Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00509479/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00536158/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Obrowo w miejscowościach Głogowo i Osiek nad Wisłą”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lipowa 27
1.5.2.) Miejscowość: Obrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-126
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 60 222 WEW. 163
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@obrowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: obrowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8514261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Obrowo w miejscowościach Głogowo i Osiek nad Wisłą”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f413ef77-8950-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062802/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Obrowo w miejscowości Głogowo i Osiek nad Wisłą”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509479
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiFZ.271.20.2023.KRDG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I : Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Głogowo ul. Poranna Rosa1) Przebudowa drogi obejmuje odcinek od zjazdu z drogi gminnej ul. Olszynowa do przepustu pod drogą w km 0+172,60 w ciągu ulicy Poranna Rosa. Istniejąca nawierzchnia jezdni drogi gminnej gruntowa, posiadająca podbudowę do ewentualnego uzupełnienia. Zadanie obejmuje przebudowę drogi, polegającą na wykonaniu nawierzchni mineralno-asfaltowej o długości 172,60 mb - ul. Poranna Rosa
2) Zakres prac obejmuje:
-Roboty przygotowawcze – pomiarowe,
-mechaniczne profilowanie uzupełnienie podbudowy -zebranie wierzchniej warstwy podłoża oraz uzupełninie jej kruszywem drogowym o grubości 10 cm dostosowując drogę do istniejących zjazdów i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
-Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej o grub. po zagęszczeniu 4cm,
-mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej,
-skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej o gr. po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją urządzeń,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 157049,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Obrowo miejscowości Głogowo ulica Muślinowa ”1) Przebudowa drogi obejmuje odcinek od przepustu w km 0+172,60 do km 0+375,2 na działce nr 60/80 w ciągu ul. Muślinowej. Istniejąca nawierzchnia jezdni drogi gminnej gruntowa, posiadająca podbudowę do ewentualnego uzupełnienia Zadanie obejmuje przebudowę drogi, polegającą na wykonaniu nawierzchni mineralno-asfaltowej o długości 202,60 mb.
2) Zakres prac obejmuje:
-Roboty przygotowawcze – pomiarowe,
-mechaniczne profilowanie, uzupełnienie podbudowy - zebranie wierzchniej warstwy podłoża oraz uzupełninie jej kruszywem drogowym o grubości 10 cm dostosowując drogę do istniejących zjazdów i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
-Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej o grub. po zagęszczeniu 4cm,
-mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej,
-skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej o gr. po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją urządzeń,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 137438,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Obrowo w miejscowości Głogowo ulica Bajkowa”1) Przebudowa drogi obejmuje odcinek od zjazdu z drogi gminnej – ul. Olszynowa do granicy działki nr 60/48. Istniejąca nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno– asfaltowej na odcinku 100 m od skrzyżowania na pozostałym odcinku o dł. 180 m gruntowa posiadająca podbudowę do ewentualnego uzupełnienia. W ramach zadnia zostanie wykonana nawierzchnia mineralno-asfaltowa jezdni o długości 280,50 mb.
2) Zakres prac obejmuje:
-Roboty przygotowawcze – pomiarowe,
-mechaniczne profilowanie, uzupełnienie podbudowy - zebranie wierzchniej warstwy podłoża oraz uzupełninie jej kruszywem drogowym o grubości 10 cm dostosowując drogę do istniejących zjazdów i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
-Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej o grub. po zagęszczeniu 4cm,
-mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej,
-skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej o gr. po zagęszczeniu 4 cm,
-wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej o gr. po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją urządzeń,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 124439,29 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Obrowo w miejscowości Osiek nad Wisła ulica Jarzębinowa”1) Przebudowa drogi polega na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej wraz z zjazdami oraz obustronnym poboczem na odcinku o długości 112 m.
2) Zakres prac obejmuje w szczególności:
-profilowanie istniejącej podbudowy,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr.3-5 cm,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3 uziarnienie 0/31,5mm gr. 15 cm, podbudowy zasadniczej z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 2,5 MPa gr.15cm,
- wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa o parametrach D15/d85<5, U<5 gr.20cm,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej gr.8cm,
- wykonanie obustronnego pobocza drogi o szerokości 2*0,75
- wykonanie indywidualnych zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 104326,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251227,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254276,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251227,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruksystem spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562337844
7.3.3) Ulica: Równinna 39a
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251227,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240883,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249524,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240883,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Agrotechniczne "GRAMEN" Jarosław Lisiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791426951
7.3.3) Ulica: Wiślana 20
7.3.4) Miejscowość: Silno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-125
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI AGROTECHNICZNE "GRAMEN " JAROSŁAW LISIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI AGROTECHNICZNE "GRAMEN " JAROSŁAW LISIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240883,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202709,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210775,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202709,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Agrotechniczne "GRAMEN" Jarosław Lisiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791426951
7.3.3) Ulica: Wiślana 20
7.3.4) Miejscowość: Silno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-125
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI AGROTECHNICZNE "GRAMEN " JAROSŁAW LISIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI AGROTECHNICZNE "GRAMEN " JAROSŁAW LISIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202709,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156456,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221031,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156456,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Budowlana Góral Paweł Górski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792224095
7.3.3) Ulica: Owocowa 43
7.3.4) Miejscowość: Brzozówka
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA "GÓRAL" - Górski Paweł
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA "GÓRAL" - Górski Paweł
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156456,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.