Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021407/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
- 2021/BZP 00021407/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23 (po zmianach)
- 2021/BZP 00034325/01 - Wynik z dnia 2021-04-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022555 z dnia 2021-03-25 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont cząstkowy nawierzchni dróg wewnętrznych w K-6017 Sochaczew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962932928
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sadków 9
1.4.2.) Miejscowość: Radom
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 261511232
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ren.wisniewska@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022555
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00021407/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwanego dalej zabezpieczeniem w wysokości 5% wartości umowy brutto podanej w ofercie.2. Zabezpieczenie, o którym mowa ma za zadanie zagwarantować zgodne z umową wykonanie zamówienia oraz służy do pokrycia wszystkich spornych i bezspornych roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy. Jeżeli Wykonawca jest jednocześnie Gwarantem, zabezpieczenie służy także pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu – konto bankowe Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Warszawa Nr konta 28 1010 1010 0136 2213 9120 2000 z dopiskiem: Remont części pomieszczeń budynku nr 14 – Wielofunkcyjny na terenie kompleksu K-6087 Radom – 2/TP/2021;1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm./.4. Wykonawca wnosi zabezpieczenie podzielone na dwie części: 1) 30% wartości zabezpieczenia2) 70% wartości zabezpieczenia.5. Zabezpieczenie wnoszone w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej musi posiadać zapis, że gwarant podejmie się bezwarunkowo i nieodwołalnie wypłacenia Zamawiającemu wyżej wymienionej wysokości kwoty, płatnej po pierwszym otrzymaniu pisemnego żądania, bez konieczności jego uzasadnienia.6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego najpóźniej w dniu zawarcia umowy.7. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.9. Zamawiający zwraca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonane.10. Pozostała kwota w wysokości 30% zabezpieczenia służy pokryciu roszczeń Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.11. Kwota, o której mowa w ust. 10, jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.
Po zmianie:
Oferty składane wspólnie. 1) Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) z zastrzeżeniem, że złożona przez podmioty te występujące wspólnie oferta spełniać będzie następujące wymagania:a) Wykonawcy ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;b) do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo; c) treść pełnomocnictwa powinna zawierać w szczególności: w przypadku konsorcjum – określenie rodzaju czynności, których dotyczy, oznaczenie Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy/ Pełnomocnika i zakres pełnomocnictwa (dokument powinien być podpisany przez upoważnionych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców); w przypadku spółki cywilnej – określenie rodzaju czynności, których dotyczy, wskazanie pełnomocnika, zakresu pełnomocnictwa (dokument powinien być podpisany przez wszystkich wspólników spółki cywilnej); d) dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Wykonawcą/ Pełnomocnikiem.3) Przed podpisaniem umowy /w przypadku wygrania postępowania/ Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum bądź umowę spółki cywilnej, zawierającą, co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów KM PSP w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.