eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Modernizacja obiektu Rapid



Ogłoszenie z dnia 2021-03-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021601 z dnia 2021-03-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu Rapid

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu Rapid

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bbf12dc-75a7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004225/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja obiektu sportowego Rapid

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT/R/01/02/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3246148,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji boisk na terenie obiektu RAPID w Katowicach przy ul. Stęślickiego 6, działki nr 17/3, 22/2, 80/66, 80/72, 23/3, 217/15, 79/2, 21/2, realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej w skład której wchodzi:1.Projekt budowlany pn. „Modernizacja obiektu RAPID”2. Przedmiar robót3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robótSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp Zamawiający zobowiązany jest opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzanie oferty.Zamawiający w prowadzonym postępowaniu otrzymał szereg pytań dotyczących dokumentacji technicznej, które pozwalają domniemywać, że przedmiot zamówienia nie został określony w sposób precyzyjny i wyczerpujący.Rozmiar i charakter zmian powoduje konieczność analizy całości dokumentacji. Konieczne byłoby wprowadzenie wielu istotnych zmian w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Taka sytuacja powoduje trudności w prawidłowym prowadzeniu postępowania m.in. kolejne przedłużanie terminu składania ofert. Powyższe mogłoby wpłynąć na zachowanie zasady uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. Obowiązkiem Zamawiającego jest udostępnić rzetelnie sporządzoną dokumentację projektową odzwierciedlającą stan faktyczny i gwarantującą dokonanie prawidłowej wyceny zamówienia oraz otrzymanie przedmiotu zamówienia, który w pełni spełni wymagania Zamawiającego.Nowe postępowanie umożliwi Zamawiającemu przeprowadzanie go zgodnie z przepisami ustawy Pzp, w szczególności z zachowaniem zasad określonych w art. 16. Podstawa unieważnienia określona w art. 256 Pzp umożliwia zamawiającemu zakończenie prowadzonego postępowania w sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych na wstępie, które powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
2021-03-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.