eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceUs³uga ca³odobowa sanitarnego transportu dla Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Pabianicach



Og³oszenie z dnia 2021-03-23


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00021353 z dnia 2021-03-23

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga ca³odobowa sanitarnego transportu dla Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Pabianicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II 68

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 22 53 828

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pcmnzoz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga ca³odobowa sanitarnego transportu dla Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Pabianicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-290eacd4-8bae-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00021353

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.pcmnzoz.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://epuap.gov.pl/PCM-Pabianice/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 16.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , Adres ESP (skrytki ePUAP): /PCM-Pabianice/SkrytkaESP16.2 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.16.3 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP16.4 Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.16.5 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB16.6 Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP16.7 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).16.8 Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email zamowienia@pcmnzoz.pl, 21.1.1 Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.21.1.2 Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieæ zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja dzia³a na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostêpna dla systemu Linux i MAC OS.21.1.3 Sposób zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/21.1.4 Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.21.1.5 Je¿eli na ofertê sk³ada siê kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyæ folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Nastêpnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu hase³ i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za po¶rednictwem Aplikacji doszyfrowania. Wykonawca zaszyfruje folder zawieraj±cy dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:a) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Pabianickie Centrum Medyczne Spó³ka z o. o. w Pabianicach reprezentowane przez Zarz±d.b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Pabianickim Centrum Medycznym Spó³ka z o. o. w Pabianicach jest Bart³omiej Jab³oñski, kontakt: iodo@pcmnzoz.pl, adres pocztowy: ul. Jana Paw³a II nr 68, 95-200 Pabianice.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „ca³odobowe ¶wiadczenie us³ug transportu medycznego dla PCM Sp. z o.o. /sprawa 14/ZP/PN/20/.” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”.e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, wliczaj±c okres rêkojmi i gwarancji plus okres przedawnienia roszczeñ.f) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.h) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych.i) Posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych.• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku Postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. • prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.j) nie przys³uguje Pani/Panu:• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 13/ZP/TP1/U/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wy³onienie ¶wiadczenie us³ugi transportu sanitarnego zgodnie z zestawieniem rodzajowo ilo¶ciowym okre¶lonym w Za³±czniku Nr 2 do SWZ (Formularzu Cenowym), na warunkach okre¶lonych w SWZ oraz projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 4 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ka¿da z ofert oceniana bêdzie w skali 0-100 pkt, w nastêpuj±cy sposób: I. Cena (koszt) Ocena punktowa oferty dokonana zostanie zgodnie z formu³±: ofertowa warto¶æ minimalna ofertyWarto¶æ punktowa oferty = ----------------------------------------- x 100 pkt. ofertowa warto¶æ badanej oferty28.4 Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i bêdzie mieæ najkorzystniejsz± cenê.28.5 W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w okre¶lonym przez niego terminie ofert dodatkowych26.6 W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.26.7 Je¿eli zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z pó¼n. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, któr± mia³by obowi±zek rozliczyǽ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

10.1. O udzielenie zamówienia okre¶lonego w niniejszej SWZ mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego, dotycz±ce:10.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym tzn.zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie,10.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie specjalistycznego transportu medycznego,  Pojazdy wykorzystywane do realizacji zamówienia winny byæ dopuszczone do ¶wiadczenia us³ug zdrowotnych Wykonawca winien mieæ zgodê na u¿ywanie pojazdów samochodowych przy u¿yciu których bêdzie realizowana us³uga jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym10.1.3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie – ocena spe³nienia10.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca jest w sytuacji finansowej pozwalaj±cej na udzia³ w postêpowaniu je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej obejmuj±cej wykonywanie us³ugi bêd±cej przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 400.000 z³ /s³ownie: czterysta tysiêcy z³/, obejmuj±cej odpowiedzialno¶æ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy (odpowiedzialno¶æ kontraktowa) oraz z tytu³u czynu niedozwolonego (odpowiedzialno¶æ deliktowa) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, je¿eli wyka¿e siê:a) w zakresie zdolno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³ siê dysponowaniem: co najmniej 6 lekarzami. Lekarz posiada tytu³ specjalisty w dziedzinie medycyny ratunkowej albo spe³nia wymagania o których mowa w art. 57 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1868 ze zm.) – je¿eli dotyczy,  co najmniej 12 ratownikami. Ka¿dy ratownik medyczny uprawniony jest do wykonywania zawodu i spe³nia wymagania okre¶lone w art. 10 lub art. 58 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1868 ze zm.) – je¿eli dotyczy,  co najmniej 12 kierowcami. Ka¿dy kierowca posiada uprawnienia okre¶lone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011r. o kieruj±cych pojazdami (Dz.U. z 2016 r. poz. 627 ze zm.).  w zakresie zdolno¶ci technicznej Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³ siê dysponowaniem:¦rodki transportu przeznaczone do wykonywania us³ug transportu sanitarnego: a) spe³niaj± wszelkie warunki wymagane przez odpowiednie przepisy prawa (m.in. posiadaj± homologacjê je¶li wymagaj± tego przepisy), b) posiadaj± na czas obowi±zywania umowy aktualne ubezpieczenie OC i NW, AC oraz aktualne badania techniczne dopuszczaj±ce do ruchu, c) spe³niaj± wymagania techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w Polskich Normach przenosz±cych europejskie normy zharmonizowane oraz warunki okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz.U. z 2016 r. poz. 305 ze zm.), d) posiadaj± zgodê na u¿ywanie sygna³ów d¼wiêkowych i ¶wietlnych, e) spe³niaj± warunki w zakresie wyposa¿enia medycznego pojazdu, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. f) Wykonawca dysponuje co najmniej 12 karetkami specjalistycznymi, które posiadaj± zezwolenie MSWiA na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystania tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2018r. poz. 1990 ze zm.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, tzw. O¶wiadczenie Wstêpne (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ).(a) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie z art. 109 ust. 1 pkt. 4(b) Za³±cznik nr 9 do SWZ O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie z art. 108 ust 1

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: (c) Decyzja/za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu zgodnie z art. 106 ust.1 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej(d) Kopia polisy od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej obejmuj±cej wykonywanie us³ugi bêd±cej przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 400.000 z³(e) Decyzja stacji sanitarno-epidemiologicznej o dopuszczeniu pojazdów do ¶wiadczenia us³ug zdrowotnych(f) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji us³ugi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ(g) zezwolenie MSWiA na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystania tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2018r. poz. 1990 ze zm. (h) wykaz ¶rodków transportu dostêpnych Wykonawcy us³ugi zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ (i) kopie dowodów rejestracyjnych wraz z widoczn± dat± dokonania przegl±dów technicznych dla pojazdów wykazanych w wykazie ¶rodków transportu dostêpnych Wykonawcy us³ugi

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy w postêpowaniu ¿±da n/w przedmiotowych ¶rodków dowodowych które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy:a. certyfikat ISO 9001:2015 do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie „Specjalistyczny transport medyczny” – kopia wa¿nego w dniu z³o¿enia dokumentu

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

12.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:12.1.1. Pe³nomocnikiem mo¿e byæ jeden z wykonawców dzia³aj±cych wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców). 12.1.2. Je¿eli pe³nomocnikiem pozosta³ych wykonawców jest wykonawca bêd±cy osob± prawn± to mo¿e on dzia³aæ zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.12.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców O¶wiadczenie Wstêpne oraz O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.12.2. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia z postêpowania powinien wykazaæ ka¿dy z wykonawców.12.3. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy PZP zamawiaj±cy okre¶la szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spe³niania przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia okre¶lonego w niniejszej SWZ warunków udzia³u w postêpowaniu, maj±c na uwadze, ¿e jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne tzn.:12.3.1. w odniesieniu do warunków okre¶lonych w pkt. 10.1.1 SWZ warunki te musi spe³niaæ ka¿dy z wykonawców dzia³aj±cych wspólnie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-31 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert w niniejszym postêpowaniu odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-29

2021-03-23 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.