eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrowo"Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Obrowo w miejscowościach Głogowo i Osiek nad Wisłą"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Obrowo w miejscowościach Głogowo i Osiek nad Wisłą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lipowa 27

1.5.2.) Miejscowość: Obrowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-126

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 60 222 WEW. 163

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@obrowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: obrowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/851426

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Obrowo w miejscowościach Głogowo i Osiek nad Wisłą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f413ef77-8950-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062802/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Obrowo w miejscowości Głogowo i Osiek nad Wisłą”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509479

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiFZ.271.20.2023.KRDG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I : Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Głogowo ul. Poranna Rosa
1) Przebudowa drogi obejmuje odcinek od zjazdu z drogi gminnej ul. Olszynowa do przepustu pod drogą w km 0+172,60 w ciągu ulicy Poranna Rosa. Istniejąca nawierzchnia jezdni drogi gminnej gruntowa, posiadająca podbudowę do ewentualnego uzupełnienia. Zadanie obejmuje przebudowę drogi, polegającą na wykonaniu nawierzchni mineralno-asfaltowej o długości 172,60 mb - ul. Poranna Rosa
2) Zakres prac obejmuje:
-Roboty przygotowawcze – pomiarowe,
-mechaniczne profilowanie uzupełnienie podbudowy -zebranie wierzchniej warstwy podłoża oraz uzupełninie jej kruszywem drogowym o grubości 10 cm dostosowując drogę do istniejących zjazdów i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
-Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej o grub. po zagęszczeniu 4cm,
-mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej,
-skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej o gr. po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 157049,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Obrowo miejscowości Głogowo ulica Muślinowa ”
1) Przebudowa drogi obejmuje odcinek od przepustu w km 0+172,60 do km 0+375,2 na działce nr 60/80 w ciągu ul. Muślinowej. Istniejąca nawierzchnia jezdni drogi gminnej gruntowa, posiadająca podbudowę do ewentualnego uzupełnienia Zadanie obejmuje przebudowę drogi, polegającą na wykonaniu nawierzchni mineralno-asfaltowej o długości 202,60 mb.
2) Zakres prac obejmuje:
-Roboty przygotowawcze – pomiarowe,
-mechaniczne profilowanie, uzupełnienie podbudowy - zebranie wierzchniej warstwy podłoża oraz uzupełninie jej kruszywem drogowym o grubości 10 cm dostosowując drogę do istniejących zjazdów i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
-Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej o grub. po zagęszczeniu 4cm,
-mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej,
-skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej o gr. po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 137438,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Obrowo w miejscowości Głogowo ulica Bajkowa”
1) Przebudowa drogi obejmuje odcinek od zjazdu z drogi gminnej – ul. Olszynowa do granicy działki nr 60/48. Istniejąca nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno– asfaltowej na odcinku 100 m od skrzyżowania na pozostałym odcinku o dł. 180 m gruntowa posiadająca podbudowę do ewentualnego uzupełnienia. W ramach zadnia zostanie wykonana nawierzchnia mineralno-asfaltowa jezdni o długości 280,50 mb.
2) Zakres prac obejmuje:
-Roboty przygotowawcze – pomiarowe,
-mechaniczne profilowanie, uzupełnienie podbudowy - zebranie wierzchniej warstwy podłoża oraz uzupełninie jej kruszywem drogowym o grubości 10 cm dostosowując drogę do istniejących zjazdów i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
-Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej o grub. po zagęszczeniu 4cm,
-mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej,
-skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej o gr. po zagęszczeniu 4 cm,
-wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej o gr. po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją urządzeń,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 124439,29 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Obrowo w miejscowości Osiek nad Wisła ulica Jarzębinowa”
1) Przebudowa drogi polega na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej wraz z zjazdami oraz obustronnym poboczem na odcinku o długości 112 m.
2) Zakres prac obejmuje w szczególności:
-profilowanie istniejącej podbudowy,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr.3-5 cm,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3 uziarnienie 0/31,5mm gr. 15 cm, podbudowy zasadniczej z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 2,5 MPa gr.15cm,
- wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa o parametrach D15/d85<5, U<5 gr.20cm,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej gr.8cm,
- wykonanie obustronnego pobocza drogi o szerokości 2*0,75
- wykonanie indywidualnych zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 104326,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251227,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254276,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251227,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruksystem spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562337844

7.3.3) Ulica: Równinna 39a

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251227,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240883,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249524,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240883,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Agrotechniczne "GRAMEN" Jarosław Lisiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791426951

7.3.3) Ulica: Wiślana 20

7.3.4) Miejscowość: Silno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-125

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240883,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202709,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210775,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202709,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Agrotechniczne "GRAMEN" Jarosław Lisiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791426951

7.3.3) Ulica: Wiślana 20

7.3.4) Miejscowość: Silno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-125

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202709,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156456,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221031,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156456,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Budowlana Góral Paweł Górski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792224095

7.3.3) Ulica: Owocowa 43

7.3.4) Miejscowość: Brzozówka

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156456,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.