eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giby"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Giby

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74A

1.5.2.) Miejscowość: Giby

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-506

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875165038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.giby.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://giby.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cc8651f-aae7-496d-a3c0-650100fb7a40

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578604/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nr projektu FEPD.02.01-IŻ.00-004/23 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 Priorytetu II Regionu przyjazny środowisku Działania 2.1 Efektywność energetyczna

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego, obejmującego termomodernizację dwóch budynków użyteczności publicznej wraz z wymianą źródła ciepła oraz zainstalowaniem magazynów energii.
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań:
Zadanie1 Termomodernizacja Urzędu Gminy Giby
Zadanie2 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gibach.

Dotyczy Zadania1
Budynek Urzędu Gminy Giby wykonany jest metodą tradycyjną mieszaną trzy kondygnacyjną, w skład którego wchodzą piwnica, parter, piętro i poddasze.
Kubatura budynku w części ogrzewanej- 2579,18 m3
Powierzchnia użytkowa budynku- 847,69 m2
Zakres prac:
- modernizacja stropów wewnętrznych
- modernizacja ścian wewnętrznych
- modernizacja ścian zewnętrznych
- zmiana wentylacji grawitacyjnej na wentylację z odzyskiem ciepła
- modernizacja C.W.U
- modernizacja C.O.
- wymiana instalacji C.O. (instalacja węzła cieplnego do podłączenia do sieci ciepłowniczej, wprowadzenie automatyki pogodowej sterującą pracą systemu C.O. wraz z opomiarowaniem, montaż nagrzewnic wodnych, wymiana instalacji C.O., montaż grzejników typu C33 lub V33, montaż zaworów termostatycznych działających w zakresie P2-K)
- montaż instalacji Panele PV o mocy 30,0 KWp z magazynem energii 30 kWp
- montaż wysokowydajnych opraw typu LED zmniejszających zużycie energii elektrycznej

Dotyczy Zadanie2
Budynek Szkoły Podstawowej w Gibach wykonany jest metodą tradycyjną mieszaną trzy kondygnacyjną, w skład którego wchodzą piwnica, parter, piętro.
Kubatura budynku w części ogrzewanej- 6 100,07 m3
Powierzchnia użytkowa budynku- 1 705,61 m2
Zakres prac:
- modernizacja stropów wewnętrznych
- modernizacja ścian zewnętrznych
- zmiana wentylacji grawitacyjnej na wentylację z odzyskiem ciepła
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych
- modernizacja C.O. (instalacja węzła cieplnego do podłączenia do sieci ciepłowniczej, wprowadzenie automatyki pogodowej wraz z opomiarowaniem, ciepłomierzem, wymiana instalacji co, montaż grzejników, montaż zaworów termostatycznych)
- montaż instalacji fotowoltaicznej wspomaganej turbinami wiatrowymi w tym: 1- Instalacja fotowoltaiczna – moc mikroinstalacji 11,0kWp, 2- Instalacja turbin wiatrowych – moc zainstalowana 5,0 kWp, 3- instalacja magazynu energii o pojemności 16,0 kWh
- montaż wysokowydajnych opraw typu LED zmniejszających zużycie energii elektrycznej
- montaż budek lęgowych dla ptaków
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
• Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
• Opis zamówienia w SWZ
• Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3269806,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5537000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3269806,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Zbihniew Dariusz Kopko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441457394

7.3.3) Ulica: Partyzantów 22

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3269806,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.