Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00302475/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2022
oraz nieodpłatny odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne/prowadzone-postepowania/dostawy/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2022oraz nieodpłatny odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c02e315-567a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004615/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302475/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 595637,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2022 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
2. Wymagania i warunki wykonania zamówienia muszą być zgodne i spełniać wytyczne
określone w:
2.1. Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.),
2.2. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r.
w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.),
2.3. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 717)
2.4. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547).
W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne będą wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian.
3. Zgodnie z art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym Wykonawca w czasie realizacji umowy winien posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11.12.2017 r.
w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U.2017.2355 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r.
w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych
z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U.2019 r. poz.546).
4. Zamawiający przewiduje dostawę tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego
w następujących ilościach:
4.1. tablice rejestracyjne samochodowe (33 000 szt.),
4.2. tablice motocyklowe (800 szt.),
4.3. tablice motorowerowe (150 szt.),
4.4. profesjonalne tablice rejestracyjne samochodowe (30 szt.),
4.5. profesjonalne tablice motocyklowe (10 szt.),
4.6. profesjonalne tablice motorowerowe (10 szt.).
5. Ilość zamawianych tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
6. Wykonawca umożliwi składanie zamówień drogą elektroniczną poprzez bezpłatne udostępnienie Zamawiającemu programu zarządzającego zamówieniami na tablice rejestracyjne.
7. Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego.
8. Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach zawierających po 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych.
9. Termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, a w przypadku wtórników tablic – 3 dni robocze od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
10. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego.
11. Okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. Okres gwarancji na przedmiot dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdz. XXIV SWZ
12. Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych będzie odbywać się przynajmniej raz na dwa tygodnie na koszt Wykonawcy.
13. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14721000-1 - Glin
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531077,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626890,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531077,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Anna Wenus wspólnik spółki cywilnej PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "D.W.A"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zbigniew Wenus wspólnik spółki cywilnej PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "D.W.A"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 959-15-50-003
7.3.3) Ulica: Stokowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-702
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
jakie przetargi wygrała firma
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531077,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-04 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania pn.: "Modernizacja zawodowej bazy dydaktycznej w Powiatowym Zespole Szkół w Chęcinach"
- Świadczenie usług cateringowych podczas stacjonarnych posiedzeń Komitetu Monitorującego FEŚ 2021-2027 oraz RPOWŚ 2014-2020
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.