Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00328306/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa trumien
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003543014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Murckowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-266
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 251-70-55
1.5.8.) Numer faksu: 32 251-70-55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: admin@kck.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kck_katowicecmentarz.bip.gov.pl/, https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa trumien2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6dff109-631d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037556/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa trumien
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328306/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265000,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa trumien w okresie od 10.01.2022 r. do 31.12.2022 r. z podziałem na zadania. Wspólny Słownik Zamówień (CPV 39296100-4)
Zamawiający rozumie pod pojęciami:
Trumna tradycyjna /standardowa/- skrzynia drewniana, która musi posiadać:
• wieko i boki wykonane z litego drewna liściastego twardego, miękkiego lub iglastego, sezonowanego, suchego, o gr. min. 22mm poddanego pełnej obróbce stolarskiej ,
• krawędzie elementów zaokrąglone,
• pełne wyposażenie: poduszka, wnętrze wybite materiałem atłasowym, koronki, okucia i uchwyty metalowe, wizerunek oraz inne ozdoby,
• dno z warstwą materiału chłonnego z materiału biodegradowalnego ,
• dno i ścianki boczne nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko,
• powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwa razy lakierem, metodą natryskową, kolor jasny, ciemny lub cieniowany lub inny, mat lub połysnie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej – śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności,
• łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin,
• dno wykonane z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem, nie może posiadać żadnych szczelin,
Trumna tradycyjna/ standardowa ma wymiary zewnętrzne:
- długość - około 190cm - 200 cm,
◦ szerokość - około 50 cm u stóp i około 70 cm u wezgłowia lub około 70 cm na całej długości
- wysokość – około 50 cm – 60 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596100,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.