Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019649/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
- 2021/BZP 00019649/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00019649/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00019649/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00022302/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-24
- 2021/BZP 00023283/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-26
- 2021/BZP 00063568/01 - Wynik z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022604 z dnia 2021-03-25 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa różnych produktów medycznych oraz aparatów do terapii wysokoprzepływowej dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział ds zamówień publicznych i zaopatrzenia
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291141752
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Radomska 70
1.4.2.) Miejscowość: Starachowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 41 273 93 64
1.4.8.) Numer faksu: 41 273 91 82
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.starachowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022604
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00019649/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający dodaje: Część 8a 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Pakiet nr 8: Zestaw do oddychania ogrzewanym powietrzem, Kaniula donosowa, Bezpośrednie złącze do tracheostomii 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena Jakość Termin dostawy 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość 4.3.6.) Waga: 30,00 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 10,00 4.3.8.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena Jakość Termin dostawy 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Przed zmianą: 4.1.9.) Liczba części: 15 Po zmianie: 4.1.9.) Liczba części: 16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda, w szczególności dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia dla:Pakietu nr 1: 9 500,00 zł,Pakietu nr 2: 8 000,00 zł,Pakietu nr 3: 39 000,00 zł,Pakietu nr 4: 14 000,00 zł,Pakietu nr 5: 10 000,00 zł,Pakietu nr 6: 19 500,00 zł,Pakietu nr 7: 170 000,00 zł,Pakietu nr 8: 156 000,00 zł,Pakietu nr 9: 44 000,00 zł,Pakietu nr 10: 2 300,00 zł,Pakietu nr 11: 14 000,00 zł,Pakietu nr 12: 159 000,00 zł,Pakietu nr 13: 13 000,00 zł,Pakietu nr 14: 17 500,00 zł,Pakietu nr 15: 68 000,00 zł,2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: - wykazu dostaw (usług porównywalnych z dostawami) stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy, - co najmniej 2 dostawy produktów medycznych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości dla: Pakietu nr 1: 9 500,00 zł,Pakietu nr 2: 8 000,00 zł,Pakietu nr 3: 39 000,00 zł,Pakietu nr 4: 14 000,00 zł,Pakietu nr 5: 10 000,00 zł,Pakietu nr 6: 19 500,00 zł,Pakietu nr 7: 170 000,00 zł,Pakietu nr 8: 156 000,00 zł,Pakietu nr 9: 44 000,00 zł,Pakietu nr 10: 2 300,00 zł,Pakietu nr 11: 14 000,00 zł,Pakietu nr 12: 159 000,00 zł,Pakietu nr 13: 13 000,00 zł,Pakietu nr 14: 17 500,00 zł,Pakietu nr 15: 68 000,00 zł,
Po zmianie:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda, w szczególności dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia dla:Pakietu nr 1: 9 500,00 zł,Pakietu nr 2: 8 000,00 zł,Pakietu nr 3: 39 000,00 zł,Pakietu nr 4: 14 000,00 zł,Pakietu nr 5: 10 000,00 zł,Pakietu nr 6: 19 500,00 zł,Pakietu nr 7: 170 000,00 zł,Pakietu nr 8: 106 000,00 zł,Pakiet nr 8a; 132 000,00 zł,Pakietu nr 9: 44 000,00 zł,Pakietu nr 10: 2 300,00 zł,Pakietu nr 11: 14 000,00 zł,Pakietu nr 12: 159 000,00 zł,Pakietu nr 13: 13 000,00 zł,Pakietu nr 14: 17 500,00 zł,Pakietu nr 15: 130 000,00 zł.2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: - wykazu dostaw (usług porównywalnych z dostawami) stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy, - co najmniej 2 dostawy produktów medycznych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości dla: Pakietu nr 1: 9 500,00 zł,Pakietu nr 2: 8 000,00 zł,Pakietu nr 3: 39 000,00 zł,Pakietu nr 4: 14 000,00 zł,Pakietu nr 5: 10 000,00 zł,Pakietu nr 6: 19 500,00 zł,Pakietu nr 7: 170 000,00 zł,Pakietu nr 8: 106 000,00 zł,Pakiet nr 8a; 132 000,00 zł,Pakietu nr 9: 44 000,00 zł,Pakietu nr 10: 2 300,00 zł,Pakietu nr 11: 14 000,00 zł,Pakietu nr 12: 159 000,00 zł,Pakietu nr 13: 13 000,00 zł,Pakietu nr 14: 17 500,00 zł,Pakietu nr 15: 130 000,00 zł.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 7 330,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta trzydzieści zł 00/100 złotych): Wadia częściowe: Pakiet nr 1 – 110,00 PLN; Pakiet nr 2 – 100,00 PLN; Pakiet nr 3 – 490,00 PLN; Pakiet nr 4 – 170,00 PLN; Pakiet nr 5 – 120,00 PLN; Pakiet nr 6 – 230,00 PLN; Pakiet nr 7 – 180,00 PLN; Pakiet nr 8 – 2000,00 PLN; Pakiet nr 9 –550,00 PLN; Pakiet nr 10 – 30,00 PLN; Pakiet nr 11 – 170,00 PLN; Pakiet nr 12 – 1 850,00 PLN; Pakiet nr 13 – 150,00 PLN; Pakiet nr 14 – 180,00 PLN; Pakiet nr 15 – 1 000,00 PLN;
Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 8 920,00 zł (słownie: osiem tysięcy dziewięćset dwadzieścia zł 00/100 złotych):Wadia częściowe: Pakiet nr 1 – 110,00 PLN; Pakiet nr 2 – 100,00 PLN; Pakiet nr 3 – 490,00 PLN; Pakiet nr 4 – 170,00 PLN; Pakiet nr 5 – 120,00 PLN; Pakiet nr 6 – 230,00 PLN; Pakiet nr 7 – 180,00 PLN; Pakiet nr 8 – 1 320,00 PLN; Pakiet nr 9 – 550,00 PLN; Pakiet nr 10 – 30,00 PLN; Pakiet nr 11 – 170,00 PLN; Pakiet nr 12 – 1 850,00 PLN; Pakiet nr 13 – 150,00 PLN; Pakiet nr 14 – 180,00 PLN; Pakiet nr 15 – 1 620,00 PLN; Pakiet nr 8a – 1 650,00 PLN.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególniwykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Po zmianie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególniwykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-03-29 11:00
Po zmianie:
2021-03-30 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-03-29 11:30
Po zmianie:
2021-03-30 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-04-27
Po zmianie:
2021-04-28
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Część 1 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice w 2025 r." Część 2 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznych...
- Remont części budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach zlokalizowanego przy ul. dr W. Borkowskiego 4, wraz z dostawą wyposażenia
- Kompleksowe wykonanie usług pralniczych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795T Lubienia - Budy Brodzkie - Młynek na odcinku od km 0+000 do km 1+685
- Zakup dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Starachowicach samochodu osobowego zwanego "mikrobusem", który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym
- USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.