eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MordyBudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Czołomyje



Ogłoszenie z dnia 2021-03-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021557 z dnia 2021-03-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Czołomyje

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Mordy

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: (25) 6415402

1.5.8.) Numer faksu: (25) 6415115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mordy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.mordy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Czołomyje

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf0aac4e-71e3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002926/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Czołomyje

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008630/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 452712,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Czołomyje”.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujące elementy:I. Roboty przygotowawcze:1) Roboty geodezyjne – wytyczenie budynku i inwentaryzacja powykonawczaII. Stan zero:1) Roboty ziemne2) Fundamenty i ściany fundamentowe3) Izolacje fundamentów i posadzki na gruncieIII. Stan surowy otwarty:1) Ściany zewnętrzne i wewnętrzne, konstrukcje działowe, kominy2) Słupy, nadproża, wieńce, trzpienie i strop3) Dach – konstrukcja wraz z pokryciemIV. Stan surowy zamknięty:1) Stolarka okienna i drzwiowaV. Roboty sanitarne:1) Przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne – wraz ze zbiornikiem bezodpływowym nieczystości ciekłych,2) Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna wewnętrzna – wraz z grzejnikami elektrycznymi ściennymi oraz instalacją klimatyzacji z funkcją grzania.VI. Roboty elektryczne:1) Przyłącze kablowe zalicznikowe,2) Instalacja elektryczna wewnętrzna,3) Instalacja odgromowa.VII. Prace wykończeniowe:1) Prace wykończeniowe wewnętrzne,2) Prace wykończeniowe zewnętrzne.3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym projektem budowlanym budowy budynku świetlicy wiejskiej oraz zbiornika na nieczystości ciekłe (z zastrzeżeniem pkt 4), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, przedmiarami robót, stanowiącymi Załączniki nr 2a i 2b do SWZ oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi Załączniki nr 3a, 3b i 3c do SWZ.4. Roboty budowlane nie obejmują wykonania instalacji centralnego ogrzewania wskazanych w pkt. 12.3 opisu technicznego Załącznika nr 1 do SWZ. Źródło ciepła stanowią: klimatyzator z funkcją grzania oraz 6 grzejników elektrycznych.5. Przy realizacji inwestycji wykonane będzie oznakowanie zapewniające dostępność w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062 ze zm.). Zaprojektowany obiekt jest dostępny dla osób niepełnosprawnych, dzięki zastosowaniu pochylni przy wejściu do budynku. W budynku przewidziano toaletę dla niepełnosprawnych dostępną z holu6. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki bądź pochodzenie wyrobów lub materiałów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych równoważnych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i jakościowych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SWZ lub załącznikach do SWZ. Obowiązek udowodniania równoważności użytych wyrobów, materiałów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy.7. W trakcie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek dysponować osobą kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.8. Okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.9. W przypadku wystąpienia różnic pomiędzy stanem faktycznym wykonanych robót a przedmiarami robót Zamawiający dopuszcza wykonanie robót zamiennych. Po realizacji zamówienia zostanie sporządzony kosztorys różnicowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524595

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798134,7

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 524595

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółka Komunalna Sp. z o.o. w organizacji

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212670749

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Mordy

7.3.5) Kod pocztowy: 08-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane - 40%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 524595,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.