Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017492/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00017492/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00089339/01 - Wynik z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021889 z dnia 2021-03-24 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odzieży oraz obuwia dla pracowników medycznych oraz pracowników technicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.
1.2.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021889
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00017492/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:- dla części nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 - kart katalogowych z fotografią oraz wzornika kolorów oferowanego asortymentu- dla części nr 2: kart katalogowych z fotografią oferowanego asortymentu, dokumentu w postaci tabeli rozmiarów oraz wzornika kolorów, zawierającego kolor biały, szary, granatowy. Informacje o przedmiotowych środkach dowodowych, o których mowa w art. 107 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych zawarte są w § VII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Po zmianie:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:- dla części nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 - kart katalogowych (lub deklaracji zgodności) z fotografią oraz wzornika kolorów oferowanego asortymentu- dla części nr 2: kart katalogowych (lub deklaracji zgodności) z fotografią oferowanego asortymentu, dokumentu w postaci tabeli rozmiarów oraz wzornika kolorów, zawierającego kolor biały, szary, granatowy. Informacje o przedmiotowych środkach dowodowych, o których mowa w art. 107 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych zawarte są w § VII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Karty katalogowe z fotografią oferowanego asortymentu, dokumenty w postaci tabeli rozmiarów oraz wzorniki kolorów.
Po zmianie:
Karty katalogowe (lub deklaracje zgodności) z fotografią oferowanego asortymentu, dokumenty w postaci tabeli rozmiarów oraz wzorniki kolorów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-03-26 10:00
Po zmianie:
2021-03-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-03-26 11:00
Po zmianie:
2021-03-30 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-04-24
Po zmianie:
2021-04-28
2021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.