Og³oszenie z dnia 2025-01-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pelletu drzewnego do celów grzewczych Gminnego O¶rodka Kultury Sportu
i Rekreacji w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gminny O¶rodek Kultury Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020546373
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: B. G³owackiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.maslyk@goksir.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.goksir.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pelletu drzewnego do celów grzewczych Gminnego O¶rodka Kultury Sportu
i Rekreacji w ¦widnicy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9175870b-4159-49b5-be5c-a2e22e019aef
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00022219
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00021530/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa pelletu drzewnego do celów grzewczych Gminnego O¶rodka Kultury Sportu i Rekreacji w ¦widnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,187168,0c79b9d926d85472846ac89844e29655.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postêpowanie prowadzone jest za pomoc± ¶rodków komunikacji
elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za pomoc± poczty
elektronicznej na adres e-mail: a.maslyk@goksir.swidnica.pl (z zastrze¿eniem,
¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na Platformy Przetargowej Gminy ¦widnica) oraz przy u¿yciu Platformy
Przetargowej Gminy ¦widnica
https://gminaswidnica.logintrade.netzapytania_email,187168,0c79b9d926d85472846ac89844e29655.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane s±, przy u¿yciu Platformy
Przetargowej Gminy ¦widnica
https://gminaswidnica.logintrade.netzapytania_email,187168,0c79b9d926d85472846ac89844e29655.html Zamawiaj±cy mo¿e
równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
a.maslyk@goksir.swidnica.pl (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na platformie).2. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia
poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Gminy ¦widnica ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci
SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.3. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy
Przetargowej dostêpne s± pod adresem
https://gminaswidnica.logintrade.netzapytania_email,187168,0c79b9d926d85472846ac89844e29655.html
Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:a)
¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej
pod adresem https://gminaswidnica.logintrade.netzapytania_email,187168,0c79b9d926d85472846ac89844e29655.html w wierszu
oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. b) Instrukcja z³o¿enia oferty ¶rodkiem komunikacji
elektronicznej w niniejszym postêpowaniu dostêpna jest na stronie https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ w
zak³adce INSTRUKCJE plik Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji.c) Wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê
na platformie: Dopuszczalne przegl±darki internetowe: -Internet Explorer 10 i nowsze, Edge-Google Chrome-Mozilla Firefox-Operad)
Pozosta³e wymagania techniczne: -dostêp do sieci internet; -obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax; -
w³±czona obs³uga JavaScript;-zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500
KB/s; -zainstalowany Acrobat Reader; -zainstalowane ¶rodowisko
uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 5. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez
Wykonawcê dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis
elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz
identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny O¶rodek Kultury Sportu i Rekreacji w ¦widnicy ul. B. G³owackiego 4,
58-100 ¦widnica, e-mail: goksirgmswidnica@wp.pl , www.goksir.swidnica.pl, tel. 74 8523067, NIP 884-26-26-106, Regon
020546373,
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w Gminny O¶rodek Kultury Sportu i Rekreacji w ¦widnicy –
krzysztof.olejniczak@comars.pl tel. 609 010 402.; Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Krzysztof Olejniczak,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) Posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.261.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zwi±zku z utrudnionym dojazdem i roz³adunkiem Zamawiaj±cy do³±cza mapkê z lokalizacj± wjazdu w celu sprawdzenia warunków zwi±zanych z dojazdem i roz³adunkiem do dostarczenia przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa drzewnego - pelletu spe³niaj±cego parametry normy jako¶ciowej DIN plus „lub równowa¿ny” wraz z za³adunkiem, transportem przy u¿yciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu i roz³adunkiem pelletu bezpo¶rednio do zewnêtrznych wsypów do magazynów , wymiary wsypów 2 m -2,9 m, dla potrzeb grzewczych Gminnego O¶rodka Kultury Sportu i Rekreacji w ¦widnicy w Centrum Sportowo- Rekreacyjnym w Witoszowie Dolnym w ilo¶ci szacunkowej oko³o 450 ton, w okresie do 28 lutego 2026 r. Dostawcy nie przys³uguj± wobec Zamawiaj±cego ¿adne roszczenia odszkodowawcze z tytu³u zamówienia mniejszej ilo¶ci pelletu przez Zamawiaj±cego.
2. Ustalenia organizacyjne zwi±zane z wykonaniem zamówienia:
1) Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez Zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
2) Dostarczany pellet drzewny musi posiadaæ normê jako¶ciow± DIN plus (spe³niaæ wymagania jako¶ciowe europejskiej normy EN ISO17225) lub równowa¿ne (zgodnie z art. 105 ustawy Pzp). Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za jako¶æ dostarczanego pelletu w okresie wykonywania umowy.
Pellet musi charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami:
• warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 18 000 kJ/kg,
• wilgotno¶æ nie wiêksza ni¿ 10 %,
• zawarto¶æ popio³u nie wiêksza ni¿ 0,7 %,
• zawarto¶ci siarki nie wiêksza ni¿ 0,03 % ,
• gêsto¶æ nasypowa nie mniejsza ni¿ 600 kg/m³,
• d³ugo¶æ od 10 mm do 40 mm,
• ¶rednica od 6 mm do 8 mm.
3) Faktyczna ilo¶æ pelletu, któr± Zamawiaj±cy zamówi bêdzie wynikaæ z jego bie¿±cych potrzeb. Dostawy bêd± realizowane na podstawie zamówieñ sk³adanych telefonicznie lub drog± elektroniczn±.
4) Dostawa pelletu na podstawie zamówienia z³o¿onego w trybie elektronicznym lub telefonicznym bêdzie realizowana przez Dostawcê jedynie w dni robocze.
5) Ilo¶æ jednorazowej dostawy to oko³o 15 ton pelletu.
6) Wykonawca dostarczy i roz³aduje przedmiot umowy w³asnym transportem, na w³asny koszt i na w³asne ryzyko do kot³owni Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Witoszowie Dolnym.
7) Dostawy musz± byæ dokonywane przy u¿yciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu, z roz³adunkiem do magazynów.
8) Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zamówienia.
9) Dowodem przyjêcia dostawy pelletu bêd± faktury VAT oraz dokument WZ z wydrukiem ilo¶ci dostarczonego pelletu.
10) Wykonawca zapewnia, i¿ dostarczany pellet bêdzie nale¿ytej jako¶ci i bêdzie spe³nia³ parametry normy jako¶ciowej DIN plus/ lub równowa¿ny. W przypadku zastrze¿eñ zg³oszonych przez Zamawiaj±cego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normie jako¶ciowej DIN plus (pkt 2) Zamawiaj±cy mo¿e zleciæ wykonanie badañ dostarczonego pelletu dotycz±cych spe³niania wymaganych norm jako¶ciowych. Je¿eli badania wyka¿± niespe³nienie w/w norm jako¶ciowych, kosztami przeprowadzonych badañ Zamawiaj±cy obci±¿y Wykonawcê. Ponadto Wykonawca opró¿ni na w³asny koszt magazyny z dostarczonego nieodpowiadaj±cego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet spe³niaj±cy parametry okre¶lone w pkt 2 .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
L.p rodzaj kryterium waga
1 Cena 60
2 termin dostawy 40
razem 100
Kryterium 1 - cena oferty brutto – 60%
CENA (K1) =
Ocena w tym
kryterium na podstawie ceny oferty brutto.
Ilo¶æ punktów wyliczona bêdzie z wykorzystaniem powy¿szego wzoru.
Kryterium 2 – termin dostawy - 40%
Przez „termin dostawy w dniach” Zamawiaj±cy rozumie wskazanie ilo¶ci dni przez Wykonawcê na dostawê pelletu (od dnia przes³ania zg³oszenia poczt± elektroniczn± przez Zamawiaj±cego lub zlecenia telefonicznego – nie d³u¿szy ni¿ 10 dni).
Sposób obliczania punktów i oceny dla kryterium 2:
TERMIN DOSTAWY (K2) =
1-2 dni – 40 pkt
3-4 dni – 30 pkt
5-6 dni – 20 pkt
7-8 dni – 10 pkt
9-10 dni – 0 pkt
Wykonawca deklaruje termin dostawy wraz z roz³adunkiem i okre¶la poprzez wpisanie w formularzu ofertowym liczbê dni roboczych od dnia zg³oszenia przez Zamawiaj±cego zamówienia cz±stkowego (czas oczekiwania na dostawê nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 10 dni roboczych od dnia z³o¿enia zamówienia)– otrzyma maksymalnie 40 pkt.
W przypadku wskazania czasu d³u¿szego ni¿ 10 dni, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia (art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy PZP).
Ocena na podstawie zadeklarowanego o¶wiadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrêbnionej rubryce.
Podanie w ofercie terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 10 dni lub brak podania w ofercie terminu dostawy spowoduje odrzucenie oferty.
SPOSÓB OCENY OFERT:
Oferta, która otrzyma najwiêksz±, ³±czn± ilo¶æ punktów uznana zostanie za najkorzystniejsz±.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana bêdzie w oparciu o poni¿szy wzór:
O = K1 + K2
gdzie:
O – oznacza ³±czn± ocenê, jako sumê punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Termin dostawy”
2. Komisja przetargowa oceni oferty z³o¿one w odpowiedzi na niniejsze zamówienie w oparciu o ww. kryteria z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta wynosi ³±cznie 100 pkt.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
5. Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.
6. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 5, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
7. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
9. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertê w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w SWZ.
10. Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
11. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 10, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca się̂ o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postepowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVIII pkt 14 ppkt 4) SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnejw formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zgodnie z zapisami art. 455 ust. 2 Pzp dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia:
1) je¿eli nast±pi zmiana/wycofanie normy jako¶ci DIN plus – Wykonawca w tej sytuacji zobowi±zany jest do zaoferowania dostêpnego na rynku pelletu, spe³niaj±cego co najmniej parametry techniczne okre¶lone w SWZ- zmiana nie mo¿e powodowaæ zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w §3 ust. 3 umowy. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu stosowne o¶wiadczenie w tym zakresie;
2) w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, mo¿liwa jest zmiana postanowieñ umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
3) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
4) zmiana tre¶ci umowy korzystna dla Zamawiaj±cego, np. zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy,
5) wyst±pienie innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy,
6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian, zmieni siê stawka VAT oraz cena brutto;
7) wyst±pienie zdarzenia si³y wy¿szej, jako zdarzenia zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia mu (np. zaostrzenie przepisów zwi±zanych z wyst±pieniem stanu epidemii na obszarze kraju, które bêd± mia³y bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
8) dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania
o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, w przypadku zamówieñ na dostawy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy,
2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentuj±cych strony lub oznaczenia stron umowy - wynikaj±cych ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
4. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
5. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy.
6. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± zawarcia aneksu na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,187168,0c79b9d926d85472846ac89844e29655.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-20 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy dodaje now± obligatoryjn± przes³ankê wykluczenia z postêpowania: Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê,wobec którego zachodz± przes³anki wykluczenia okre¶lone w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. oszczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U z 2022 poz. 835).
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Dostawa pelletu drzewnego do celów grzewczych Gminnego O¶rodka Kultury Sportu i Rekreacji w ¦widnicy
- Us³ugi logopedyczne w ramach Rz±dowego Programu ,,Za ¯yciem" Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- Ochrona obiektów prokuratur rejonowych okrêgu ¶widnickiego
- "Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35" POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pelletu drzewnego do celów grzewczych Gminnego O¶rodka Kultury Sportu i Rekreacji w ¦widnicy
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kot³owni przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni
- Dostawa pellet dla ZSCKR w Hañczowej w ilo¶ci do 160 ton
- Dostawa pelletu drzewnego.
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet w ilo¶ci 250 ton
- Dostawa pelletu do szkó³ w gminie Dzia³oszyce w 2025 roku
wiêcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.