Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem mieszkaniowym i lokalami użytkowymi Gminy Dobrzeń Wielki w 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzeń Wielki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 44
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzeń Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-081
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774695525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkurtz@dobrzenwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem mieszkaniowym i lokalami użytkowymi Gminy Dobrzeń Wielki w 2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3339db40-9b2c-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037029/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem mieszkaniowym i lokalami użytkowymi gminy Dobrzeń Wielki w 2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust.1 pkt.13 ustawy z dnia 11 września 2019r.Prawo zamówień publicznych( Dz. U. z 2023r. poz. 1605) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ( in – house) jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego , o którym mowa w art. 4 i art.5 ust 1 pkt.1 osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający wspólnie z innymi zamawiającymi , o których mowa w art.4 i art.5 ust.1 pkt.1, sprawuje nad dana osobą prawną kontrolę ,która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, przy czym wspólne sprawowanie kontroli ma miejsce, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki :
CD w informacjach dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.480.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 222364,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem mieszkaniowym i lokalami użytkowymi Gminy Dobrzeń Wielki w 2024 r. polegające na:
1) bieżącego utrzymania zasobu mieszkaniowego Gminy, obejmującego:
a) zabezpieczanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy oraz obiektów usytuowanych na tychże nieruchomościach przed uszkodzeniem lub zniszczeniem,
b) dokonywanie bieżących przeglądów obiektów usytuowanych na nieruchomościach wchodzących
w skład zasobu mieszkaniowego Gminy oraz instalacji znajdujących się w tychże obiektach,
c) dokonywanie bieżącej konserwacji obiektów usytuowanych na nieruchomościach wchodzących
w skład zasobu mieszkaniowego Gminy oraz instalacji znajdujących się w tychże obiektach, czyli dokonywanie bieżących remontów obiektów usytuowanych na nieruchomościach wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy oraz instalacji znajdujących się w tychże obiektach, obejmujących
w szczególności: drobne naprawy podłóg, drzwi, okien i ścian, jak również drobne naprawy instalacji
i urządzeń technicznych, zapewniających korzystanie z energii elektrycznej, ogrzewania, dopływu wody i odprowadzania ścieków nie przekraczających kwoty netto 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).
2) wykonywania czynności związanych z przygotowaniem materiałów oraz informacji dla Gminy związanych z naliczaniem przez Gminę należności za nieruchomości udostępniane z zasobu;
3) zapewnienie w obiektach usytuowanych na nieruchomościach wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy świadczeń w postaci: dostaw energii elektrycznej, dostaw wody oraz odprowadzania ścieków (przedmiot umowy);
4) Zapewnienie zimowego utrzymania obiektów użytkowych, w tym ośrodków zdrowia na terenie Gminy Dobrzeń Wielki oraz terenów przyległych ( przedmiot umowy).
Przedmiot umowy świadczony będzie w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241937,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241937,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241937,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROWOD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541000021
7.3.3) Ulica: Rynke 4
7.3.4) Miejscowość: Kup
7.3.5) Kod pocztowy: 46-082
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241937,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz pozostałymi pomieszczeniami gospodarczymi stanowiącymi własność Gminy Walim"
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.