Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00057038/01 - Wynik z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021305 z dnia 2021-03-23 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 68
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6621155
1.5.8.) Numer faksu: 14 6621155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoz-brzesko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8a11784-8ba4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003385/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zestaw narzędzi do laparoskopu
1.2.8 Litotryptor ultradzwiękowy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spzoz-brzesko.pl/przetargi-2021-2/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacją pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacją pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko. inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ w Brzesku jest Pani Monika Mikołajek – Burek, e-mail: m.burek@spzoz-brzesko.pl, tel. (14) 66 21 270. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer DZP-271-12/21, prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą Pzp, wartość zamówienia nie przekracza kwot, o których mowa w art. 3 ustawy Pzp, na dostawę „Urządzeń i przyrządów używanych na salach operacyjnych ”. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2 ;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _____________________1)Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-12/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw napędów wiertarskich bezprzewodowych oraz napęd ortopedyczny kablowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zadanie nr: 1Cena– 60% , Jakość -20%; Gwarancja – 15%, Serwis – 5% Punkty przyznawane za podane powyżej kryteria będą liczone wg następującego wzoru:Cena – C maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –60. C = ( Cmin/Cof ) x 60 gdzie: C- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena oferty badanejJakość – J maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –20. J = (Jof/Jmax ) x 20 gdzie: J- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Jof - ilość punktów z ofert badanej - Jmax – ilość punktów maksymalna spośród wszystkich złożonych ofertGwarancja – G maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –15. G = (Gof/Gmax ) x 15 gdzie: G- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Gof - okres gwarancji z ofert badanej - Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich złożonych ofertSerwis– S maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –5. S = ( Sof/Smax ) x 5 gdzie: S- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Sof - ilość punktów z ofert badanej - Smax – ilość punktów maksymalna spośród wszystkich złożonych ofertRazem punkty uzyskane przez ofertę badaną: R= C+J+G+Sgdzie: R - ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; J - ilość punktów uzyskana za jakość; G- ilość punktów uzyskana za gwarancje; S- ilość punktów uzyskana za serwis.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis
4.3.6.) Waga: 5
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zadanie nr: 1Cena– 60% , Jakość -20%; Gwarancja – 15%, Serwis – 5% Punkty przyznawane za podane powyżej kryteria będą liczone wg następującego wzoru:Cena – C maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –60. C = ( Cmin/Cof ) x 60 gdzie: C- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena oferty badanejJakość – J maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –20. J = (Jof/Jmax ) x 20 gdzie: J- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Jof - ilość punktów z ofert badanej - Jmax – ilość punktów maksymalna spośród wszystkich złożonych ofertGwarancja – G maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –15. G = (Gof/Gmax ) x 15 gdzie: G- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Gof - okres gwarancji z ofert badanej - Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich złożonych ofertSerwis– S maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –5. S = ( Sof/Smax ) x 5 gdzie: S- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Sof - ilość punktów z ofert badanej - Smax – ilość punktów maksymalna spośród wszystkich złożonych ofertRazem punkty uzyskane przez ofertę badaną: R= C+J+G+Sgdzie: R - ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; J - ilość punktów uzyskana za jakość; G- ilość punktów uzyskana za gwarancje; S- ilość punktów uzyskana za serwis.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw narzędzi laparoskopowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zadanie nr:2 Cena– 60% ; Gwarancja – 40%; Punkty przyznawane za podane powyżej kryteria będą liczone wg następującego wzoru:Cena – C maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –60. C = ( Cmin/Cof ) x 60 gdzie: C- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena oferty badanejGwarancja – G maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –40. G = (Gof/Gmax ) x 40 gdzie: G- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Gof - okres gwarancji z ofert badanej - Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich złożonych ofertRazem punkty uzyskane przez ofertę badaną: R= C+Ggdzie: R - ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; G- ilość punktów uzyskana za gwarancje;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zadanie nr:2 Cena– 60% ; Gwarancja – 40%; Punkty przyznawane za podane powyżej kryteria będą liczone wg następującego wzoru:Cena – C maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –60. C = ( Cmin/Cof ) x 60 gdzie: C- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena oferty badanejGwarancja – G maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –40. G = (Gof/Gmax ) x 40 gdzie: G- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Gof - okres gwarancji z ofert badanej - Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich złożonych ofertRazem punkty uzyskane przez ofertę badaną: R= C+Ggdzie: R - ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; G- ilość punktów uzyskana za gwarancje;4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System do endoskopowej litotrypsji kamieni układu moczowego metodą ultradzwiękową
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zadanie nr: 3 Cena– 60% , Jakość -20%; Gwarancja – 20%, Punkty przyznawane za podane powyżej kryteria będą liczone wg następującego wzoru:Cena – C maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –60. C = ( Cmin/Cof ) x 60 gdzie: C- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena oferty badanejJakość – J maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –20. J = (Jof/Jmax ) x 20 gdzie: J- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Jof - ilość punktów z ofert badanej - Jmax – ilość punktów maksymalna spośród wszystkich złożonych ofertGwarancja – G maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –20. G = (Gof/Gmax ) x 20 gdzie: G- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Gof - okres gwarancji z ofert badanej - Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich złożonych ofertRazem punkty uzyskane przez ofertę badaną: R= C+J+Ggdzie: R - ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; J – ilość punktów uzyskana za jakość; G- ilość punktów uzyskana za gwarancje.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zadanie nr: 3 Cena– 60% , Jakość -20%; Gwarancja – 20%, Punkty przyznawane za podane powyżej kryteria będą liczone wg następującego wzoru:Cena – C maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –60. C = ( Cmin/Cof ) x 60 gdzie: C- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena oferty badanejJakość – J maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –20. J = (Jof/Jmax ) x 20 gdzie: J- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Jof - ilość punktów z ofert badanej - Jmax – ilość punktów maksymalna spośród wszystkich złożonych ofertGwarancja – G maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –20. G = (Gof/Gmax ) x 20 gdzie: G- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Gof - okres gwarancji z ofert badanej - Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich złożonych ofertRazem punkty uzyskane przez ofertę badaną: R= C+J+Ggdzie: R - ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; J – ilość punktów uzyskana za jakość; G- ilość punktów uzyskana za gwarancje.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ureterorenoskop giętki dwukanałowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zadanie nr: 4Cena– 60% , Jakość -20%; Gwarancja – 20%, Punkty przyznawane za podane powyżej kryteria będą liczone wg następującego wzoru:Cena – C maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –60. C = ( Cmin/Cof ) x 60 gdzie: C- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena oferty badanejJakość – J maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –20. J = (Jof/Jmax ) x 20 gdzie: J- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Jof - ilość punktów z ofert badanej - Jmax – ilość punktów maksymalna spośród wszystkich złożonych ofertGwarancja – G maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –20. G = (Gof/Gmax ) x 20 gdzie: G- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Gof - okres gwarancji z ofert badanej - Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich złożonych ofertRazem punkty uzyskane przez ofertę badaną: R= C+J+Ggdzie: R - ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; J – ilość punktów uzyskana za jakość; G- ilość punktów uzyskana za gwarancje.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zadanie nr: 4Cena– 60% , Jakość -20%; Gwarancja – 20%, Punkty przyznawane za podane powyżej kryteria będą liczone wg następującego wzoru:Cena – C maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –60. C = ( Cmin/Cof ) x 60 gdzie: C- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena oferty badanejJakość – J maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –20. J = (Jof/Jmax ) x 20 gdzie: J- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Jof - ilość punktów z ofert badanej - Jmax – ilość punktów maksymalna spośród wszystkich złożonych ofertGwarancja – G maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –20. G = (Gof/Gmax ) x 20 gdzie: G- razem ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną - Gof - okres gwarancji z ofert badanej - Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich złożonych ofertRazem punkty uzyskane przez ofertę badaną: R= C+J+Ggdzie: R - ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; J – ilość punktów uzyskana za jakość; G- ilość punktów uzyskana za gwarancje.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, w zakresie określonym art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) – Załącznik Nr 7 do SWZ,2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Deklaracja zgodności oznaczona znakiem CE dla oferowanych urządzeń.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub środki te są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykazują spełnienie warunków udziału w postępowaniu łącznie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zostać zaszyfrowana przez aplikację do szyfrowania dostępną w serwisie miniPortal. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal-u.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Preparaty czyszczące i detergenty
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzesko w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brzesku w 2025 roku
- Artykuły higieniczne z papieru
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Brzesku w roku 2025.
- Owoce, warzywa i podobne produkty
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego: aparatu do masażu, zmotoryzowanej szyny CPM, stołu zabiegowego, gastroskopu video, optyki histeroskopowej i resektoskopowej, płaszczy do optyk.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia na potrzeby Głównego Traktu Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach, z podziałem na 5 zadań.
- Zakup aparatury medycznej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania Oddziału Chirurgii Jednego Dnia
- Dostawa akcesoriów do diatermii elektrochirurgicznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.