Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00469609/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont korytarzy oraz klatki schodowej w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otwock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont korytarzy oraz klatki schodowej w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66b72517-6115-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469609
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.60.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 179492,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I: Remont korytarza w piwnicy Szkoły Podstawowej nr 1 w Otwocku w szczególności obejmuje:- demontaż odbojnic i ponowny ich montaż po wykonaniu robót,
- zeskrobanie powłok malarskich,
- demontaż wyposażenia nie podlegającego remontowi i ponowny montaż po wykonaniu robót,
- wykucie bruzd pod istniejące instalacje elektryczne (przełożenie instalacji z koryt kablowych),
- wymiana łączników instalacyjnych,
- wykonanie zabudów z płytk g-k instalacji c.o. i wentylacji,
- malowanie ścian i sufitów,
- lakierowanie lamperii na wysokość 1,6 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 22010,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II: Remont korytarza na parterze Szkoły Podstawowej nr 1 w Otwocku w szczególności obejmuje:- demontaż odbojnic,
- zeskrobanie powłok malarskich,
- demontaż osłon grzejnikowych,
- demontaż istniejących grzejników,
- demontaż wyposażenia nie podlegającego remontowi i ponowny montaż po wykonaniu robót,
- wykucie bruzd pod istniejące instalacje elektryczne (przełożenie instalacji z koryt kablowych),
- wymiana łączników instalacyjnych,
- wykonanie zabudów z płytk g-k instalacji c.o. i wentylacji,
- malowanie ścian i sufitów,
- lakierowanie lamperii na wysokość 1,6 m,
- wykonanie posadzki z wykładziny PVC (klasa Bfl-s1),
- montaż nowych odbojnic z materiałów niepalnych,
- montaż nowych grzejników stalowych dwupłytowych,
- montaż osłon grzejników z materiałów niepalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 55063,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III: Remont klatki schodowej od strony boiska Szkoły Podstawowej nr 1 w Otwocku (poziom -1, 0, 1, 2) w szczególności obejmuje:- zeskrobanie powłok malarskich,
- demontaż osłon grzejnikowych,
- demontaż istniejących grzejników,
- demontaż balustrad i pochwytów,
- demontaż wyposażenia nie podlegającego remontowi i ponowny montaż po wykonaniu robót,
- wykucie bruzd pod istniejące instalacje elektryczne (przełożenie instalacji z koryt kablowych),
- wymiana łączników instalacyjnych,
- wykonanie zabudów z płytk g-k instalacji c.o.,
- malowanie ścian i sufitów,
- lakierowanie lamperii na wysokość 1,6 m,
- montaż balustrady i poręczy ze stali nierdzewnej zgodnie z ァ298 Warunków Technicznych,
- montaż nowych grzejników stalowych dwupłytowych,
- montaż osłon grzejnikowych z materiałów niepalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 76138,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont klatki schodowej od strony wejścia głównego Szkoły Podstawowej nr 1 w Otwocku (poziom -1, 0) w szczególności obejmuje:- zeskrobanie powłok malarskich,
- demontaż osłon grzejnikowych,
- demontaż istniejących grzejników,
- demontaż balustrad i pochwytów,
- demontaż wyposażenia nie podlegającego remontowi i ponowny montaż po wykonaniu robót,
- wykucie bruzd pod istniejące instalacje elektryczne (przełożenie instalacji z koryt kablowych),
- wymiana łączników instalacyjnych,
- wykonanie zabudów z płytk g-k instalacji c.o.,
- malowanie ścian i sufitów,
- lakierowanie lamperii na wysokość 1,6 m,
- montaż balustrady i poręczy ze stali nierdzewnej zgodnie z ァ298 Warunków Technicznych,
- montaż nowych grzejników stalowych dwupłytowych,
- montaż osłon grzejnikowych z materiałów niepalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 26280,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31449,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31449,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31449,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JZM Marek Morawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230256672
7.3.3) Ulica: Sasanki 11
7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria
7.3.5) Kod pocztowy: 05-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31449,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73073,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73073,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73073,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JZM Marek Morawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230256672
7.3.3) Ulica: Sasanki 11
7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria
7.3.5) Kod pocztowy: 05-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73073,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137669,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137669,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137669,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JZM Marek Morawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230256672
7.3.3) Ulica: Sasnki 11
7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria
7.3.5) Kod pocztowy: 05-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137669,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43897,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43897,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43897,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JZM Marek Morawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230256672
7.3.3) Ulica: ul. Sasanki 11
7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria
7.3.5) Kod pocztowy: 05-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43897,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa filtrów do wentylacji mechanicznej znajdującej się w SPSK im. Prof. A. Grucy w Otwocku CMKP przez okres 24 miesięcy.
- Dostawa mebli biurowych oraz laboratoryjnych do pomieszczeń w NCBJ OR POLATOM - 4 części
- Zakup wraz z dostawą systemu pomiaru mocy mikrofalowej składającego się z 3 głowic pomiarowych oraz terminala do rejestracji wyników pomiarów
- Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowego remontu łazienki damskiej i męskiej w budynku R1 oraz wentylacji mechanicznej remontowanych sanitariatów w budynku R1 ZUOP
- Przebudowa skrzydła zachodniego i centralnego Pawilonu Głównego przy ul. Reymonta 83/91 w Otwocku Etap II
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Wymiana instalacji grzewczej w budynku Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Opolu
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, napraw, wymiany i usuwanie awarii w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Spółka z o.o. w rejonie prawobrzeża
- Prace remontowe w Przedszkolu "Smerfy" w Stężycy
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- Remont i przebudowa wnętrza na potrzeby administracyjne Starostwa Powiatowego w Toruniu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.