Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00594510/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
- 2025/BZP 00022414/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYPOSAŻENIE PRACOWNI PROGRAMOWANIA, BAZ DANYCH I GRAFIKI CYFROWEJ, URZĄDZEŃ TECHNIKI KOMPUTEROWEJ I SYSTEMÓW OPERACYJNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000027246
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułkownika Witolda Sztarka 2
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632429824
1.5.8.) Numer faksu: 632429824
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zst.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-313ff31d-01eb-4559-8b31-618ef2fe2eef1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYPOSAŻENIE PRACOWNI PROGRAMOWANIA, BAZ DANYCH I GRAFIKI CYFROWEJ, URZĄDZEŃ TECHNIKI KOMPUTEROWEJ I SYSTEMÓW OPERACYJNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-313ff31d-01eb-4559-8b31-618ef2fe2eef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00593057/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 WYPOSAŻENIE PRACOWNI PROGRAMOWANIA, BAZ DANYCH I GRAFIKI CYFROWEJ, URZĄDZEŃ TECHNIKI KOMPUTEROWEJ I SYSTEMÓW OPERACYJNYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina” realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Wyposażenie pracowni programowania, baz danych i grafiki cyfrowej, urządzeń techniki komputerowej i systemów operacyjnych – meble biurowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 38678,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Wyposażenie pracowni programowania, baz danych i grafiki cyfrowej, urządzeń techniki komputerowej i systemów operacyjnych – sprzęt komputerowy, audiowizualny i oprogramowanie.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
38652100-1 - Projektory
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
31213300-5 - Szafy kablowe
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
48821000-9 - Serwery sieciowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 237386,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Wyposażenie pracowni programowania, baz danych i grafiki cyfrowej, urządzeń techniki komputerowej i systemów operacyjnych – pomoce dydaktyczne.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
32323300-6 - Urządzenia wideo
4.5.5.) Wartość części: 16491,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3) ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 47 450,00zł brutto.
Po otwarciu ofert stwierdzono, że cena najkorzystniejszej oferty, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a następnie po analizie bieżących możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228835,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303832,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228835,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6652332553
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielców 8
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228835,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3) ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 18 800,00zł brutto.
Po otwarciu ofert stwierdzono, że cena najkorzystniejszej oferty, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a następnie po analizie bieżących możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Dostawa wody amoniakalnej na potrzeby MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Świadczenie usług transportu gospodarczego oraz materiałów do /ze sterylizacji
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3301P ul. 11 Listopada w Sompolnie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Rozbudowa serwera/serverów Syngo.via sn 100960 i 10033506 posiadanych przez zamawiającego w DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.