Og³oszenie z dnia 2021-03-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00070958/01 - Wynik z dnia 2021-06-01
Og³oszenie nr 2021/BZP 00021369 z dnia 2021-03-23 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cz±stkowy nawierzchni dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie Powiatu K³obuckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat K³obucki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Paw³a II 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343100675
1.5.8.) Numer faksu: 343109507
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klobuck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatklobucki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cz±stkowy nawierzchni dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie Powiatu K³obuckiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-28ac73af-8aeb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00021369
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003062/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 Remont cz±stkowy nawierzchni dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie Powiatu K³obuckiego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.bip.klobuck.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamowienia@klobuck.pl, Adres strony internetowej: https://bip.klobuck.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP Zamawiaj±cego.5. Identyfikator postêpowania oraz link dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia stanowi za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): rozdzia³ XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): rozdzia³ XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie cz±stkowym jezdni o nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 491, 492 i 494 oraz dróg powiatowych po³o¿onych na terenie powiatu k³obuckiego.Zakres robót obejmuje wykonanie remontu cz±stkowego:-na drodze nr 491 mieszank± mineralno - asfaltow± z obcinaniem krawêdzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilo¶ci 250 t, metod± powierzchniowego utrwalenia w ilo¶ci 200 t przy u¿yciu kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleñ nawierzchni, metod± powierzchniowego utrwalenia w ilo¶ci 100 t przy u¿yciu remontera drogowego typu Patcher,-na drodze nr 491 mieszank± mineralno - asfaltow± z obcinaniem krawêdzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilo¶ci 250 t, metod± powierzchniowego utrwalenia w ilo¶ci 200 t przy u¿yciu kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleñ nawierzchni, metod± powierzchniowego utrwalenia w ilo¶ci 100 t przy u¿yciu remontera drogowego typu Patcher,-na drodze nr 494 mieszank± mineralno - asfaltow± z obcinaniem krawêdzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilo¶ci 250 t i metod± powierzchniowego utrwalenia w ilo¶ci 200 t przy u¿yciu kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleñ nawierzchni, metod± powierzchniowego utrwalenia w ilo¶ci 60 t przy u¿yciu remontera drogowego typu Patcher w tym obejmuje równie¿ regulacjê studzienek w ilo¶ci 5 szt.- na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w K³obucku mieszank± mineralno - asfaltow± z obcinaniem krawêdzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilo¶ci 125 t, mieszank± mieneralno – asfaltow± z oblaniem krawêdzi, bez obcinania krawêdzi – 125 t, metod± powierzchniowego utrwalenia przy u¿yciu remontera drogowego typu PATCHER w ilo¶ci 200 t, metod± powierzchniowego utrwalenia w ilo¶ci 150 t przy u¿yciu kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleñ nawierzchni, w tym obejmuje równie¿ regulacjê studzienek w³azów kana³owych w ilo¶ci 8 szt., regulacjê studzienek ulicznych 8 szt.-na drodze powiatowej 2046 S poprzez frezowanie nawierzchni jezdni – 170 m2, rozebranie istniej±cej podbudowy na g³êboko¶æ 46 cm – 170 m2, wykonanie warstwy ods±czaj±cej gr. 10 cm oraz podbudowy gr. 35 cm – 170 m2, skropienie podbudowy, u³o¿enie warstwy wi±¿±cej gr. 4 cm oraz warstwy ¶cieralnej gr. 5 – 170 m2, remont nawierzchni metod± powierzchniowego utrwalenia w ilo¶ci 36,5 t przy u¿yciu kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleñ nawierzchni,- na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni mieszank± mineralno - asfaltow± z obcinaniem krawêdzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilo¶ci 175 t, mieszank± mieneralno – asfaltow± z oblaniem krawêdzi, bez obcinania krawêdzi – 75 t, metod± powierzchniowego utrwalenia przy u¿yciu remontera drogowego typu PATCHER w ilo¶ci 150 t, metod± powierzchniowego utrwalenia przy u¿yciu emulsji i grysów – 200 t.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: Cena - 80 % = 80 pktOkres gwarancji i rêkojmi - 20 % = 20 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okre gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczymNie dotyczy.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.Nie dotyczy.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli potwierdzi, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej500 000,00 z³ /s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych/.4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. a) dotycz±cej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem, w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie obejmuj±ce wykonanie remontów cz±stkowych dróg lub ulic mas± bitumiczn± lub uk³adanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 900 000,00 z³ (s³ownie: dziewiêæset tysiêcy z³otych). Jako wykonanie (zakoñczenie) zadania nale¿y rozumieæ wystawienie co najmniej ¦wiadectwa Przyjêcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisania protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ wystawienia ¦wiadectwa Przyjêcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzieñ podpisania Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, warunek okre¶lony w dziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ, musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z Wykonawców.b) dotycz±cej osób:Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ kierownikiem robót, który bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z pó¼n. zm.).3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.4. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:1) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzaæ spe³nienie odpowiednio warunku okre¶lonego w dziale VIII ust. 2 pkt 3 SWZ. 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cy czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzaæ spe³nienie odpowiednio warunku okre¶lonego w dziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ. 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzaæ spe³nienie odpowiednio warunku okre¶lonego w dziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 15 000,00 PLN (s³ownie z³: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:a) pieni±dzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:BS K³obucknr rachunku: Nr 18 8248 0002 2001 0000 0101 0005z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy: IR.272.1.2.2021”.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:a) nazwê: daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotê wadium,c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjachzatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na kwotê stanowi±c± 5% ceny brutto podanej w ofercie w formach okre¶lonych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.W przypadku wnoszenia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formie niepieniê¿nej jako Beneficjenta gwarancji nale¿y wskazaæ:Powiat K³obucku – Starostwo Powiatowe w K³obucku, 42-100 K³obuck, Rynek im. Jana Paw³a II 13.2. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.3. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu Wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.4. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi zawieraæ nieodwo³aln± i bezwarunkow± gwarancjê p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego.5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formie innej ni¿ w pieni±dzu, przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowi±zany przedstawiæ do akceptacji Zamawiaj±cemu tre¶æ dokumentu gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub porêczenia. 6. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca zobowi±zany bêdzie wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w K³obucku, Nr 18 8248 0002 2001 0000 0101 0005.z podaniem tytu³u: „zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy, nr sprawy IR.272.1.2.2021”.7. Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w terminie i na warunkach okre¶lonych w za³±czniku nr 4 do SWZ.8. Je¿eli okres na jaki ma zostaæ wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieni±dzu wnosi siê na ca³y ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi siê na okres nie krótszy ni¿ 5 lat, z jednoczesnym zobowi±zaniem siê Wykonawcy do przed³u¿enia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.9. W przypadku nieprzed³u¿enia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpó¼niej na 30 dni przed up³ywem terminu wa¿no¶ci dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie ni¿ w pieni±dzu, poprzez wyp³atê kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia.10. Wyp³ata, o której mowa w pkt 9, nastêpuje nie pó¼niej ni¿ w ostatnim dniu wa¿no¶ci dotychczasowego zabezpieczenia.11. Zgodnie z art. 452 ust. 4 ustawy Pzp przy uwzglêdnieniu wymagañ okre¶lonych w ust. 4-6, zabezpieczenie za zgod± zamawiaj±cego, mo¿e byæ tworzone przez potr±cenia z nale¿no¶ci za czê¶ciowo wykonane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie przepisu art. 455 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci umowy w stosunku do oferty w zakresie terminu wykonania umowy, za obopóln± zgod± stron, tylko w nastêpuj±cych przypadkach: a) wyst±pienia si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umow±; si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ jako zdarzenie zewnêtrzne niemo¿liwe do przewidzenia, o charakterze nag³ym, niezale¿ne od woli stron i dzia³alno¶ci ludzkiej, w szczególno¶ci: dzia³anie ¿ywio³ów o skutku katastrofalnym - w postaci powodzi, huraganu, uderzenia pioruna, gradobicia itp., b) je¿eli przyczyny niemo¿no¶ci dotrzymania terminu wykonania umowy bêd± nastêpstwem konieczno¶ci dokonania zmian Dokumentacji projektowej, w zakresie, w jakim w/w okoliczno¶ci bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie termin umowy, c) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, o których mowa w § 5 ust.16 umowy, w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, d) wyst±pienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (w szczególno¶ci kategorii gruntu, kurzawki itp.), e) wyst±pienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanych urz±dzeñ podziemnych i instalacji, f) wyst±pienia zamówieñ dodatkowych niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwych do przewidzenia i które maj± wp³yw na termin realizacji zamówienia. g) protestów, petycji, listów itp., powoduj±cych konieczno¶æ czasowego wstrzymania robót,h) wyst±pienia okoliczno¶ci spowodowanych epidemi± COVID-19, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê ich wp³ywu na wykonanie przedmiotu umowy.2. Dopuszcza siê zmiany tre¶ci umowy w zakresie przed³u¿enia terminu wykonania umowy o okres wynikaj±cy z czasu trwania si³y wy¿szej, o której mowa w ust. 1 lit. a lub wyst±pienia warunków, o których mowa w ust. 1 lit. b)-h), jak równie¿ o okres konieczny do usuniêcia lub ust±pienia ich skutków. 3. Dopuszcza siê zmianê tre¶ci umowy w zakresie dotycz±cym: a) zmiany osób wystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego/Wykonawcy, o których mowa w § 4 umowy, przy uwzglêdnieniu warunków okre¶lonych w SWZ odno¶nie kwalifikacji tych osób, b) zmiany adresu/siedziby Zamawiaj±cego/Wykonawcy, c) Wykonawcy – tylko i wy³±cznie w przypadku sukcesji generalnej, przekszta³cenia, dziedziczenia spó³ek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa, d) rezygnacji z czê¶ci robót i w zwi±zku z tym obni¿enia wynagrodzenia Wykonawcy, e) zmiany umownego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust.1 umowy w przypadkach o których mowa w ustawie Prawo zamówieñ publicznych. f) zadeklarowania przez Wykonawcê realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców i/lub zmiany zakresu robót, które Wykonawca powierzy do wykonania podwykonawcom g) zmiany stawki podatku VAT i w zwi±zku z tym zmiany cen jednostkowych brutto - tylko w przypadku wyst±pienia urzêdowej zmiany stawki podatku VAT, zaistnia³ej po dacie zawarcia umowy; h) zmiany danych, które mog± wp³ywaæ na wystawianie i obieg faktur oraz ich ksiêgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza w trakcie realizacji przedmiotu umowy mo¿liwo¶æ wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub/i wprowadzenia zmiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej– tylko w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w § 2 ust.6 i 7 umowy. 5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem ich niewa¿no¶ci. 6. Umotywowany wniosek wykonawcy o zmianê tre¶ci umowy winien byæ zg³oszony zamawiaj±cemu co najmniej na 7 dni przed up³ywem terminu wykonania przedmiotu umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia,zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
4. Ofertê stanowi wype³niony Formularz Ofertowy na za³±czniku nr 2 do SWZ oraz ni¿ej wymienione dokumenty:1) Uproszczony kosztorys ofertowy sporz±dzony w oparciu o przedmiar robót.5. Wraz z Ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ za po¶rednictwem miniPortalu:1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;2) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;3) pe³nomocnictwo do z³o¿enia Oferty wzglêdnie do podpisania podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych wraz z Ofert±, chyba, ¿e prawo do ich podpisania wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6. ppkt 1);4) zobowi±zania wymagane postanowieniami dzia³u XI pkt 3, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1;5) o¶wiadczenie wymagane postanowieniami dzia³u X pkt 2, XI pkt 9 i XIII pkt 3 SWZ;6) potwierdzenie wniesienia wadium. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.2021-03-23 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mieszanki kamiennej oraz ¶wiadczenie us³ug równiark± i walcem na wykonanie remontów i bie¿±cej naprawy dróg na terenie Gminy i Miasta Odolanów w roku 2025
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3265L na odcinku Bo¿a Wola - Polanówka do granicy powiatu
- Budowa ul. J. D³ugosza i Krañcowej
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2025 roku.
- "Modernizacja nawierzchni mas± na gor±co na wybranych odcinkach dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego (2025)"
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 861 Bojanów-Kopki od m. Bojanów do m. Je¿owe (odcinkami) m. Cisów Las w km 5+990-6+550 (650 m)
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.