Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010325/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021417 z dnia 2021-03-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa do siedziby Zam mikrokuwet - do oznaczania Hb we krwi na analizatorze HemoCue HB 201+ i HB201 DM, do oznaczania niskiej zawartości Hb w nadsączu, krew kontrolna oraz akcesoria
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saska 63/75
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-948
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225146000
1.5.8.) Numer faksu: 225146063
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rckik@rckik-warszawa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-warszawa.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.rckikwarszawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa do siedziby Zam mikrokuwet - do oznaczania Hb we krwi na analizatorze HemoCue HB 201+ i HB201 DM, do oznaczania niskiej zawartości Hb w nadsączu, krew kontrolna oraz akcesoria2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cb2dd97-769a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002147/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Sprzedaż i dostawa mikrokuwet - do oznaczania Hb we krwi na analizatorze HemoCue HB 201+ i HB201 DM, do oznaczania niskiej zawartości Hb w nadsączu, krew kontrolna oraz akcesoria
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010325/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 393200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mikrokuwety powinny spełniać następujące wymogi:- jednorazowa mikrokuweta pomiarowa stanowi precyzyjną kapilarę,- zawiera suchy odczynnik chemiczny, który reaguje z pobraną próbką krwi,- desoksycholat sodowy hemolizuje erytrocyty uwalniając wolną hemoglobinę, azotan sodu zmienia hemoglobinę w methemoglobinę, która po reakcji z azydkiem sodu tworzy azydek methemoglobiny;- po zakończeniu reakcji następuje pomiar fotometryczny w długościach fali 570 nm i 880 nm (co pozwala skompensować błąd będący wynikiem zmętnienia próbki).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425102,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425102,4
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425102,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medservice Sztandar Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-28-15-576
7.3.3) Ulica: Jasna 31 B
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-122
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDSERVICE SZTANDAR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MEDSERVICE SZTANDAR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425102,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (I)
- Dostawa obłożeń do artroskopii na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.