Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem budynkami
i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Gminy oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Nowa Dęba ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Dęba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158462671
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowadeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem budynkamii lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Gminy oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Nowa Dęba ...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f679da0f-97f0-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019235/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Gminy Nowa Dęba oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 prawa zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli
spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej
nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz
istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również
spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w
taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań
powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną,
nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W związku z powyższym zachodzą przesłanki do udzielenia zamówienia z wolnej ręki, gdyż
Gmina Nowa Dęba posiada 100% udziałów w PGKiM.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SK.7021.6.89.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 336513,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zarządzanie budynkami i lokalami polega na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu w szczególności zapewnienie: właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości, bezpieczeństwa użytkowania, właściwej eksploatacji nieruchomości i obsługi technicznej, właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu przepisów Prawa Energetycznego, bieżącego administrowania nieruchomością, jak również czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym, zgodnie z jej przeznaczeniem oraz uzasadnionego inwestowania w tę nieruchomość.
1.Utrzymywanie powierzonych budynków i lokali zgodnie z zasadami określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i przejęcie jako podmiot właściwy obowiązków
i zadań zarządcy, które wynikają z tej ustawy oraz przepisów wykonawczych.
2.Przedstawianie Gminie planów robót remontowych lub modernizacyjnych oraz wyników przeglądów budynków i lokali.
3. Zapewnienie w ramach wykonania powierzonego zadania:
1) zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane: okresowych kontroli, przeglądów technicznych powierzonych budynków i lokali, w tym urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne np. kontrole stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych, centralnego ogrzewania, gazowych, w tym przeprowadzanie prób szczelności instalacji gazowej w budynkach i lokalach wraz z likwidacją nieszczelności,
2) okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) wraz z zapewnieniem usług kominiarskich, innych usług związanych
z funkcjonowaniem urządzeń technicznych budynków i lokali,
3) niezwłocznego wykonywania zaleceń pokontrolnych,
4) ubezpieczenia budynków objętych zleceniem.
4. Przedkładanie Gminie w terminie do 15 – go dnia następnego miesiąca szczegółowego rozliczenia miesięcznego z wpływów czynszów najmu w rozbiciu na poszczególne formy własności wraz
z dokumentem bankowym potwierdzającym dokonanie przelewu na konto Gminy.
5. Informowanie Gminy w okresach kwartalnych o aktualnym stanie zadłużenia najemców.
6. Przekazywanie przez Gminę Wspólnotom Mieszkaniowym, w których Gmina posiada lokale mieszkalne i użytkowe, zaliczek na koszty zarządu nieruchomością wspólną, zaliczek na fundusz remontowy, kwot z tytułu opłat za media - na podstawie wystawianych rachunków oraz sporządzanie niezwłocznie zestawień kwot odpłatności określonych powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359466,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359466,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359466,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Nowej Dębie,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670003134
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba
7.3.5) Kod pocztowy: 39-460
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359466,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Wykonanie projektów technicznych z podziałem na 4 części
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- Dostawa nowych tuszy, tonerów oraz bębnów do urządzeń drukujących.
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1117R relacji Tarnowska Wola - Wola Baranowska w km 7+743 (JNI 01013882) nad rzeką Trześniówka w miejscowości Ślęzaki
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.