Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00655495/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konsultacje specjalistyczne lekarza psychiatry dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 5454037
1.5.8.) Numer faksu: 655453506
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10380511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konsultacje specjalistyczne lekarza psychiatry dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1351f68d-3585-4835-a000-47f08625bd94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010987/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655495
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.331.1.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 36000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzielaniu wsparcia specjalistycznego mieszkańcom gminy Rawicz tj.: wsparcia psychiatrycznego w formie konsultacji indywidualnych, na rzecz podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Rawiczu, w ramach realizacji zadania pn.: Indywidualne konsultacje lekarza psychiatry dla mieszkańców Gminy Rawicz dotkniętych bądź zagrożonych problemem uzależnień w tym behawioralnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych tj.: w siedzibie CUS bądź w miejscu zamieszkania mieszkańca Gminy Rawicz wymagającego wsparcia (na terenie miasta i gminy), w dni robocze tj.: od poniedziałku do soboty, w godzinach: 07:00 – 21:00 i w szczególnie uzasadnionych przypadkach w niedzielę. W ramach wykonywanych obowiązków zatrudniony specjalista będzie w stałym kontakcie z pracownikami socjalnymi, asystentami, doradcami, innymi specjalistami, zaangażowanymi w realizację działań prowadzonych przez tut. CUS, w tym uczestniczył w opracowaniu dokumentów, regulaminów, opinii i rekomendacji.
Zamawiający wymaga wykonywania usługi średnio 10 godzin miesięcznie (minimum 2 konsultacje w tygodniu) w wymiarze nie większym niż 120 godzin w całym okresie realizacji. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r..
2. Obowiązki Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia:
1) Usługi społeczne muszą być wykonywane zgodnie z wymaganiami niniejszej SWZ oraz projektem umowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji na etapie realizacji usługi, w szczególności: harmonogramy zajęć, listy obecności bądź inne potwierdzające wykonanie usług.
3) Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić do wglądu prowadzoną dokumentację.
4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom, dla których świadczone są usługi, w tym w szczególności przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia.
6) Przedmiotowe usługi będą świadczone wyłącznie przez osoby spełniające warunki określone w Rozdziale III ust. 2 pkt 4 SWZ, przez cały okres realizacji zamówienia, sprawne intelektualnie i zdolne pod względem zdrowotnym do wykonania prac objętych zamówieniem, posługujące się biegle językiem polskim oraz posiadające umiejętności poprawnego utrzymywania kontaktów interpersonalnych.
7) Za jedną godzinę świadczenia usługi przyjmuje się czas 60 minut.
8) Uczestnikami działań będą mieszkańcy z terenu miasta i gminy Rawicz, wskazani przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. specjalista psychiatra Magdalena Kiełkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991440759
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rawicz
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców gminy Rawicz w ramach realizacji programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą ca 100 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno oraz zakup 40 ton emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC w 2025 roku dla Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r.
- Dostawy mięsa, podrobów i wędlin
- Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica"
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu psychoterapii indywidualnej i grupowej dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb Zamawiającego w roku 2025
- Świadczenie usług terapii sensorycznej w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie usług wsparcia specjalistycznego dla uczestników projektu pn. Daj sobie szansę tj. psychoterapii dla dzieci, terapii rodzinnej, pomocy psychologicznej
- Świadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.