eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleszczówDostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie z podziałem na 7 części (1 półrocze 2024 r.)



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie z podziałem na 7 części (1 półrocze 2024 r.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE W KLESZCZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592135081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagodowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmisiak@ppskleszczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppskleszczow.wikom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bec2acbe-825e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie z podziałem na 7 części (1 półrocze 2024 r.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bec2acbe-825e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110578/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie z podziałem na 7 części na 1 półrocze 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493623

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPSK.2601.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143237,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na pierwsze półrocze 2024 r. - w okresie od 02.01.2024 roku do 28.06.2024 roku:
Część 1: Pieczywo i wyroby cukiernicze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 1),
2.2. Załączniku nr 4.1. zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
- dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 11968,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na pierwsze półrocze 2024 r. - w okresie od 02.01.2024 r. do 28.06.2024 r. :
Część 2: Różne produkty ogólnospożywcze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 2),
2.2. Załączniku nr 4.2. zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
- dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.5.5.) Wartość części: 22322,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na pierwsze półrocze 2024 r. - w okresie od 02.01.2024 roku do 28.06.2024 roku:
Część 3: Mięso, wędliny, produkty mięsne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 3),
2.2. Załączniku nr 4.3. zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
- dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131130-5 - Wędliny

15131500-0 - Produkty drobiowe

15119000-5 - Mięsa różne

4.5.5.) Wartość części: 35736,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na pierwsze półrocze 2024 r. - w okresie od 02.01.2024 roku do 28.06.2024 roku:
Część 4: Mleko, przetwory mleczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 4),
2.2. Załączniku nr 4.4. zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
- dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 23435,65 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na pierwsze półrocze 2024 r. - w okresie od 02.01.2024 roku do 28.06.2024 roku:
Część 5: Owoce, warzywa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 5),
2.2. Załączniku nr 4.5. zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
- dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 31465,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na pierwsze półrocze 2024 r. - w okresie od 02.01.2024 roku do 28.06.2024 roku :
Część 6: Jaja
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 6),
2.2. Załączniku nr 4.6. zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
- dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na pierwsze półrocze 2024 r. - w okresie od 02.01.2024 roku do 28.06.2024 roku :
Część 7: Ryby, mrożonki kulinarne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 7),
2.2. Załączniku nr 4.7. zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
- dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 15610 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11913,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11913,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11913,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnictwo Tomasz Miarka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100495292

7.3.3) Ulica: Radomszczańska 28

7.3.4) Miejscowość: Lgota Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 97-565

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11913,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22322,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22322,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22322,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Marcin Cebula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101629671

7.3.3) Ulica: Główna 88

7.3.4) Miejscowość: Kleszczów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-410

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22322,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35736,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35736,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35736,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego i Garmażeryjnego "SMAK" spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590696639

7.3.3) Ulica: Główna 88

7.3.4) Miejscowość: Kleszczów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-410

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35736,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20293,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28225,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20293,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000437174

7.3.3) Ulica: Ludowa 122

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20293,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-28

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32308,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32308,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32308,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAGOPOL Wojciech Bobrzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592285633

7.3.3) Ulica: Borowa 30

7.3.4) Miejscowość: Przedbórz

7.3.5) Kod pocztowy: 97-570

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32308,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAGOPOL Wojciech Bobrzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592285633

7.3.3) Ulica: Borowa 30

7.3.4) Miejscowość: Przedbórz

7.3.5) Kod pocztowy: 97-570

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-28

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15494,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15494,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15494,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ser-Wika Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730074200

7.3.3) Ulica: Kamionka 48

7.3.4) Miejscowość: Burzenin

7.3.5) Kod pocztowy: 98-260

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15494,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.