Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00003391/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022464 z dnia 2021-03-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zaleceń Straży Pożarnej w szkołach powiatowych w Chełmży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 662 88 88
1.5.8.) Numer faksu: 56 662 88 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zaleceń Straży Pożarnej w szkołach powiatowych w Chełmży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fb1b6e6-5efd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000068/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Realizacja zaleceń Straży Pożarnej w szkołach powiatowych w Chełmży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003391/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 480000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112430,61 EUR
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie postanowienia Kujawsko-Pomorskiej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej wraz z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony przeciwpożarowej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, tak, aby można było bezpiecznie użytkować budynek. Zamówienie ma być zrealizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj. Celem inwestycji jest zrealizowanie wszystkich nakazów i postanowień wynikających z ekspertyzy technicznej i postanowienia KP KWPSP w Toruniu oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie uzyskać wszelkie decyzje i uzgodnienia. Zadaniem wykonawcy będzie wykonanie projektu budowlanego i złożenie wymaganej dokumentacji wraz z wnioskiem o zgłoszenie robót budowlanych do właściwego Wydziału Architektury i Budownictwa. Dokumentacja projektowa musi zostać uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Następnie wykonawca zrealizuje wykonany projekt.Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumentację powykonawczą wraz z oświadczeniem rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych o kompletnym wykonaniu i zrealizowaniu wszystkich nakazów wynikających z postanowienia Kujawsko-Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy
44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych
45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 320000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie postanowień Kujawsko-Pomorskiej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej wraz z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony przeciwpożarowej w Zespole Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży, tak, aby można było bezpiecznie użytkować budynek. Zamówienie ma być zrealizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj. Celem inwestycji jest zrealizowanie wszystkich nakazów i postanowień wynikających z ekspertyzy technicznej i postanowień KP KWPSP w Toruniu oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie uzyskać wszelkie decyzje i uzgodnienia. Zadaniem wykonawcy będzie wykonanie projektu budowlanego i złożenie wymaganej dokumentacji wraz z wnioskiem o zgłoszenie robót budowlanych do właściwego Wydziału Architektury i Budownictwa. Dokumentacja projektowa musi zostać uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Następnie wykonawca zrealizuje wykonany projekt.Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumentację powykonawczą wraz z oświadczeniem rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych o kompletnym wykonaniu i zrealizowaniu wszystkich nakazów wynikających z postanowienia Kujawsko-Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy
44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych
45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 160000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319774,12
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319774,12
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEVPARK SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7773231047
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 15/1
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEVPARK SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
DEVPARK SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319774,12
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-28 do 2021-08-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184399,87
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184399,87
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEVPARK SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7773231047
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 15/1
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEVPARK SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
DEVPARK SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184399,87
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-28 do 2021-08-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Bolesławcu na lata 2025/2027
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Toruniu w okresie od dnia 18.11.2024 r. do 28.02.2025 r.
- Wyłonienie 10 koordynatorów gminnych w ramach projektu pn. "Dwujęzyczne przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Kamiennogórskiego
- Zakup ergonomicznych klawiatur i myszek, przełączników sieciowych LAN, licencji pakietu biurowego, tabletów, oraz przedłużenie wsparcia technicznego oprogramowania Observium na potrzeby WUP w Toruniu
- Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu Etap I
- Przebudowa segmentów F i G budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Wyprofilowanie i ulepszenie nawierzchni poprzez wykonanie związanej warstwy bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2024 r.
- Remont nawierzchni drogi asfaltowej na terenie administrowanym przez Zamawiającego.
- Przebudowa i nadbudowa zbiornika wody czystej na Stacji Uzdatniania Wody na terenie działki nr ew. 85/39 w m. Kozery Nowe gm. Grodzisk Mazowiecki
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Pomorze w roku 2024.
więcej: Różny sprzęt gaśniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.