Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00297872/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi odbioru i transportu odpadów z targowisk, Jarmarków i Kiermaszów w Poznaniu, zarządzanych przez „TARGOWISKA” Spółka z o. o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka „TARGOWISKA" Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Iwona Rafińska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631012227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górecka 104
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-483
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618 520 492
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@targowiska.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowiska.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/targowiska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wynajem i Zarządzanie nieruchomosciami własnymi lub dzierżawionymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi odbioru i transportu odpadów z targowisk, Jarmarków i Kiermaszów w Poznaniu, zarządzanych przez „TARGOWISKA” Spółka z o. o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14e63992-9b60-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ/2/PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 75617800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i transportu odpadów i opakowań zgromadzonych w pojemnikach z 8 targowisk w Poznaniu, zarządzanych przez Zamawiającego;
• Zmieszane odpady opakowaniowe – kod odpadu 15 01 06
• Odpady z czyszczenia ulic i placów – kod odpadu 20 03 03
• Odpady BIO – kod odpadu 20 02 01
1. Rynek Jeżycki
2. Plac Bernardyński
3. Rynek Wildecki
4. Plac Wielkopolski
5. Rynek Świt
6. Rynek Łazarski
7. Rynek Racjonalizatorów
8. Targowisko Bukowska
2. Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i transportu odpadów i opakowań zgromadzonych w pojemnikach z Jarmarków i Kiermaszów w Poznaniu, zarządzanych przez Zamawiającego;
• Odpady niesegregowane zmieszane – kod odpadu 20 03 01
1. Jarmark Świętojański
2. Jarmark Betlejem
3.Kiermasz Wszystkich Świętych
4.Jarmark Wielkanocny 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75617800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sanitech Poznań Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-00-02-220
7.3.3) Ulica: ul. Górecka 104
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-483
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75617800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-01 do 2022-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia pozajelitowego"
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia dla przedstawicieli kadry instytucji regionalnego systemu polityki społecznej
- AD/ZP/45/25 Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa benzyny 98 Pb do samolotów Politechniki Poznańskiej wraz z możliwością całodobowego tankowania.
- Sekwencjonowanie DNA standardowe metodą Sangera dla Pracowni Genetyki Nowotworów
- Dostawa produktu leczniczego - Farycymabum w ramach programu lekowego B.70
- Remont sanitariatów i schodów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Świadczenie usług odbioru , wywozu i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z Inspektoratów i Biur Terenowych Oddziału ZUS: Radzyń Podlaski, Biała Podlaska, Kraśnik, Parczew, Puławy, Łęczna
- ,,ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCIENIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY PERZÓW"
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych
- Usługa załadunku, transportu, segregacji i utylizacji zmieszanych odpadów budowlanych oraz zawierających azbest
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.