eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzubinZakup i dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Króla Władysława Jagiełły w Szubinie w ramach programu "Laboratoria przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Króla Władysława Jagiełły w Szubinie w ramach programu „Laboratoria przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kcyńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Szubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szubin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Króla Władysława Jagiełły w Szubinie w ramach programu „Laboratoria przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21bee238-5754-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001616/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup i dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Króla Władysława Jagiełły w Szubinie w ramach programu "Laboratoria przyszłości".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303748/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia podstawowego – drukarek 3D z akcesoriami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19730000-2 - Włókna sztuczne

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 23959,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia podstawowego – sprzętu Audio – Video.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

32352100-6 - Części sprzętu radiowego i radarowego

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.5.5.) Wartość części: 20558,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie podstawowe - stacje lutownicze i zestawy edukacyjne z mikrokontrolerami oraz wyposażenie dodatkowe – narzędzia do obróbki drewna i metalu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 27315,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia dodatkowego – sprzętu gospodarstwa domowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki

39241200-5 - Nożyczki

39713510-1 - Żelazka parowe

42715000-1 - Maszyny do szycia

42717000-5 - Urządzenia do prasowania i składania bielizny

4.5.5.) Wartość części: 11349,25 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia dodatkowego - roboty edukacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 13290,30 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia dodatkowego – sprzętu do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231200-9 - Konsole

32332100-0 - Dyktafony

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342100-3 - Słuchawki

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.5.) Wartość części: 14957,67 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia dodatkowego – stanowisk do pracy narzędziowej/technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39141300-5 - Szafy

39143310-2 - Stoliki

39151200-7 - Stoły robocze

4.5.5.) Wartość części: 24666,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26125,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45658,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26125,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039

7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26125,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części 2 postępowania wpłynęła tylko jedna oferta, która podlega odrzuceniu z powodu jej niezgodności z warunkami zamówienia. Tym samym zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej
i zgodnie z art. 255 pkt. 2 PZP SWZ postępowanie dla tej części podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30062,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30062,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30062,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części 3 do dnia upływu terminu składania ofert tj. do 16.12.2021r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym zmawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej i postępowanie dla tych części podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 PZP

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w Części 4 do dnia upływu terminu składania ofert tj. do 16.12.2021r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym zmawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej i postępowanie dla tych części podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 PZP.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w Części 5 do dnia upływu terminu składania ofert tj. do 16.12.2021r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym zmawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej i postępowanie dla tych części podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 PZP.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w Części 6 do dnia upływu terminu składania ofert tj. do 16.12.2021r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym zmawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej i postępowanie dla tych części podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 PZP.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w Części 7 do dnia upływu terminu składania ofert tj. do 16.12.2021r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym zmawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej i postępowanie dla tych części podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.