Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42
1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@izabelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9e4251b-8d10-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518288
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą wszczęcia niniejszego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp , zgodnie z którym zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli udzielane jest ono przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są wskazane w tym przepisie warunki.
Ustalono, że zarówno charakter zamawiającego, jak i wykonawcy odpowiadają wymaganiom określonym w ustawie, umożliwiając tym samym udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.46.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 - utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Izabelin obejmuje:
- opróżnianie i utylizację odpadów zebranych z koszy ulicznych,
- zamiatanie, sprzątanie i utrzymanie terenu wokół koszy ulicznych,
- ręczne zbieranie i utylizacja odpadów z pasów drogowych oraz wyznaczonych nieruchomości gminnych,
- utrzymanie w czystości, usuwanie odpadów i zamiatanie terenu w obrębie peronów przystankowych,
- mycie, usuwanie reklam i ogłoszeń, usuwanie graffiti, utrzymanie w czystości wiat przystankowych,
- mycie, utrzymanie w czystości tabliczek MSI, tablic znaków drogowych w tym pionowanie słupków, obrócenie tablic, dokręcenie tablic,
- zakup i wymiana wybitych i zdewastowanych szyb w wiatach przystankowych,
- rozstawienie i napełnienie mieszanką piaskowo-solną pojemników przeznaczonych do zimowego utrzymania przystanków, chodników i parkingów,
- usuwanie śniegu i likwidacja śliskości mieszanką piaskowo-solną na peronach przystankowych, chodnikach, parkingach,
- usunięcie i opróżnienie pojemników na mieszankę piaskowo-solną,
- zamiecenie i odchwaszczenie nawierzchni chodników i parkingów, usunięcie trawy zarastającej chodnik i obrzeże chodnikowe,
- utrzymanie i uzupełnienie dystrybutorów z woreczkami na psie odchody,
- utrzymanie i uzupełnienie zniszczonych wkładów do koszy na odpady,
- konserwacja ławek parkowych, ławek w wiatach przystankowych oraz elementów drewnianych koszy,
- sprzątanie terenu po interwencjach straży pożarnej.
2) Zadanie nr 2 - utrzymanie terenów zielonych na terenie gminy Izabelin:
- koszenie, zbieranie i utylizację trawy z działek stanowiących własność gminy, pasów drogowych dróg gminnych oraz innych wyznaczonych terenów publicznych,
- grabienie i utylizację liści z działek stanowiących własność gminy, pasów drogowych dróg gminnych oraz innych wyznaczonych terenów publicznych,
- wycinkę i utylizację zarośli, zakrzaczeń, drzew o obwodzie do 50 cm oraz konarów i gałęzi drzew ze: ścięć widokowych dróg, skrzyżowań dróg, skrajni dróg i chodników, innych nieruchomości stanowiących własność gminy i miejsc publicznych,
- koszenie, wygrabienie trawy oraz liści z rowów odwadniających drogi gminne,
- utrzymanie cmentarza wojennego w Laskach,
- utrzymanie miejsc pamięci narodowej,
- bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego w Laskach,
- utrzymanie kompostowników na terenie gminy poprzez przerzucenie kompostu i dosypanie nawozu raz w roku,
- utrzymanie poidełek na terenie gminy Izabelin,
- zrębkowanie gałęzi z posesji i na zgłoszenie mieszkańca gminy,
- utrzymanie zieleni urządzonej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1892349,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1892349,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1892349,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin ”Mokre Łąki” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017277808
7.3.3) Ulica: Mokre Łąki 8
7.3.4) Miejscowość: Truskaw
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1892349,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni wzdłuż dróg na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Strzelce Opolskie
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem terenów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobierzyce
- "Usuwanie skutków powypadkowych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie m. Legnicy w okresie do 31.12.2025r."
- "Likwidacja dzikich wysypisk - rekultywacja gruntów"
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.