Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00487919/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby WIOŚ w Gdańsu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trakt św. Wojciecha 293
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-001
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 3014911-13
1.5.8.) Numer faksu: 58 3094634
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gdansk.wios.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gdansk.wios.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wiosgdansk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby WIOŚ w Gdańsu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd595805-77b1-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00343522/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby WIOŚ w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA. 272.4.2022.BK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186544,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tj. zakup energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1385 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych.
2. Szacunkowa zapotrzebowanie na energię w łącznej ilości maksymalnie 82 214,00 kWh w okresie od 01.02.2023 r. do 31.01.2024 r. dla dwóch punków poboru, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ oraz zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do operatora systemu dystrybucyjnego (zwanego dalej „OSD”), do której przyłączony jest dany punkt poboru energii (zwany dalej „PPE”) Odbiorcy, zgodnie z wykazem zawartym w Załączniku nr 1 do Umowy.
4. Zamawiający nie jest płatnikiem podatku akcyzowego. Zamawiający na podstawie art. 31a ust.1 pkt 3 ustawy z 6 grudnia 2008r. o podatku akcyzowym – jako organ administracji publicznej jest zwolniony z podatku akcyzowego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zamawiający posiada dla dwóch punków poboru umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieoznaczony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220751,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220751,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220751,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.3) Ulica: Poznańska 86/88
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218729,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2024-01-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- REMONT RAMPY ZAŁADUNKOWEJ MAGAZYNU TECHNICZNEGO W ARESZCIE ŚLEDCZYM W GDAŃSKU
- Zakup fabrycznie nowego samochodu na potrzeby Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części : Cz. I- sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, Cz. II- sukcesywna dostawa mydła do rąk
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku Instytutu Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdyni przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 46.
- Wydruk i dostawa książki: XVI Konferencja Polskiego Muzealnictwa Morskiego i Rzecznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla obiektów posiadających mikroinstalacje na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne.
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Poznaniu i Oddziałów
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby IMW w Lublinie
- Dostawa energii elektrycznej do budynku FSUSR w Poznaniu przy ul. Święty Marcin 46/50
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.