Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502615/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00503562/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00521040/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-29
- 2023/BZP 00521721/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łask
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83b505e6-7fb9-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83b505e6-7fb9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046124/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa gazu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503562
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OOG.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 857609,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa – obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji-gazu
ziemnego wysokometanowego o symbolu E w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
2) Wykaz punktów poboru paliwa gazowego wraz z szacowanym rocznym zużyciem stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
3) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (kod CPV):
09123000-7 Gaz ziemny,
65210000-8 Przesył gazu,
65200000-5 Przesył gazu i podobne usługi
4) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z operatorem systemu dystrybucyjnego
(OSD), niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.
5) Zamawiający przekaże wykonawcy wszelkie niezbędne informacje dotyczące zmiany sprzedawcy oraz pełnomocnictwo
jeśli takie jest wymagane. Informujemy, że zmiana obecnym sprzedawcą jest PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
6) Szacunkowe zapotrzebowanie na gaz dla obiektów w okresie 12 miesięcy od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. wynosi 1 960
198 kWh. Określenie szacunkowego zapotrzebowania na gaz stanowi element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i
nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanych ilościach.
7) Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: OOG.271.11.2023, wykonawcy we
wszelkich kontaktach z zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 647799,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 647799,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 647799,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 647799,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa gazowego wraz ze świadczeniem usług dystrybucji do obiektów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-147/2024
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla LODR w Końskowoli w okresie 01.01.2025 -31.12.2026 r.
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
- Kompleksowa dostawa obejmująca zakup i świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla jednostek organizacyjnych Gminy Chorzele.
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Ludwin i innych jednostek
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.