Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305136/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa zup i sosów do Zakładu Karnego w Kluczborku - Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 417 22 50
1.5.8.) Numer faksu: 77 417 21 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://miniportal.uzp.gov.pl oraz http://sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna więziennictwa - Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa zup i sosów do Zakładu Karnego w Kluczborku - Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-024c2c15-5810-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.20.2021.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 22462,4 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8717,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rosół jarzynowy w ilości 600 kg, delikat do smażenia ryb w ilości 36 kg, fix do gulaszu w ilości 42 kg, sos biały w ilości 60 kg, sos pieczarkowy w ilości 60 kg, sos pieczeniowy w ilości 78 kg, sos meksykański w ilości 60 kg, sos do sałatek w ilości 48 kg, sos boloński w ilości 120 kg, zupa cebulowa w ilości 138 kg, zupa brokułowa w ilości 138 kg, zupa kalafiorowa w ilości 138 kg, zupa szparagowa w ilości 138 kg, zupa żurek w ilości 132 kg, zupa barszcz biały w ilości 132 kg, zupa borowikowa w ilości 138 kg,4.5.3.) Główny kod CPV: 15891000-0 - Zupy i buliony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15891900-9 - Zupy warzywne
4.5.5.) Wartość części: 9215 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kawa zbożowa w ilości 480 kg, herbata granulowana w ilości 210 kg, budyń waniliowy bez cukru w ilości 25 kg, kisiel owocowy bez cukru w ilości 40 kg, galaretka owocowa bez cukru w ilości 40 kg, kwasek cytrynowy w ilości 30 kg, musztarda w ilości 300 kg, majonez w ilości 180 kg, keczup łagodny w ilości 240 kg, ocet w ilości 90 l, czosnek suszony mielony w ilości 24 kg, przyprawa do zup w płynie w ilości 570l, przyprawa uniwersalna w ilości 180 kg, liść laurowy w ilości 24 kg, majeranek susz w ilości 18 kg, papryka sucha w ilości 30 kg, pieprz czarny mielony w ilości 60 kg, sól spożywcza jodowana w ilości 1 200 kg, ziele angielskie w ilości 24 kg, żelatyna spożywcza w ilości 1 kg, zioła prowansalskie w ilości 6 kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871100-5 - Ocet i substytuty octu
15871230-5 - Ketchup
15871250-1 - Musztarda
4.5.5.) Wartość części: 17982,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7218,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10417,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7218,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.3) Ulica: Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7218,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13048,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16317,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13048,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. GRACJA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13048,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Kluczborku
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1311 O na odcinku długości 3,510 km (od km 17+078 do km 20+588) w miejscowościach Jaśkowice i Gołkowice wraz z remontem mostu (JNI 1018557) - etap 2
- Utworzenie Domu Dziennego Pobytu w Gminie Kluczbork
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Sukcesywna dostawa art. żywnościowych (mięsa świeżego, wędlin i drobiu, nabiału, warzyw i owoców świeżych oraz różnych art. spoż.) dla DPS w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01.01.2025-30.06.2025
- Dostawa artykułów spożywczych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawa art. sypkich, makaronów, strączkowych suchych, cukru, kotletów sojowych oraz przypraw i koncentratów zup
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.