Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00407575/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy: część 1 - ul. Bohaterów Warszawy 11; część 2 - ul. Partyzantów 5. część 3 – Remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Reja 14a.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b850e7f-5869-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy: część 1 - ul. Bohaterów Warszawy 11; część 2 - ul. Partyzantów 5. część 3 – Remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Reja 14a.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b850e7f-5869-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407575
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TBS.16a.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213096,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 11 w Pruszkowie - budynek główny- część niższa.
1) Budynek główny - część niższa:
- rozbiórka obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- ułożenie styropapy gr. 14 cm. na wierzchu dachu płaskiego,
- pokrycie dachu płaskiego dwuwarstwowo papą termozgrzewalną,
- rozbiórka kominów ceglanych czapek betonowych,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
2) Oficyna:
- rozbiórka obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozebranie betonowych czapek i kominów ponad dachem,
- wykonanie nowych kominów z cegły i tynków kominów,
- wykonanie betonowych czapek kominowych,
- wykonanie obróbek na krawędziach czapek kominowych z blachy ocynkowanej,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną x 1 raz,
wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej,
- łacenie połaci dachu pod krycie balchodachówką,
- ułożenie wełny mineralnej gr. 6 cm między łatami,
- montaż membrany wiatrowej,
- ułożenie blachodachówki na łatach,
- montaż gąsiorów i ław kominiarskich,
- montaż i demontaż rusztowań w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych, uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 48001,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Modernizacja pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Partyzantów 5 w Pruszkowie.- rozbiórka obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka rynien dachowych z blachy ocynkowanej i rur spustowych,
- rozebranie czapek kominowych, kominów wolnostojących,
- wykonanie nowych kominów z cegły ceramicznej pełnej,
- wykonanie nakryw betonowych kominów,
- wykonanie tynków kominów wraz z malowaniem,
- wykonanie obróbek na krawędziach czapek kominowych z blachy stalowej powlekanej,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną,
- ołacenie połaci dachowej,
- ułożenie wełny mineralnej gr. 6 cm pomiędzy łatami,
- montaż membrany wiatrowej,
- pokrycie dachu blachodachówką,
- montaż ław kominiarskich,
- montaż gąsiorów,
- montaż krawędziaków z tarcicy nasyconej na okapach dachu, umożliwiających ułożenie styropapy i montaż obróbek blacharskich,
- ułożenie styropapy gr.14 cm.,
- ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej na styropapie,
- montaż nowego wyłazu dachowego wraz z wykonaniem podkonstrukcji,
- wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej ( pasy pod i nadrynnowe, grandmurów, kominów),
- montaż rur spustowych, rynien, obróbek z blachy powlekanej,
- montaż i demontaż rusztowań w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych, uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 86564,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Remont poszycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Reja 14a w Pruszkowie.- rozbiórka obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej murów ogniowych pasów podrynnowych i nadrynnowych, obróbek kominów,
- rozbiórka rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka czapek kominowych,
- przemurowanie 5 warstw kominów z cegieł ceramicznych,
- wykonanie nowych kominów z cegły ceramicznej,
- wykonanie tynków kominów murowanych,
- wykonanie kominowych czapek betonowych,
- montaż obróbek krawędziowych z blachy stalowej powlekanej czapek kominowych,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną,
- malowanie tynków kominów farbą fasadową,
- ołacenie połaci dachowej- montaż łat i kontrłat
- ułożenie izolacji z wełny mineralnej gr. 6 cm,
- montaż membrany wiatrowej,
- pokrycie dachu blachą powlekaną w arkuszach,
- montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej
- montaż rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej,
- montaż gąsiorów na kalenicy,
- montaż ław kominiarskich,
- montaż i demontaż rusztowań zewnętrznym, w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych,
- uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 78530,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gordo S. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342568410
7.3.3) Ulica: a. Tysiąclecia 1
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GORDO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342568410
7.3.3) Ulica: al. Tysiąclecia 1
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GORGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342568410
7.3.3) Ulica: al. Tysiąclecia 1
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 2 im. Kubusia Puchatka w Pruszkowie z podziałem na 7 części.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.