).1.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie PZP. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem przy ulicy Szymony 17a. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);1.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP zostanie odrzucona .1.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy PZP. .
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-03-23 11:00
Po zmianie:
2021-03-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-03-23 11:30
Po zmianie:
2021-03-31 11:30
2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa implantów kręgosłupowych -stabilizacja piersiowo - lędźwiowa oraz stabilizacja odcinka szyjnego
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego dla KP PSP w Zakopanem
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego i stawu biodrowego
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem środków dezynfekcyjnych
- TAPZ - usługa przewodnicka, interpretacyjna i edukacyjna
- Dostawa nowego wielofunkcyjnego pojazdu wolnobieżnego z funkcją zamiatarki oraz funkcją pługopiaskarki
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.