Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stworzenie makiet wyszukiwarki oraz kluczowych widoków dla portalu https://kwalifikacje.gov.pl” - Zamówienie podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stworzenie makiet wyszukiwarki oraz kluczowych widoków dla portalu https://kwalifikacje.gov.pl” - Zamówienie podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73f7f78f-af02-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (etap 2)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W ramach pierwotnie przeprowadzonego postępowania przetargowego w trybie podstawowym pn. Badania User Experience portalu ZSK i ZRK. Znak sprawy: IBE/50/2022, zarówno w SWZ jak i w ogłoszeniu zapisano:
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp). Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego
w wysokości do 50% wartości szacowanego zamówienia podstawowego
Umowa pierwotna została zawarta 23.01.2023 - dotyczyła realizacji podobnych usług.
Wartość przedmiotowej umowy jest mniejsza niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Badania User Experience portalu ZSK i ZRK. Znak sprawy: IBE/50/2022.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBE/29/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 47970,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dodatkowego jest stworzenie makiet prezentujących nową wersję wyszukiwarki na stronie: https://kwalifikacje.gov.pl/k (Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji) oraz kluczowych widoków dla portalu https://kwalifikacje.gov.pl/.
Celem całości zamówienia jest poprawa użyteczności Portalu i Rejestru uwzględniająca potrzeby różnych grup użytkowników. W związku z tym, w ramach zamówienia dodatkowego, w oparciu o rekomendacje wynikające z audytów UX i badań UX z użytkownikami przeprowadzonych w ramach zamówienia podstawowego, Wykonawca zrealizuje następujące zadania szczegółowe:
• Zaplanowanie i poprowadzenie warsztatów określających cele strony https://kwalifikacje.gov.pl/ i grupy docelowe odbiorców, a także wybór kluczowych elementów;
• Opracowanie wytycznych technicznych do wyszukiwarki kwalifikacji oraz wytycznych do wyszukiwarki instytucji;
• Przygotowanie diagramu opisującego schemat nawigacji po stronie, przeprojektowanie architektury informacji;
• Stworzenie makiet dotyczących wyszukiwarki – wyników wyszukiwania (2 ekrany) kwalifikacji i wyników wyszukiwania instytucji znajdujących się w rejestrze, plus widoku pojedynczej instytucji;
• Stworzenie pozostałych kluczowych widoków – 4 widoki, konkretne widoki zostaną ustalone po warsztacie (na pewno jeden z nich to będzie widok pojedynczej kwalifikacji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47970 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Future Processing S.A. z siedzibą w Gliwicach,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6342532128
7.3.3) Ulica: ul. Bojkowska 37A
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47970 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-04INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kontroli realizacji terenowej badania ilościowego pn. "Ogólnopolskie badanie potencjału ZSK dla uczenia się w dorosłości"
- Analiza i diagnoza marki Opolskie
- Kompleksowa realizacja usługi przeprowadzenia badań społecznych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Organizacja, zaprojektowanie i przeprowadzenie badania delfickiego.
- Zapewnienie bezpieczeństwa funkcjonowania infrastruktury i systemów IT WFOŚiGW w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.