Og³oszenie z dnia 2024-01-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00209008/01 - Wynik z dnia 2024-02-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego do szkó³ podleg³ych Gminie Zambrów w latach 2024-2025”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zambrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670309
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zambrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 862714616
1.5.8.) Numer faksu: 862712069
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugz@ugzambrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ugzambrow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego do szkó³ podleg³ych Gminie Zambrów w latach 2024-2025”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-59243c4e-aee3-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00021904
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Ofertê wraz z za³±cznikami sk³ada siê poprzez platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow
4. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow
5. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
8. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016), informujemy, o zasadach przetwarzania Pañstwa danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów tel. 86 271 46 16, mail: ugz@ugzambrow.pl.
2. Kontakt z IOD mo¿liwy jest pod adresem mail:
inspektorochronydanych@kowalczyk.pro.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w oparciu o art. 6 ust. 1. lit c i b RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji wynikaj±cego z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
4. Pani / Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 4 lat (protokó³ z postêpowania wraz z za³±cznikami). Natomiast umowy cywilno-prawne zawarte w trakcie postêpowania wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji przechowywane s± przez okres 10 lat (zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt). Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania a tak¿e ograniczenia przetwarzania. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw Urzêdu. W celu wykonania swoich praw nale¿y skierowaæ ¿±danie pod adres e-mail: inspektorochronydanych@kowalczyk.pro.
6. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne na podstawie art. 18 ust. 1 – Prawo zamówieñ publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ równie¿ organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa oraz inne podmioty na podstawie stosownych umów podpisanych z Gmin± Zambrów– jako podmioty wspó³pracuj±ce.
7. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, i¿ przetwarzanie danych osobowych, które Pañstwa dotycz± narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
10. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OS.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z roz³adunkiem oleju opa³owego lekkiego typu Ekoterm Plus lub innego oleju opa³owego lekkiego o parametrach równowa¿nych w ilo¶ci oko³o 58 000 litrów do ni¿ej wymienionych szkó³ podleg³ych Gminie Zambrów:
1) Szko³a Podstawowa w Wi¶niewie, Wi¶niewo 10, 18-300 Zambrów;
2) Szko³a Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Starym Zakrzewie, Stare Zakrzewo 15, 18-300 Zambrów;
3) Szko³a Podstawowa im. Papie¿a Jana Paw³a II w Osowcu, Osowiec 22, 18-300 Zambrów;
4) Szko³a Podstawowa im. Or³a Bia³ego w Porytem-Jab³oni, Poryte-Jab³oñ 103, 18-300
Zambrów;
5) Szko³a Podstawowa w Starym Skar¿ynie, Stary Skar¿yn 44, 18-300 Zambrów;
6) Budynek po by³ej Szkole Podstawowej w Starym Laskowcu, Stary Laskowiec 14, 18-300 Zambrów.
Przewidywane zapotrzebowanie na olej opa³owy jest orientacyjne i mo¿e ró¿niæ siê od potrzeb rzeczywistych (uzale¿nionych od warunków atmosferycznych). Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci dostawy oleju stosownie do potrzeb.
2. Dostarczany olej opa³owy lekki winien spe³niaæ warunki jako¶ciowe okre¶lone Polsk± Norm± PN-C-96024:2011 oraz charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami:
- warto¶æ opa³owa: min. 42,6 MJ/kg,
- temperatura zap³onu: min. 56 0C,
- zawarto¶æ siarki: max. 0,10 % (m/m),
- temperatura p³yniêcia: max. -20 0C
- gêsto¶æ w temperaturze 150C: max. 860 kg/m3
- zawarto¶æ wody: max. 200 mg/kg,
- lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 200C: max. 6,00 mm2 /s,
- pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej: max. 0,30 % (m/m).
3. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie bêdzie zobowi±zany zakupiæ ca³ego przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczaæ olej opa³owy w³asnym transportem i na w³asny koszt po otrzymaniu zamówienia telefonicznego lub faksem od dyrektora szko³y lub od pracownika Urzêdu Gminy Zambrów w ilo¶ciach ka¿dorazowo wskazanych przez dyrektora szko³y lub pracownika urzêdu.
5. Dostawy oleju opa³owego bêd± mog³y byæ realizowane przez Wykonawcê w godzinach od 8:00 do 15:00, od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Dostawy odbywaæ siê bêd± autocystern± wyposa¿on± w zalegalizowany i zaplombowany licznik, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miernikiem dostarczonego oleju opa³owego bêd± wskazania zalegalizowanego licznika paliwa, zainstalowanego na autocysternie dowo¿±cej olej, a odczyt odbywaæ siê bêdzie w obecno¶ci dyrektora szko³y lub upowa¿nionego pracownika szko³y lub urzêdu.
Do ka¿dej dostawy oleju opa³owego musi byæ do³±czone ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego potwierdzaj±ce spe³nianie warunków okre¶lonych w niniejszym postêpowaniu.
7. Dowodem zrealizowania ka¿dorazowej dostawy bêdzie pisemne potwierdzenie przyjêcia dostawy (dokument Wz), wystawiony przez Wykonawcê i potwierdzony przez dyrektora szko³y lub upowa¿nionego pracownika szko³y lub urzêdu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) „Cena”(C) - waga kryterium 60% = 60 pkt
2) „Termin dostawy oleju opa³owego”(T) - waga kryterium 40% = 40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy oleju opa³owego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w niniejszej SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
W celu potwierdzenia spe³niania powy¿szego warunku Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.), obowi±zuj±c± w okresie trwania umowy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
Wykonawca winien znajdowaæ siê sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacjê z w³a¶ciwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
2) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Aktualna koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:1) Aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia.
2) Odpis lub informacjê z w³a¶ciwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
3) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ:1) formularz ofertowy – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ;
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 i za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
3) zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – je¿eli wykonawca dla wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu powo³uje siê na zasoby innych podmiotów – wg wzoru za³±cznika nr 4 do SWZ;
4) pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej/cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, gdy prawo do podpisania oferty wraz z za³±cznikami nie wynika z innych dokumentów do niej za³±czonych – je¿eli dotyczy;
5) pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce Pe³nomocnika – gdy ofertê sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, ustanawiaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna wskazywaæ rodzaj uprawnieñ, do których upowa¿niony jest Pe³nomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów, sk³adanie o¶wiadczeñ woli i wiedzy itp. – je¿eli dotyczy;
6) zakres rzeczowy oraz warto¶æ dostaw objêtych przedmiotem zamówienia publicznego, które zostan± powierzone do realizacji podwykonawcom (wzór za³±cznik nr 5) – je¿eli dotyczy;
7) Wydruk cennika oleju opa³owego ze strony internetowej producenta.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt. 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia powinni dostarczyæ Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy kserokopie (potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em) umowy wspó³pracy lub umowy konsorcjum - okre¶laj±c± w szczególno¶ci zasady odpowiedzialno¶ci i rozliczeñ stron oraz wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swojej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-17 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w ust. 1, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym z³o¿ono tylko jedn± ofertê.
3. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
4. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
5. Wybrany Wykonawca, przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest do:
1) z³o¿enia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy i okazania ich pe³nomocnictwa, je¿eli taka konieczno¶æ zaistnieje,
2) dostarczenia za¶wiadczenia, wystawionego przez bank zawieraj±cego nr konta, na które nale¿a³o bêdzie op³acaæ faktury za wykonane us³ugi lub o¶wiadczenia Wykonawcy w ww. zakresie,
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia (tzn. wykonawcy okre¶lonemu w art. 59 ustawy Pzp) – przed podpisaniem umowy z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia,
c) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
d) wskazanie pe³nomocnika uprawnionego do reprezentowania wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
4) przedstawiæ Zamawiaj±cemu do akceptacji umowy z podwykonawcami dostaw (je¿eli wystêpuj±) na zasadach okre¶lonych w art. 409 Ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca zawar³ z nim umowê w sprawie zamówienia publicznego, zawieraj±c± postanowienia okre¶lone w za³±czniku nr 7do SWZ
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Us³uga prania bielizny szpitalnej wraz z transportem
- Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyñskiego 8 w Zambrowie w okresie 01.02.2025 - 31.01.2027
- Zakup paliwa
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZ¡DOWEGO I ODDZIA£U ¯£OBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Grabówka, gmina Zambrów.
wiêcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy oleju grzewczego z dowozem na potrzeby Zespo³u Szkó³ w D±browie Che³miñskiej, Ostromecku i Czar¿u w 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2025 r.
- "Sukcesywne dostawy oleju napêdowego grzewczego typu Ekoterm Plus lub równowa¿nego do kot³owni przy Zespole Szkó³ w Wyszogrodzie (Szko³a Podstawowa oraz Hala Sportowa)".
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego do budynków gminnych po³o¿onych na terenie gminy Puchaczów
- Dostawa oleju napêdowego dla pojazdów MZGKiM w Piwnicznej - Zdroju oraz dostawa oleju opa³owego do MZGKiM w Piwnicznej - Zdroju na rok 2025"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.