eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówModernizacja pokrycia dachowego na budynku przy: część 1 - ul. Bohaterów Warszawy 11; część 2 - ul. Partyzantów 5. część 3 - Remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Reja 14a.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy: część 1 - ul. Bohaterów Warszawy 11; część 2 - ul. Partyzantów 5. część 3 – Remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Reja 14a.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b850e7f-5869-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy: część 1 - ul. Bohaterów Warszawy 11; część 2 - ul. Partyzantów 5. część 3 – Remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Reja 14a.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b850e7f-5869-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TBS.16a.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213096,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 11 w Pruszkowie - budynek główny
- część niższa.
1) Budynek główny - część niższa:
- rozbiórka obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- ułożenie styropapy gr. 14 cm. na wierzchu dachu płaskiego,
- pokrycie dachu płaskiego dwuwarstwowo papą termozgrzewalną,
- rozbiórka kominów ceglanych czapek betonowych,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
2) Oficyna:
- rozbiórka obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozebranie betonowych czapek i kominów ponad dachem,
- wykonanie nowych kominów z cegły i tynków kominów,
- wykonanie betonowych czapek kominowych,
- wykonanie obróbek na krawędziach czapek kominowych z blachy ocynkowanej,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną x 1 raz,
wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej,
- łacenie połaci dachu pod krycie balchodachówką,
- ułożenie wełny mineralnej gr. 6 cm między łatami,
- montaż membrany wiatrowej,
- ułożenie blachodachówki na łatach,
- montaż gąsiorów i ław kominiarskich,
- montaż i demontaż rusztowań w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych, uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 48001,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Modernizacja pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Partyzantów 5 w Pruszkowie.
- rozbiórka obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka rynien dachowych z blachy ocynkowanej i rur spustowych,
- rozebranie czapek kominowych, kominów wolnostojących,
- wykonanie nowych kominów z cegły ceramicznej pełnej,
- wykonanie nakryw betonowych kominów,
- wykonanie tynków kominów wraz z malowaniem,
- wykonanie obróbek na krawędziach czapek kominowych z blachy stalowej powlekanej,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną,
- ołacenie połaci dachowej,
- ułożenie wełny mineralnej gr. 6 cm pomiędzy łatami,
- montaż membrany wiatrowej,
- pokrycie dachu blachodachówką,
- montaż ław kominiarskich,
- montaż gąsiorów,
- montaż krawędziaków z tarcicy nasyconej na okapach dachu, umożliwiających ułożenie styropapy i montaż obróbek blacharskich,
- ułożenie styropapy gr.14 cm.,
- ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej na styropapie,
- montaż nowego wyłazu dachowego wraz z wykonaniem podkonstrukcji,
- wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej ( pasy pod i nadrynnowe, grandmurów, kominów),
- montaż rur spustowych, rynien, obróbek z blachy powlekanej,
- montaż i demontaż rusztowań w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych, uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 86564,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Remont poszycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Reja 14a w Pruszkowie.
- rozbiórka obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej murów ogniowych pasów podrynnowych i nadrynnowych, obróbek kominów,
- rozbiórka rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka czapek kominowych,
- przemurowanie 5 warstw kominów z cegieł ceramicznych,
- wykonanie nowych kominów z cegły ceramicznej,
- wykonanie tynków kominów murowanych,
- wykonanie kominowych czapek betonowych,
- montaż obróbek krawędziowych z blachy stalowej powlekanej czapek kominowych,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną,
- malowanie tynków kominów farbą fasadową,
- ołacenie połaci dachowej- montaż łat i kontrłat
- ułożenie izolacji z wełny mineralnej gr. 6 cm,
- montaż membrany wiatrowej,
- pokrycie dachu blachą powlekaną w arkuszach,
- montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej
- montaż rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej,
- montaż gąsiorów na kalenicy,
- montaż ław kominiarskich,
- montaż i demontaż rusztowań zewnętrznym, w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych,
- uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 78530,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gordo S. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342568410

7.3.3) Ulica: a. Tysiąclecia 1

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GORDO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342568410

7.3.3) Ulica: al. Tysiąclecia 1

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GORGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342568410

7.3.3) Ulica: al. Tysiąclecia 1

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.