eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłeckoAdministrowanie wraz z bieżącym utrzymaniem lokali mieszkalnych i użytkowych



Ogłoszenie z dnia 2022-01-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Administrowanie wraz z bieżącym utrzymaniem lokali mieszkalnych i użytkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Kłecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614270125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Administrowanie wraz z bieżącym utrzymaniem lokali mieszkalnych i użytkowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec7a038a-5e70-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001304/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Administrowanie lokalami mieszkalnymi w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319191/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 214 ust 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z .o. o. jest spółką komunalną w rozumieniu ustawy o gospodarce komunalnej. Spółka powstała w wyniku przekształcenia Zakładu Gospodarki Komunalnej w Kłecku. Gmina Kłecko posiada 100% udziałów w kapitale zakładowym spółki.
Zgodnie z postanowieniami aktu przekształcenia, zgromadzenie wspólników posiada wyłączne uprawnienie w zakresie np. ustalania składu zarządu i rady nadzorczej spółki. Gmina Kłecko nie jest również w jakikolwiek sposób ograniczona w prawie wykonywania głosu na zgromadzeniu wspólników.
Ponad 90% działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę – gminę Kłecko.
Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z .o. o. z/s w Kłecku nie posiada udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest:
1) określenie zasad wykonywania w imieniu i na rzecz Gminy Kłecko czynności dot. gospodarowania gminnym zasobem lokalowym, jako zadania komunalnego w rozumieniu art. 6 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. dnia o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. Z 2020 r. poz. 713 ze zm.);
2) administrowanie wraz z bieżącym utrzymaniem lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach stanowiących wyłączną własność Zleceniodawcy wraz z terenami przyległymi do nich oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych, w których Zleceniodawca jest współwłaścicielem, zwanych dalej „zasobem”, w celu optymalnego gospodarowania zasobem, utrzymania go w należytym stanie technicznym oraz porządkowo-sanitarnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27763,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27763,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27763,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841552210

7.3.3) Ulica: Gnieźnieńska

7.3.4) Miejscowość: Kłecko

7.3.5) Kod pocztowy: 62-270

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55526,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.