eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówZAKUP I DOSTAWA NIESORTOWANEGO KRUSZYWA KAMIENNEGO NA TEREN GMINY SULECHÓW



Ogłoszenie z dnia 2021-03-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021424 z dnia 2021-03-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA NIESORTOWANEGO KRUSZYWA KAMIENNEGO NA TEREN GMINY SULECHÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683851120

1.5.8.) Numer faksu: 683854686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA NIESORTOWANEGO KRUSZYWA KAMIENNEGO NA TEREN GMINY SULECHÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a60fbd5a-75bd-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000028/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa niesortowanego kruszywa kamiennego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009675/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 264368 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę niesortowanego kruszywa bazaltowego lub niesor-towanego kruszywa szarogłazu lub niesortowanego kruszywa granitowego o frakcji 0 - 31,5 mm na teren Gminy Sulechów, w szacunkowej ilości około 4 264 tony (słownie: cztery tysiące dwieście sześćdziesiąt cztery tony) na warunkach „franco”.2. Wykaz ilości ton kruszywa, którą będzie należało dostarczyć do poszczególnych miejsco-wości zostanie doręczony Wykonawcy w dniu podpisania umowy, przy czym ilości faktycz-nie dostarczone do poszczególnych miejscowości nie powinny być wyższe niż podane w tym wykazie. Wskazania co do ilości i miejsca dostarczenia konkretnych ilości kruszywa mogą ulec zmianie w drodze zmiany wykazu przez Zamawiającego. Zmieniony wykaz jest wiążący dla Wykonawcy od chwili doręczenia. 3. Dostawy należy realizować do godziny 1800. Po tej godzinie dostawy mogą być realizowa-ne wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z sołtysem danego sołectwa lub z pracowni-kiem Zamawiającego, o którym mowa w § 3 ust. 3 projektu umowy. W przypadku dosta-wy po godzinie 1800 bez uzgodnienia, Zamawiający nie jest zobowiązany do odbioru kru-szywa i wszelką odpowiedzialność za tak dostarczone kruszywo ponosi Wykonawca.4. Dostarczane kruszywo musi posiadać dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownic-twie drogowym, potwierdzone odpowiednimi dokumentami oraz powinno odpowiadać polskim normom. Zamawiający nie dopuszcza dostawy kruszywa pomiedziowego.5. Na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewi-duje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie świadczeń opisanych w pkt I ppkt 1-4 SWZ. Postanowienia dotyczące prawa opcji określone zostały w § 5 ust. 7 – 11 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 9. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.10. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235697,72

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335662,08

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235697,72

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo – Handlowa EXPORT – IMPORT Mariusz Ral

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230304058

7.3.3) Ulica: Pisarzowice 275d

7.3.4) Miejscowość: Lubań

7.3.5) Kod pocztowy: 59-800

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235697,72

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-05-01
2021-03-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.