Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00474438/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie wybranych dróg w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Krynica-Zdrój.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490025799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 37
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 18 471 28 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpgk-krynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk-krynica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mpgk_krynica_zdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie wybranych dróg w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Krynica-Zdrój.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b6acc3c-724c-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00022796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474438/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.03.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 128460,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 przedmiotu zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie miejscowości Tylicz, Muszynka.”Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług polegajacych na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miejscowości Tylicz oraz Muszynka. Łączna długośc dróg do zimowego utrzymania wynosi: 13,769 km.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapobieganie powstawaniu śliskości, a zwłaszcza gołoledzi,
2) likwidację powstałej śliskości,
3) odśnieżanie,
4) patrolowanie dróg,
5) prowadzenie punktu informacji i łączności z Zamawiającym.
Odśnieżanie winno obejmować: jezdnię, pobocza bitumiczne, utwardzone
i gruntowe, opaski ziemne, zatoki autobusowe, parkingi będące częścią pasa drogowego, skrzyżowania itd.
Zamawiający zapewnia materiał niezbędny do prawidłowego wykonania usługi w niżej wymienionych ilościach:
- piasek 60 ton,
- sól drogowa 9 ton.
Szczegółowo zakres zamówienia określają dla części 1 przedmiotu zamówienia projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6.1 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7.1 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2023r. do dnia 31 marca 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 63060,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 przedmiotu zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie miejscowości Mochnaczka Niżna, Mochnaczka Wyżna.”Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług polegajacych na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miejscowości Mochnaczka Nizna oraz Mochnaczka Wyżna. Łączna długośc dróg do zimowego utrzymania wynosi: 11,022 km.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapobieganie powstawaniu śliskości, a zwłaszcza gołoledzi,
2) likwidację powstałej śliskości,
3) odśnieżanie,
4) patrolowanie dróg,
5) prowadzenie punktu informacji i łączności z Zamawiającym.
Odśnieżanie winno obejmować: jezdnię, pobocza bitumiczne, utwardzone
i gruntowe, opaski ziemne, zatoki autobusowe, parkingi będące częścią pasa drogowego, skrzyżowania itd.
Zamawiający zapewnia materiał niezbędny do prawidłowego wykonania usługi w niżej wymienionych ilościach:
- piasek 15 ton,
- sól drogowa 3 tony.
Szczegółowo zakres zamówienia określają dla części 2 przedmiotu zamówienia projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6.2 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7.2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2023r. do dnia 31 marca 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 38580,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 przedmiotu zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie miejscowości Krynica-Zdrój, ul. Słotwińska.”Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miejscowości Krynica-Zdrój, ul.Słotwińska. Łączna długość dróg do zimowego utrzymania wynosi: 3,700 km.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapobieganie powstawaniu śliskości, a zwłaszcza gołoledzi,
2) likwidację powstałej śliskości,
3) odśnieżanie,
4) patrolowanie dróg,
5) prowadzenie punktu informacji i łączności z Zamawiającym.
Odśnieżanie winno obejmować: jezdnię, pobocza bitumiczne, utwardzone
i gruntowe, opaski ziemne, zatoki autobusowe, parkingi będące częścią pasa drogowego, skrzyżowania itd.
Materiał niezbędny do prawidłowego wykonania usługi zapewnia Wykonawca.
Szczegółowo zakres zamówienia określają dla części 3 przedmiotu zamówienia projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6.3 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7.3 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2023r. do dnia 31 marca 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 26820,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
- w prowadzonym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53459,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53459,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53459,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Setlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120163367
7.3.3) Ulica: Mochnaczka Niżna 144
7.3.4) Miejscowość: Mochnaczka Niżna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-383
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53459,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
- w postępowaniu pn: Zimowe utrzymanie wybranych dróg w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Krynica-Zdrój, dla części 3 przedmiotu zamówienia pn: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie miejscowości Krynica-Zdrój, ul.Słotwińska nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa rękawic i materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Sprzedaż i dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.