Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022084 z dnia 2021-03-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Letnie utrzymanie dróg, chodników, przejść, placów i parkingów oraz utrzymanie terenówzielonych na terenie Boguszowa- Gorc w okresie od 16.03.2021r. do 15.04.2021r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO BOGUSZÓW-GORCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PL.ODRODZENIA 1
1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boguszow-gorce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.boguszow-gorce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Letnie utrzymanie dróg, chodników, przejść, placów i parkingów oraz utrzymanie terenówzielonych na terenie Boguszowa- Gorc w okresie od 16.03.2021r. do 15.04.2021r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9c0c7d6-8c85-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 214 ust.1pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z2019 r., poz. 2019 zezm.),Uzasadnienie faktyczne: 15 marca 2021r. „ROBEN” ZUO Bożena Staszulonek, ŚwieradówZdrój wniósł odwołanie od czynności Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zam. publ.pn. „Letnie utrzymanie dróg, chodników, przejść, placów i parkingów oraz utrzymanie terenówzielonych na terenie gminy Boguszów-Gorce w okresie od 16.03.2021r. do 15.11.2021r.” Usługiobjęte przedmiotem zamówienia są zaliczane do usług ciągłych.To usługi obejmujące czynnościpolegające na stałymi powtarzalnym zachowaniu strony zobowiązanej do ich świadczenia. Wzwiązku z niemożnością zawarcia umowy na realizację zadania do czasu rozstrzygnięcia sprawyprzez Krajową Izbę Odwoławczą oraz w związku z koniecznością realizacji ww.usługiprzeprowadza się postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki. PGK„SANIKOM”sp.z.o.o.wLubawce przedstawiła najkorzystniejszą ofertę cenową,posiada wymagany potencjał technicznyi osobowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021.ZWR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 57800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1: Letnie utrzymanie gminnych dróg, chodników, przejść, placów i parkingów, w ramach któregoWykonawca zobowiązuje się między innymi do: a) zamiatania mechanicznego lub ręcznegoulic,b) zamiatania mechanicznego lub ręcznego utwardzonych chodników, przejść, placów iparkingów. ; b) konserwacji i naprawy koszy ulicznych oraz pojemników na psie odchody, c)bieżącego opróżniania koszy ulicznych oraz pojemników na psie odchody i wywóz odpadówzgromadzonych w wyniku realizacji zamówienia, celem utylizacji, d) wygrabiania i wywózzebranych liści celem utylizacji. 2. W okresie letnim, jeżeli wystąpią warunki atmosferycznekwalifikujące się do zimowego utrzymania dróg Wykonawca będzie wykonywał czynnościzwiązane z zimowym utrzymaniem dróg, przy niezmienionej stawce wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62424,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62424,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62424,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „SANIKOM” sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240302393
7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 5a
7.3.4) Miejscowość: Lubawka
7.3.5) Kod pocztowy: 58-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
jakie przetargi wygrała firma
WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62424,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-16 do 2021-04-152021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźno w 2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Mechaniczne zamiatanie dróg powiatowych - ulic i parkingów w mieście Płońsk w 2025 roku
- Świadczenie usług pozimowego sprzątania po sezonie zimowym 2024-2025 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach - powiat kartuski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.