Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00307792/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa żywienia pacjentów Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - drugie postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewska 29
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438244147
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdwola.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa żywienia pacjentów Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - drugie postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978cf032-58df-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307792/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.ZP.261.34.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 692832,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie posiłków w oparciu o system HACCP zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r. (Dz.U. z 2020r., poz. 2021 tekst jednolity) oraz Rozporządzeniem (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych z późniejszymi zmianami, z podziałem na diety według zamówień z poszczególnych oddziałów Szpitala.
Świadczenie usług żywieniowych na zasadzie przygotowania i przywozu do szpitala, i ich przygotowanie do dystrybucji na oddziały, dowiezienie posiłków na poszczególne oddziały szpitalne oraz koordynacja nad prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, /nie dotyczy kuchni mlecznej/.
Przedmiot umowy będzie realizowany przez siedem dni w tygodniu, łącznie ze świętami i dniami ustawowo wolnymi od pracy.
Szacunkowa średniomiesięczna ilość wydawanych posiłków całodniowych waha się w granicach 2200 plus minus 10%. Różnica in plus dotyczy także osobodni w ciągu jednego dnia, jednego miesiąca, dwunastu miesięcy. Poszczególnych rodzajów posiłków i rodzaju diet nie jesteśmy w stanie podać. Zapotrzebowanie na każdą z kategorii tj. śniadania, obiady, kolacje waha się w granicach po 70 dziennie, podwieczorków około 25, II śniadań 15. Przewidywana ilość poszczególnych grup posiłku w okresie obowiązywania umowy wymieniona jest w formularzu oferty.
Wykonawca zapewni również żywienie pacjentów przyjmowanych do Szpitala w nagłych przypadkach i zapewni ciągłość dostaw posiłków zgodnie z ustalonym harmonogramem, bez względu na trudności powstałe po jego stronie.
Przygotowanie posiłków do dystrybucji będzie się odbywać przy zastosowaniu jednorazowych naczyń do posiłków stałych i płynnych, zapewniających szczelne zamknięcie i sztućców jednorazowych pakowanych osobno. Każdą porcję wykonawca obowiązany jest znakować nazwą diety.
Wykonawca będzie realizował usługi objęte przedmiotem zamówienia we własnych obiektach, z użyciem własnych urządzeń, narzędzi, transportu i produktów oraz przy pomocy własnych wykwalifikowanych pracowników. Przygotowanie, gotowanie posiłków winno odbywać się według norm i zasad żywienia.
Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym transportem, na swój koszt, samochodem przystosowanym do przewozu żywności posiadającym aktualną pozytywną opinię Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 862125,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 862125,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 862125,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Catermed Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jol - mark Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357938830 REGON
7.3.3) Ulica: Traktorowa 126 lok. 201
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-204
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 862125,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- ,,Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"-powt.
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- Remont pomieszczeń biurowych, korytarza (II p.) oraz klatek schodowych - I/Sieradz
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz Szkoły Podstawowej nr 29 we Wrocławiu
- "Usługa organizacji i realizacji wydarzeń edukacyjnych promujących innowacyjne rozwiązania stypendystów ze szkół zawodowych woj. pod. w ramach projektu "Podlaski program wsparcia stypendialnego..."
- Usługi cateringowe na potrzeby wydarzeń, związanych z premierą spektaklu pt. Frida w Opery Wrocławskiej
- Usługi żywienia cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Kętrzynie Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- Świadczenie usług hotelarskich/restauracyjnych/najem sal konferencyjnych/usługi cateringu na potrzeby organizacji spotkań i konferencji przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu.
- Świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego na okres od 1 listopada 2025 roku do 31 października 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.