Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00215672/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00215672/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06 (po zmianach)
- 2021/BZP 00216417/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-06
- 2022/BZP 00022501/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00022290/01 - Wynik z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do świetlic środowiskowych na terenie Gminy Kije”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290355037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna
1.5.2.) Miejscowość: Kije
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-404
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 35-68-272
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopskije@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kije.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do świetlic środowiskowych na terenie Gminy Kije”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d51ed7-2685-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie edukacyjno-opiekuńcze w nowo utworzonych świetlicach środowiskowych w Gminie Kije”, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejski Fundusz Społeczny w ramach Osi priorytetowej: RPSW.09.00.00, Włączenie społeczne i walka z ubóstwem; Działanie: RPSW.09.02.00 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00215672/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9.2.1-13/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do trzech świetlic środowiskowych w Gminie Kije.
Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zestawiono w treści formularza, będącego załącznikiem nr 1 do SWZ, pn. „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”.
Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki:
1) dostarczane produkty powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni,
2) produkty muszą mieć ważny termin przydatności do spożycia,
3) bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem w formie telefonicznej, faksowej lub e-mail;
4) w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji;
5) Częstotliwość dostaw: Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do świetlic wskazanych w pkt. 3.1 oraz wniesienie towaru. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
6) Warunki transportu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia – (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252)
7) Oznakowanie produktu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia – (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252) i zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz.U. z 2015 r. poz. 29);
3. Dostawa artykułów spożywczych będzie realizowana sukcesywnie. Termin realizacji zamówienia to 7 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia. Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych czystych pojemnikach (opakowaniach), stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania i przewożenia żywności. Wykonawca dostarczy produkty środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarno-higieniczne. Dostarczone produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz właściwych dla przedmiotu zamówienia norm.
4. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych oraz spełniać wymogi dotyczące żywienia szkół i przedszkoli zgodnych z wytycznymi sanepid
w szczególności:
• Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 ze zmianami).
• Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2019 r. poz. 2178 ze zmianami)
• Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
• Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
• Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
• Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8028,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8028,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8028,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MIR Robert Guca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657001198
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 28-808
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8028,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
- Dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.