Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00509483/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
- 2024/BZP 00012247/01 - Wynik z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów żywnościowych Przedszkola Miejskiego
nr 23 „Promyczek” w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie nr 23 "Promyczek"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221114630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wazów 1a
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm23slupsk@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://edu.slupsk.eu/placowki/517/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów żywnościowych Przedszkola Miejskiegonr 23 „Promyczek” w Słupsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e12c99c-89d1-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.ZP.271.48.2023.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 - JAJA4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 4040 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – NABIAŁ - MLEKO I PRODUKTY MLECZARSKIE4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15511000-3 - Mleko
15512000-0 - Śmietana
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 68941,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – ARTYKUŁY SPOŻYWCZE RÓŻNE4.5.3.) Główny kod CPV: 15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 113458,49 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 – PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARNICZE I CIASTKARSKIE4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 23070,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 – MIĘSO, WĘDLINY4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15111100-0 - Wołowina
15131130-5 - Wędliny
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131400-9 - Produkty wieprzowe
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 62896,06 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6 – WARZYWA I OWOCE4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03221000-6 - Warzywa
03222000-3 - Owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 123692,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 7 – MROŻONKI4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 17119,85 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 8 – RYBY ŚWIEŻE, WĘDZONE I MROŻONE4.5.3.) Główny kod CPV: 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
4.5.5.) Wartość części: 24410 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ww. postępowanie w zakresie CZĘŚCI 1 – JAJA oraz CZĘŚCI 6 – WARZYWA I OWOCE zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (w zakresie tych części) uchylił się od zawarcia umów.
Wykonawca, Hurtownia warzyw i owoców PIOTREX Żaneta Żmudzka, ul. M. Konopnickiej 11a, 77-200 Miastko, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie CZĘŚCI 1 – JAJA oraz CZĘŚCI 6 – WARZYWA I OWOCE, został trzykrotnie wezwany do zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego. Za każdym razem przedstawiciel Wykonawcy nie pojawił się we wskazanych terminach i miejscu celem zawarcia umów. W związku z tym, zgodnie z przyjętym w piśmiennictwie i orzecznictwie stanowiskiem, Pełnomocnik Zamawiającego uznał, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umów (wyrok z dnia 4 marca 2014 r., KIO 288/14) i unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ww. postępowanie w zakresie CZĘŚCI 1 – JAJA oraz CZĘŚCI 6 – WARZYWA I OWOCE zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (w zakresie tych części) uchylił się od zawarcia umów.
Wykonawca, Hurtownia warzyw i owoców PIOTREX Żaneta Żmudzka, ul. M. Konopnickiej 11a, 77-200 Miastko, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie CZĘŚCI 1 – JAJA oraz CZĘŚCI 6 – WARZYWA I OWOCE, został trzykrotnie wezwany do zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego. Za każdym razem przedstawiciel Wykonawcy nie pojawił się we wskazanych terminach i miejscu celem zawarcia umów. W związku z tym, zgodnie z przyjętym w piśmiennictwie i orzecznictwie stanowiskiem, Pełnomocnik Zamawiającego uznał, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umów (wyrok z dnia 4 marca 2014 r., KIO 288/14) i unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków dzieciom do Przedszkola Gminnego "Bajka" w Jezierzycach, Filii Przedszkola Gminnego "Bajka" i oddziału żłobkowego w Siemianicach w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- PODN.ZP.321.8.2025 Przeprowadzenie szkolenia "Dyfuzja innowacji. Myślenie krytyczne"
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, SYPKICH I PAKOWANYCH DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Dostawa NABIAŁU dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego we Włodawie
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
- Dostawy jaj kurzych - znak sprawy: Z/30/PN/25
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.