Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00003901/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-28
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021397 z dnia 2021-03-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830338452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158323679
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.sandomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba867691-6159-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003901/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWiK/274/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 700000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o. 2. Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych będzie prowadzone w procesie odzysku R 3 i R 10.2.1. Osady ściekowe o kodzie 19 08 05 i uwodnieniu ok. 80 % odbierane będą z PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o. Zakład Wodociągów i Kanalizacji – Oczyszczalnia Ścieków ul. Przemysłowa 9 w Sandomierzu.2.2. Przewidywana ilość wywozu i zagospodarowania osadu ściekowego w okresie 12 miesięcy to ok.6 000 Mg, w tym ok. 5 500 Mg wywozu i zagospodarowania metodą R 10 oraz ok. 500 Mg wywozu i zagospodarowania metodą R 3.2.3. Przewidywana miesięczna ilość osadu ściekowego do wywozu – średnio ok. 500 Mg, z częstotliwością średnio 2 cykle wywozu w miesiącu, przy czym 1 cykl wywozu odpowiada ilości osadu ściekowego każdorazowo zgłoszonej przez Zamawiającego do wywozu.2.4. W przypadku wystąpienia w okresie zimowym sprzyjających warunków klimatycznych (dodatnie temperatury, brak zmarzlin i pokrywy śnieżnej) Zamawiający dopuszcza możliwość zagospodarowania osadów ściekowych metodą R 10 zamiast R 3.2.5. Podana powyżej ilość komunalnych osadów ściekowych jest ilością szacunkową i może ulec zmianie.2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia przewidywanej ilości wywozu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych w okresie obowiązywania umowy, przy czym minimalna wielkość wywozu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych w okresie obowiązywania umowy wynosi 4 200 Mg (ton). Taka zmiana nie może rodzić żadnych skutków dla Zamawiającego. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie odebraną ilość komunalnych osadów ściekowych. 3. Transport osadów Wykonawca prowadził będzie zgodnie z wymogami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi w szczególności w sposób uwzględniający właściwości chemiczne i fizyczne osadów ściekowych.3.1. Pojazdy transportujące osady poza teren oczyszczalni muszą być szczelne, stabilne z łatwo demontowanym przykryciem skrzyni ładunkowej, czyste – bez pozostałości osadów na elementach zewnętrznych pojazdu (w tym między innymi na burtach i kołach).3.2. Podczas transportu i wyładunku osadów Wykonawca odpowiada za zachowanie czystości, a w przypadku naruszenia tej zasady, ma obowiązek niezwłocznie usunąć zabrudzenia oraz powiadomić Zamawiającego o zdarzeniu, o ile miało ono miejsce na drogach publicznych.3.3. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować ruch wszystkich pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia.3.4. Środki transportu oznakowane będą zgodnie z przepisami.4. Zamawiający wymaga jednorazowego podstawienia przez Wykonawcę minimum 5 pojazdów, o ładowności każdego pojazdu minimum 25 ton.5. Załadunek i wywóz osadów ściekowych. 5.1. Załadunek wykonywał będzie Zamawiający.5.2. Przed każdym załadunkiem i po załadunku pojazdy będą ważone na wadze Zamawiającego.5.3. Podstawą rozliczenia będzie dokument ważenia.5.4. Każdy pojazd Wykonawcy wywożący osady ściekowe z oczyszczalni będzie zewidencjonowany przez pracownika oczyszczalni ścieków na zestawieniu, które każdorazowo podpisuje kierowca Wykonawcy wywożący osad.6. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o ustalonym terminie i ilości osadu ściekowego do wywiezienia w każdym cyklu wywozu. Wykonawca w terminie do 2 dni od tego powiadomienia udzieli Zamawiającemu informacji o wyborze działki rolnej, wraz z przekazaniem aktualnych badań gleby, na której osad zostanie zagospodarowany oraz deklaracji, że proces ten będzie przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Korespondencja odbywać się będzie drogą e- mail. Poszczególne cykle wywozu osadu ściekowego realizowane będą nie wcześniej niż w terminie 7 dni od daty skutecznego powiadomienia WIOŚ o zamiarze przekazania osadu ściekowego.7. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie z zachowaniem wymogów określonych przepisami:7.1. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zmianami); w tym z przepisami regulującymi BDO (Rejestr podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami);7.2. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U z 2015 r. poz. 257);7.3. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 stycznia 2015 r. w sprawie procesu odzysku R 10 (Dz. U. z 2015 r. poz. 132);7.4. Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zmianami).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513900-5 - Usługi likwidacji osadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475200,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521100,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475200,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ZIELIŃSKI" Zbigniew Zieliński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NEWKOM EKO Sp. z o.o., Sławomir Kucharski, Ilona Ewelina Kucharska, Szymon i Beata Tarkowska
7.3.3) Ulica: Klasztorna 27A
7.3.4) Miejscowość: Raków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-035
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 475200,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
| 2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Digitalizacja obiektów muzealnych z kolekcji Muzeum Zamkowego w Sandomierzu dla projektu pn.: "Zamek otwarty - (...)" w ramach działania FENX.07.01(...)''
- Dostawa wyposażenia pracowni leków cytostatycznych
- "Zorganizowanie kompleksowej usługi przygotowania i realizacji kursów/szkoleń specjalistycznych/seminariów/wyjazdów dla nauczycieli i uczniów ZSTiO im. prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu"
- Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem do internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu. Dostawa meble internat tryb ust. 1/2025.
- Konserwacja zabytków ruchomych archeologicznych i historycznych dla projektu pn.: "Zamek otwarty - kompleksowa (....) Muzeum Zamkowego w Sandomierzu" w ramach działania FENX.07.01 (.....) Kultura
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TRANSPORT ODPADÓW O KODZIE 20 03 07 - ODPADY WIELKOGABARYTOWE Z ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW (ZZO) W NOWYM SĄCZU PRZY UL. TARNOWSKIEJ 120 DO INSTALACJI
- Transport zmieszanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Kcynia w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. oraz transport i zagospodarowanie bioodpadów w okresie od 01.01.2026 r. do 30.06.2027 r.
- Eksploatacja i bieżące utrzymanie dwóch przepompowni ścieków sanitarnych położonych w ul. Żołny i w ul. Słonki róg ul. Drzemlika na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzeszów i obsługę PSZOK w Sigiełkach
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Pisz na 2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





