eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. – (9 zadań)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzdw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a0815e1-41bb-4a73-bd4a-c377f3243f70

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. – (9 zadań)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a0815e1-41bb-4a73-bd4a-c377f3243f70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00022495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050452/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613187

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WA/81/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. – (9 zadań):
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
 Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają: Opis Przedmiotu zamówienia i Formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.5.5.) Wartość części: 114252,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. – (9 zadań):
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
 Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają: Opis Przedmiotu zamówienia i Formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.5.5.) Wartość części: 105902,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. – (9 zadań):
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
 Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają: Opis Przedmiotu zamówienia i Formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.5.5.) Wartość części: 119853,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. – (9 zadań):
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
 Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają: Opis Przedmiotu zamówienia i Formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.5.5.) Wartość części: 109390,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. – (9 zadań):
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
 Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają: Opis Przedmiotu zamówienia i Formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.5.5.) Wartość części: 107910,57 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. – (9 zadań):
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
 Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają: Opis Przedmiotu zamówienia i Formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.5.5.) Wartość części: 134016,27 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. – (9 zadań):
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
 Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają: Opis Przedmiotu zamówienia i Formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.5.5.) Wartość części: 115626,02 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. – (9 zadań):
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
 Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają: Opis Przedmiotu zamówienia i Formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.5.5.) Wartość części: 127146,33 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. – (9 zadań):
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
 Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
 Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają: Opis Przedmiotu zamówienia i Formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.5.5.) Wartość części: 46821,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIPER MARCIN „AUTOMOBIL” SERWIS DIAGNOSTYKA I NAPRAWA SAMOCHDÓW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922199901

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52073,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52073,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52073,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Transportowe Krzysztof Stachurski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6852291391

7.3.4) Miejscowość: Nowy Żmigród

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52073,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45130,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polmozbyt Auto-Serwis Łukasz Pawlarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7931497897

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39122,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39122,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39122,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Andreas Andrzej Pasieczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8151252488

7.3.4) Miejscowość: Brzóza Królewska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39122,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37673,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektromechanika Samochodowa Mariusz Kasperkowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6842117763

7.3.4) Miejscowość: Rymanów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53106,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53106,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53106,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ARTMET PLUS RYSZARD DĄBAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8650014264

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53106,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17550,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.