eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńRealizacja zaleceń Straży Pożarnej w szkołach powiatowych w Chełmży



Ogłoszenie z dnia 2021-03-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022464 z dnia 2021-03-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zaleceń Straży Pożarnej w szkołach powiatowych w Chełmży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 662 88 88

1.5.8.) Numer faksu: 56 662 88 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zaleceń Straży Pożarnej w szkołach powiatowych w Chełmży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fb1b6e6-5efd-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000068/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Realizacja zaleceń Straży Pożarnej w szkołach powiatowych w Chełmży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003391/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 480000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112430,61 EUR

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie postanowienia Kujawsko-Pomorskiej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej wraz z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony przeciwpożarowej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, tak, aby można było bezpiecznie użytkować budynek. Zamówienie ma być zrealizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj. Celem inwestycji jest zrealizowanie wszystkich nakazów i postanowień wynikających z ekspertyzy technicznej i postanowienia KP KWPSP w Toruniu oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie uzyskać wszelkie decyzje i uzgodnienia. Zadaniem wykonawcy będzie wykonanie projektu budowlanego i złożenie wymaganej dokumentacji wraz z wnioskiem o zgłoszenie robót budowlanych do właściwego Wydziału Architektury i Budownictwa. Dokumentacja projektowa musi zostać uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Następnie wykonawca zrealizuje wykonany projekt.Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumentację powykonawczą wraz z oświadczeniem rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych o kompletnym wykonaniu i zrealizowaniu wszystkich nakazów wynikających z postanowienia Kujawsko-Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy

44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych

45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 320000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie postanowień Kujawsko-Pomorskiej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej wraz z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony przeciwpożarowej w Zespole Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży, tak, aby można było bezpiecznie użytkować budynek. Zamówienie ma być zrealizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj. Celem inwestycji jest zrealizowanie wszystkich nakazów i postanowień wynikających z ekspertyzy technicznej i postanowień KP KWPSP w Toruniu oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie uzyskać wszelkie decyzje i uzgodnienia. Zadaniem wykonawcy będzie wykonanie projektu budowlanego i złożenie wymaganej dokumentacji wraz z wnioskiem o zgłoszenie robót budowlanych do właściwego Wydziału Architektury i Budownictwa. Dokumentacja projektowa musi zostać uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Następnie wykonawca zrealizuje wykonany projekt.Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumentację powykonawczą wraz z oświadczeniem rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych o kompletnym wykonaniu i zrealizowaniu wszystkich nakazów wynikających z postanowienia Kujawsko-Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy

44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych

45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 160000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319774,12

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319774,12

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEVPARK SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7773231047

7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 15/1

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319774,12

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-28 do 2021-08-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184399,87

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184399,87

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEVPARK SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7773231047

7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 15/1

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184399,87

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-28 do 2021-08-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.